- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Prezentari
Cum funcţionează motorul Renault de 0.9 litri şi 90 CP
Renault a publicat un scurt film de prezentare al motorului TCe de 0.9 litri, capabil să ofere 90 de cai putere. Unitatea pe benzină va fi introdusă pe viitoarea generaţie Clio.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Cum funcţionează motorul Renault de 0.9 litri şi 90 CP
Ti se pare un motor facut cu reducere de costuri?! Distributie pe lant, bloc integral din aluminiu, pompa de ulei cu cilindree variabila cu comanda electronica, pistoane acoperite cu grafit, strat DLC (Diamond Like Carbon) aplicat pe arborele cu came, injectie directa etc. Daca asta-i motor facut cu reducere de costuri, eu sunt elvis presley!
Singura reducere a costurilor va fi la benzina, taxe, impozite si asigurari, adica totul in beneficiul clientului fara sa faca compromis la performante.
ptm o masina mica k un Clio sau Twingo un asemenea motor este superb..
sper ca Renault sa nu puna acest motor pe Megane pentru k Ford vrea o versiune sport pt. Focus cu noul motor de 1 litru ecoboost.......
hai sa fim seriosi.......un motor de un litru nu poate fi indicat pt. o masina sport cu cat de cat pretenti bune.........
O bijuterie !
-motor economicos si performer nu exista.
-ca sa ai performantele mentionate tre sa te joci la peste 5k rpm, ceea ce pe un motor in 3 cilindrii si de capacitate demna de motocicleta o sa fie ca draq in masina. cine s-a pli,bat cu masini in 3 cilindrii o sa stie ce zic.
fail!
singurul lucru avantajos pt reno este ca in nomenclatorul lor de produse figureaza motoare foooarte putin poluante si concernul se incadreaza la respectarea unor standarde impuse de "poluare". de aici si marea mascarada cu aceste prostii. inclusiv sistemele hibride pe masini v8 si 2 tone. care rezista in electric 2 km si trec la papat benzina.
e un mare bullshit! momentan e destul petrol de ars. sunt bani de supt si tre sa mergem pe vechile tehnologii, ambalate frumos cu polei aurit
Cum de nu le-a spus nimeni ca e plin internetul de experti romanasi care stie ei cum sta trebile cu motoarele si masinoacele?
PS: Inca n-a zis nimeni nimic de 1.9tdi cel mai bun, mai fiabil, si mai motor de motor din istoria omenirii?
Problema ta ! Dar te-ai nascut unde nu trebuia. Mai bine fa-ti bagajele si trimite-ne o vedere de la americani. Hai pa !
Motorul prezentat pare ok, putere rezonabila intr-un pachet mic si usor, consum redus datorita optimizarilor, placerea de a conduce un mic turbo...
Ramane de vazut daca trece proba timpului. Cei 800000km se refera la mai multe masini / motoare testate simultan, iar straturile de teflon, grafit etc desi ajuta, nu rezista in timp, din pacate.
Sunt curios ce tip de ulei (Elf) recomanda - tind sa cred ca vor merge pe o vascozitate redusa.
Sper sa fie totusi fiabile si le urez succes.