Voteaza:
20 voturi | 21 comentarii

Cum funcţionează motorul Renault de 0.9 litri şi 90 CP

Renault a publicat un scurt film de prezentare al motorului TCe de 0.9 litri, capabil să ofere 90 de cai putere. Unitatea pe benzină va fi introdusă pe viitoarea generaţie Clio.

Comentarii (21)

  • Vasi
    la 21.03.2012, 11:06
    Cuplu mai mare decat un 1.4 i-VTEC de la Honda... Super !
    +64
  • la 21.03.2012, 11:17
    Bine a zis cineva. Or sa ajunga motoarele cu 4cilindri cam cum sunt acum cele cu 6-8 cilindri :|
    +12
  • alex
    la 21.03.2012, 11:29
    Doamne urasc toate motoarele astea,si reducerea costurilor si toate bla bla-urile.......Cum dreaq se face ca pe timp de criza Mondiala chipurile!!!! se vand din ce in ce mai multe masini de lux si supercar-uri,cum o fi asta?.Sunt curios cum va functiona acest motor cand in masina sunt 5 persoane cu bagaje..etc.Oare mai pleaca de pe loc? Si mai ales fiabilitatea....
    -55
  • Carlos
    la 21.03.2012, 11:50
    @alex

    Ti se pare un motor facut cu reducere de costuri?! Distributie pe lant, bloc integral din aluminiu, pompa de ulei cu cilindree variabila cu comanda electronica, pistoane acoperite cu grafit, strat DLC (Diamond Like Carbon) aplicat pe arborele cu came, injectie directa etc. Daca asta-i motor facut cu reducere de costuri, eu sunt elvis presley!

    Singura reducere a costurilor va fi la benzina, taxe, impozite si asigurari, adica totul in beneficiul clientului fara sa faca compromis la performante.
    +57
  • la 21.03.2012, 11:51
    @alex
    ptm o masina mica k un Clio sau Twingo un asemenea motor este superb..
    sper ca Renault sa nu puna acest motor pe Megane pentru k Ford vrea o versiune sport pt. Focus cu noul motor de 1 litru ecoboost.......
    hai sa fim seriosi.......un motor de un litru nu poate fi indicat pt. o masina sport cu cat de cat pretenti bune.........
    +22
  • Cateva observatii
    la 21.03.2012, 12:07
    Motorul are 135 Nm cuplu, deci pentru 5 persoane e arhisuficient. Un motor performant fara sa afectezi in vreun fel fiabilitatea, il faci la 100 CP/litru (mai ales la tehnologiile din ziua de azi) , conditie indeplinita de motorul prezentat aici... bine, daca ar avea un litru :)) ce mai...

    O bijuterie !
    +34
  • la 21.03.2012, 12:49
    Asta e raspunsul lui Renault la 0.9 de la Fiat. 90CP si 135 Nm la Renault vs 85 CP si 145 Nm la Fiat. Carlos, ai grija sa nu fi Elvis Presley cand vei vedea ca preturile pentru un Clio cu motorul asta va fi undeva sub pretul de pornire pentru un Fiesta de exemplu. Cu toate ca are tehnologie de ultima ora. Asta face parte din politica marcii Renault.
    +3
  • alex
    la 21.03.2012, 13:03
    @Carlos Mai elvisuc tata,chiar te rog sa-ti achizitionezi tu o masina cu asemenea motor si tu @tzenu..Doamne sunteti departe de domeniul auto.Si pe Clio sau twingo daca o sa-l puna si bagi 5 pers in el si cu putine bagaje pt loc de mai mult nu este o sa aveti mari surprize,motorul o sa traga din greu o sa gafaie...O sa sune precum masina de cusut a bunici.O sa vedeti voi si apoi mai vb.
    -39
  • Carlos
    la 21.03.2012, 13:16
    I-auzi, asta a condus si Clio 4 ! fantastic ! bravo ma baiatule! :)) Esti prea avansat pentru noi... noi am condus doar matiz cu 5 persoane care se misca binisor cu toate ca n-avea motor nici pe sfert din valoarea 0.9 TCe. Dar deh, daca tu esti specialistul masinilor de cusut... :))
    +32
  • t
    la 21.03.2012, 13:22
    -videoclip plin de abureli pt prostime.
    -motor economicos si performer nu exista.
    -ca sa ai performantele mentionate tre sa te joci la peste 5k rpm, ceea ce pe un motor in 3 cilindrii si de capacitate demna de motocicleta o sa fie ca draq in masina. cine s-a pli,bat cu masini in 3 cilindrii o sa stie ce zic.

    fail!

    singurul lucru avantajos pt reno este ca in nomenclatorul lor de produse figureaza motoare foooarte putin poluante si concernul se incadreaza la respectarea unor standarde impuse de "poluare". de aici si marea mascarada cu aceste prostii. inclusiv sistemele hibride pe masini v8 si 2 tone. care rezista in electric 2 km si trec la papat benzina.
    e un mare bullshit! momentan e destul petrol de ars. sunt bani de supt si tre sa mergem pe vechile tehnologii, ambalate frumos cu polei aurit
    -38
  • Carlos
    la 21.03.2012, 13:36
    Critic poate fi oricine, mai greu e sa vii cu solutii pentru un trai mai bun.
    +25
  • alex
    la 21.03.2012, 13:48
    @Carlos...Bai ELVIS te cred ca esti frustrat,cand am afirmat eu ca am condus Clio? Si da are dreptate mare@t...Dar hai ca-mi pierd timpul cu voi..Sau poate nu ai mers in viata ta cu o masina cu motor mai mare decat cel de pe Matiz?
    -25
  • alex
    la 21.03.2012, 13:50
    Si acum rapunsul lui Elvis...bai frate eu cand aveam si mergeam cu masini de 3000 de cm sau 400000mil de nm.....bla bla..Lasane lasane ca ne-ai ofilit..
    -25
  • alex
    la 21.03.2012, 13:53
    Hai cu manutele rosiiiiiiiiiii.......Nu spun ca nu sunt bune aceste motorase,dar poate sunt mai bune pt Scutere...
    -26
  • TitiZice
    la 21.03.2012, 15:36
    Sa-i sune cineva pe producatorii auto si sa le spuna ca toti inginerii si expertii lor sunt platiti degeaba si fac studii, calcule si analize tot degeaba ani intregi.

    Cum de nu le-a spus nimeni ca e plin internetul de experti romanasi care stie ei cum sta trebile cu motoarele si masinoacele?

    PS: Inca n-a zis nimeni nimic de 1.9tdi cel mai bun, mai fiabil, si mai motor de motor din istoria omenirii?
    +19
  • la 21.03.2012, 16:32
    eu unu nu as cumpara o masina cu motor mic chiar daca scoate cp si cuplu bun ......
    -17
  • europeanul
    la 21.03.2012, 17:25
    @antonny
    Problema ta ! Dar te-ai nascut unde nu trebuia. Mai bine fa-ti bagajele si trimite-ne o vedere de la americani. Hai pa !
    +9
  • LUCCI
    la 21.03.2012, 17:43
    Renault=rebut=Remat! Carloooos,poti sa-ti iei motorasul si sa pleci. Oricum va fi varf de gama la Megane si Laguna pentru ca cei de la Renault au citit comentariile tale si i-ai convins si pe ei ce motor tare au facut! Nici nu stiau de ce sunt in stare. Noroc cu tine ca le-ai explicat pe forum ! Vorba lui Alex; faci senzatie cu un scuter dotat cu motorul in cauza. Carly Presley ,ce inseamna Diamond Like Carbon ;diamantului ii place carbonul sau ce ca eu nu stiu....sau e in franceza ....ca doar nu inseamna ,,diamant ca si carbonul'' ca e pleonasm.
    -19
  • opinie
    la 21.03.2012, 19:34
    Un motor care apasa mai putin pe puntea fata si ofera mai multa putere e intotdeauna binevenit. O masina mai usoara implica si o dinamica imbunatatita. Renault a gandit bine.
    +14
  • eu
    la 20.09.2012, 23:39
    exista masini de curse cu motoare de 2l deci marimea nu conteaza
    +2
  • marius
    la 06.11.2012, 09:19
    Motoarele turbo de cilindree mica nu sunt o noutate, doar ca au intrat in trend in Europa abia acum. Suzuki a forst echipat cu motor de 660 cc turbo si apoi de 1000cc (K10A Turbo) cu performante chiar bune - ultimul avand un cuplu de 122Nm si putere de 99CP inca de acum 15 ani.
    Motorul prezentat pare ok, putere rezonabila intr-un pachet mic si usor, consum redus datorita optimizarilor, placerea de a conduce un mic turbo...
    Ramane de vazut daca trece proba timpului. Cei 800000km se refera la mai multe masini / motoare testate simultan, iar straturile de teflon, grafit etc desi ajuta, nu rezista in timp, din pacate.
    Sunt curios ce tip de ulei (Elf) recomanda - tind sa cred ca vor merge pe o vascozitate redusa.

    Sper sa fie totusi fiabile si le urez succes.
    +2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru