Voteaza:
3 voturi | 15 comentarii

BMW X5, povestea celor trei generaţii ale SAV-ului, spusă de creatorii săi

BMW ne prezintă evoluţia modelului X5 într-un clip care aduce alături cele trei generaţii ale SAV-ului din Munchen. Astel, putem observa modul în care s-a schimbat design-ul modelului german şi cum s-a schimbat interiorul.

Comentarii (15)

  • N
    la 07.06.2013, 11:41
    SAV??
    +1
  • la 07.06.2013, 15:04
    pun pariu ca noul Range Rover o sa stearga pe jos cu acest nou X5......
    @AutoMarket as vrea o comparatie cu cele 2
    -9
  • la 07.06.2013, 15:21
    Puteam sa pun si eu pariu de certitudinea lui @tzenu, cele 2 sunt diferite, cel putin ca tren de rulare Range este axat pe confort, X5-ul actual tot pe sportivitate mai mult, chiar daca interiorul este mai luxos decat fostul si cu nimic mai prejos decat a Range-ului, plus ca din cate imi amintesc cel mai ieftin Range Rover cu motor diesel costa cu aproximativ 20 de mii mai mult decat fostul X5, probabil ca si actualul va costa la fel, exista o diferenta destul de mare ca target, iar daca se vorbeste de vanzari X5 s-a vandut foarte bine din 1999 pana in prezent, aceasta noua generatie nu va face exceptie, deci nu stiu unde va sterge pe jos cu el.
    +10
  • la 07.06.2013, 16:38
    @Tzenule, nu te supara ca te intreb...tu chiar esti fan BMW? Nu de alta, dar un fan adevarat mai si critica cand e cazul, dar nu uita sa si scoata in evidenta calitatile marcii preferate si sa-i tina partea in dispute. La tine, indiferent de model, am vazut numai critica si nicio apreciere pozitiva, pe care le pastrezi pt Audi si Mercedes ;))

    Nu ma refer la X5-ul de fata (mie in general nu-mi place niciun SUV,de la niciun producator), ci in general la marca BMW. De-asta te intreb, mai mult de curiozitate...
    +7
  • la 07.06.2013, 17:21
    fiecare vede alcumva problema.........
    @mntsn...........pt. mine bmw inseamna 3,5,7.......atata timp cat aceste modele sunt ce sunt e totu ok sunt fan bmw.........
    daca isi va pierde 7-aru motoru V12, 5-aru suprematia in segment si 3-aru motoru cu 6 in linie.........voi fi extrem de dezamagit.........
    in legatura cu noul X5......ce sa zic o masina buna insa parerea mea ca noul Range e mai bun.......doar parerea mea de non-expert........
    daca bmw se tot chinuie cu eficienta si astea(k cica e cel mai eficient din segment) nu is in stare sa faca o caroserie de aluminiu la anumite modele sa scape de vreo 300-350 de kilograme de greutate.....si probabil ca acum sariti pe mine ca inovatia costa ca una alta.....
    uite ca Range Rover a facut miscarea asta.....si se vede toata lumea a vorbit de greutatea noului Range in mod pozitiv..........
    bmw e un constructor de renume cu profituri de miliarde de euro pe an.....unde se duc miliardele alea doar in buzunarele altora........
    daca bmw investea in ultimi 10-15 ani cum a investit Hyundai in calitate si tehnologie trebuia pe acum sa avem bmw-uri zburatoate....
    repet doar parerea mea........si tratati-o ca atare
    jaguar sa ridicat in ultimi 5-7 ani mai mult ca niciodata.......de ce???pt. ca siau schimbat total strategia si au creat niste masini extrem de bune.......XJ e peste A8 si seria 7 probabil S-ul asta nou il va dobori....
    in ultimi 10 ani bmw tia oferit doar niste motoare destul de potente(si premiate)insa tehnologi inovatoare cam deloc...........night vision,HUD si altele is doar mofturi
    -7
  • la 07.06.2013, 17:48
    Ei lasa c-a oferit Kia tehnologii inovatoare cu adevarat utile, nu HUD, directii active, bare stabilizatoare active si prostii de astea, Kia K9 este clar o vitrina tehnologica, peste seria 7, Bmw bate pasul pe loc, ce sa-i faci, acum pe bune, tu compari gama Bmw cu cea de la Jaguar sau Range Rover? Unde se duc miliardele profit? Calculeaza cate modele are Bmw si cat au cei pe care i-ai enumerat, cate motorizari si ce trebuie sa tina in spate, adica Mini + Rolls, si cat au cheltuit ca cele 2 marci britanice sa devina profitabile, spre deosebire ceilalti au fost cumparati de altii ca altfel dadeau faliment, habar n-ai cat se cheltuie pt un model nou sau pt un motor nou, inmulteste cu tot ce are Bmw si s-ar putea sa-ti dai seama cat cheltuie Bmw si cat a investit in ultimii 10 ani
    .
    Bmw se chinuie cu eficienta cica, pai uitate-te la motorul de 3 litri diesel de pe Range sa vezi ce putere are, cat consuma si ce performante are, cu tot cu caroseria din aluminiu si uita-te la fostul X5 sa vezi ca este mai eficient si mult mai ieftin la achizitie, eu zic ca se poate numi eficienta. Esti multumit atata timp cat seria 3, 5, 7 sunt ce sunt ? Nu stiu ce sa zic, daca ma uit prin arhiva pot sa-ti arat niste comentarii de cand a fost prezentat seria 3, ceva de genul " designerii sunt platiti degeaba, unde se duc banii ?? Rusine Bmw ca nu pui V8 pe Z4 si din nou rusine inca de vreo 7 ori " in alte situatii...Hai sa fim seriosi, critici de multe ori si modelel clasice total nejustificat si te legi de nimicuri, nici eu nu indragesc toate modelele Bmw, nu este o marca perfecta, dar eu cred ca ai o problema de apartenenta la aceasta marca, ca sa spun asa, ai ramas la "pisicute", bune masini chiar si astazi ( unele), dar lucrurile se mai schimba si nu doar in rau, asa cum doar tu vezi.
    +8
  • la 07.06.2013, 19:12
    @dan asta e.........sunt unele lucruri la care bmw doar poate visa insa alti mai slabi k ei se bucura de aceleasi lucruri.......
    X5 o sa fie cu siguranta cel mai vandut SUV/SAV de pe piata insa asta nul va face si cel mai bun...........
    -2
  • la 07.06.2013, 22:42
    @tzenu: Ok, merci pt raspuns, oarecum te inteleg (esti mai nostalgic), chiar daca nu-s deloc de acord cu ce ai spus referitor la tehnologii, investitii si eforturile de a produce masini mai eficiente. A zis @dan_grc foarte bine tot ce aveam si eu de zis, ca parca mereu imi ia vorbele din gura :))

    3, 5, 7 si mie-mi sunt foarte dragi, sunt modelele clasice BMW pe care le stiu de mic copil, in aproape aceeasi forma si configuratie, sunt modelele care formeaza nucleul dur al ofertei BMW. Dar nu resping niciun model nou construit dupa filozofia traditionala: 1 imi place, 6 (asta nu e chiar serie noua...635 din anii '80) e piece-of-art, Z4 nu mai zic. Daca esti din SB, vezi prin oras ca sunt cateva serii 6 noi-noute care sunt absolut minunate, uita-te cu atentie la ele si spune-mi daca gasesti ceva la noul 6 care sa nu-ti placa. De fapt asta mai vroiam sa te intreb: 1 si 6 inseamna BMW pt tine sau nu?
    +5
  • Mustang
    la 07.06.2013, 23:48
    SAV = Sports Activity Vehicle ( gama "X" de la BMW: X1, X3, X4, X5 si X6 )
    +1
  • la 08.06.2013, 00:25
    @mntsn.......nu sunt chiar din sibiu......din imprejurimi..
    este aici la mine in oras un bogatas care are miste masini belea...mercedes G350......are un Quattroporte un 535d insa bine k ai amintit are si un seria 6 din 80' negru metalizat cu niste BBS-uri pe 16'' misto masina........masina e pur si simplu beton super intretinuta nu stiu ce rulaj are insa dupa cum arata nu cred k are mai mult de 40k-50k kilometri rulatii.......
    pot spune ca nici seria 5 nici seria 6(cele noi)nu au asa prezenta pe drum ca masina asta.........e pur si simplu misto misto misto.....
    si sati raspund la intrebarea leget de seria 1 si 6 .........da imi plac amandoua......de la 116d pana la M6 Gran Coupe.......nu ma omor dupa ele insa cat de cat..........
    +2
  • la 08.06.2013, 00:58
    @tzenu
    La ce viseaza Bmw si au altii? Te referi la supercar? Si eu vreu un supercar, dar este o decizie financiara sau de administratie a grupului, nu este una tehnica, Bmw poate face oricand un supercar competitiv, are mijloacele necesare si pana la urma il va face, dar presimt ca tot nu va fi bine, gasesti tu ceva, in rest la ce viseaza Bmw si au altii mai slabi? Ce si-au propus in ultimii 10 ani si n-au reusit? Eu cred ca sunt multe marci care doresc sa aiba ceea ce are Bmw din toate punctele de vedere, dar daca tu vezi altceva asta e, sa faca altii masini zburatoare care investesc mult mai mult, eu de la Bmw ma astept in continuare sa faca masini care raman la sol.
    +4
  • la 08.06.2013, 07:00
    @dan exact la supercaru ala viseaza bmw...........
    mie jena sa stiu ca Audi are.......Mercedes are.......Porsche are.....Lexus are......
    un constructor k BMW ar trebui sa aibe nu de alta da e in stare de asa ceva .....au buzunare 'groase' ......expertiza 'intelectuala'......tot ce trece..
    insa de unde incapatanarea asta........
    si sa sti ca vreau si un seria 8 deasta nou.......
    si un sport-hybrid......de 700-800 de cai......nu gunoiu asta de i8 care va iesi la anu......o vrajeala de masina k de 3 ani il tot promoveaza cu clipuri si astea ........pana iasa la anu va fi deja fumat plictisitor nici sa nuj ne imaginam portierele de pe concept si farurile de tip 'laser'
    si mai sti ceva care ma deranjeaza tare mult........
    Porsche si Bmw erau(si sunt inca)extrem de apropiati la sportivitate,calitate chiar si pret.......insa Porsche are tupeu sa fabrice modele de 600k euro(ca sa nu mai amintesc ca e un hybrid de 600-700hp)
    zicea seful diviziei M(la finele anului trecut)ca nu simt nevoia pt. un supercar..........mi se pare dezamagitoare afirmatia.....puteau macar sa lase o speranta.......
    -2
  • Adrian
    la 08.06.2013, 14:43
    A doua generatie cu facelift este si cred ca va ramane cel mai reusit si frumos BMW X5 mult timp de acum inainte.
    Prina generatie a fost ceva deosebit la vremea ei dupa care a urmat faceliftul si au mai aranjat putin farurile la el. Apoi a doua generatie care a fost schimbat si restilizat total si bine au facut. A urmat faceliftul care a atins apogeul si a facut din X5 un SUV aproape perfect. A treia generatie e ok dar sub a doua cu facelift la capitolul design. Poate tehnic este mai eficient si performant ca in rest nu.
    +1
  • mango
    la 08.06.2013, 17:40
    nu-mi place, a pierdut din gama X5 si parca aduce a X3. E uratel!!!
    -2
  • poni_2013
    la 10.06.2013, 22:55
    Puteam sa pun si eu pariu de certitudinea lui @tzenu, cele 2 sunt diferite, cel putin ca tren de rulare Range este axat pe confort, X5-ul actual tot pe sportivitate mai mult, chiar daca interiorul este mai luxos decat fostul si cu nimic mai prejos decat a Range-ului, plus ca din cate imi amintesc cel mai ieftin Range Rover cu motor diesel costa cu aproximativ 20 de mii mai mult decat fostul X5, probabil ca si actualul va costa la fel, exista o diferenta destul de mare ca target, iar daca se vorbeste de vanzari X5 s-a vandut foarte bine din 1999 pana in prezent, aceasta noua generatie nu va face exceptie, deci nu stiu unde va sterge pe jos cu el.
    -1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru