- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Prezentari
BMW se întoarce în timp pentru a ne arăta primul său vehicul electric
BMW caută să le amintească fanilor săi că primele modele electrice cu logo-ul bavarez s-au lansat acum multe decenii şi că ideea unui vehicul cu zero emisii nu s-a născut în ultimii ani.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: BMW se întoarce în timp pentru a ne arăta primul său vehicul electric
deci nimic nou sub soare
toti au incercat marea cu degetu'
BMW mai are un astfel de clip cu Seria 7 alimentat cu hidrogen, de prin '83... desigur... totul posibil doar datorita taticului Toyota!
BMW daca testau concepte de masini pe hidrogen in anii '80,pana in 2015 cum de nu au scos un model de serie? .Toyota Mirai se vinde deja.Japonezii sperau sa vanda 500 de unitati intr-un an si totusi au primit 1500 de comenzi in prima luna de la lansare. Asta va duce Toyota pe primul loc multi ani inainte, de fapt ca sa fii ''Number One'' iti trebuie capabilitate.
BMW vrea tehnologie hybrid/hydrogen pentru ca nu dispun de asa ceva si nici nu o sa faca vreodata(costa bani si cum ei sunt disperati pentru bani...).
Legat de "tehnologia NASA", intradevar,sa faci un asa simulator necesita sa dispui de anumite tehnologii,foarte costisitoare de altfel,tehnologii care se gasesc in simulatoarele in care se antreneaza cosmonautii si pilotii de vanatoare(deci si la NASA).Este foarte benefic pentru testarea masinilor intr-un mediu 100% sigur(dezvoltarea noilor tehnologii,park assist,lane assist,blindspot monitor etc).Cauta pe Youtube " Lexus simulator" sa vezi.Acum,ca producatorii premium precum BMW,Audi si mai nou vor sa se creada Hyundai,Volkswagen etc nu isi permit "luxul asta", asta este partea a doua.Prefera sa faca toate masinile lafel decat sa dezvolte un nou design,pentru cateva sute de milioane,nu investesc in astfel de chestii.Tot Lexus a mai facut(in premiera) pentru proiectul LF-A " carbon loom",impletirea fibrei de carbon marindu-i foarte mult eficienta(da,tot Lexus si-a permis sa dezvolte noi tehnologii in materie de fibra de carbon,material foarte scump,evitat de producatorii de rand).Acum,eu inteleg ca esti fan BMW,dar asta nu inseamna ca BMW sau nemtii in general sunt dumnezeii masinilor,pentru ca nu este adevarat.
Stiati ca in USA in 1900 28% din vehicule erau electrice? :)
Salut Mariane, esti ok ?
Salut Dan Grecu, ti-a mai venit factura la apa ? Azi a iesit soarele, ar fi cazul sa-ti pui ochelarii de soare sa nu faci insolatie . La E3jn(oua), sa-i tragi niste huse din piele sa para mai premium, si poate si niste neoane interioare ca sa para pomul de craciun pe nume S class.