Voteaza:
9 voturi | 20 comentarii

Am testat tehnologiile SF de pe noua generaţie BMW Seria 7

Am urcat într-un BMW Seria 7 de generație nouă ca să descoperim sistemele cu care se mândrește noua limuzină a mărcii bavareze. A ieșit un clip numai bun de văzut la cafea în care râdem cu și pe lângă cea mai avansată mașină din lume la nivel de sisteme.

Comentarii (20)

  • la 20.10.2015, 13:11
    Majoritatea sunt "tehnologii" inutile si nonsensice. Nimic impresionant la ele. Niste electronice de rahat care in cativa ani nu o sa mai mearga in pura traditie a electronicelor. O sa coste o avere sa le repari si din cauza asta masina o sa piarda din valoare mai repede decat generatia anterioara. In 2 ani o sa o poti cumpara la pretul unui Polo full option.
    +1
  • la 20.10.2015, 13:22
    @Sam tot la fel de inutila este si parerea ta, pentru cei care au 170.000 de euro sa dea pe masina asta. Ba unii chiar ar spune ca tehnologia din seria 7 e mult mai importanta si utila decat 700 de cai din Dodge Pisica Iadului. Fiecare cu pretentiile lui.
    +4
  • Scorpionul_negru
    la 20.10.2015, 13:29
    @Sam93
    Corect ! Asa este ! Mi-ai luat vorba din gura. Toate sistemele astea care sunt facute sa te impresioneze la prima vedere nu sunt altceva decat o povara grea de dus peste ceva ani si un nr. mai maricel de km. Sigur se vor strica la un moment dat. Iar masina nu va mai putea functiona in parametrii normali din cauza lor. Si in majoritatea cazurilor, oamenii isi cumpara alta noua decat sa o repare pt. ca se stie ca sumele pt. reparatii sunt ametiotoare. Unde mai pui ca ai toate sansele sa nu existe meserias sa ti-l repare. Nu as cumpara niciodata o masina atat de tehnologizata cum este S class sau seria 7.
    Unde mai pui ca o viitoare generatie vine cu altceva nou si cel vechi va avea o depreciere uriasa. Pierzi cel putin 80 de mii de euro daca o cumperi de noua. Asta e realitatea din pacate....
    +4
  • BoDo
    la 20.10.2015, 15:21
    Uleiul se schimba la 2 ani. Presupun ca e LONG LIFE. Iar pe display scrie 09/2017.
    +5
  • un_fan
    la 20.10.2015, 18:52
    Majoritatea masinilor vor fi din ce in ce mai tehnologizate, un model de clasa mica are mult mai multa tehnologie astazi decat acum 20 de ani, deci pe acest principiu ca se perimeaza si se depreciaza, n-ar trebui sa se mai cumpere masini noi. Actuala Tesla S va fi depasita clar peste 6-8 ani de tesla S de generatie a doua, ce doreati, sa ramana chiar cu aceleasi dotari clasice? Desigur ca exista si dezavantaje, dar asta e tendinta.

    @scorpionul_negru

    Numeste un model nou scump, de la orice marca, care nu se depreciaza rapid in primii ani, adica e normal, asta e piata, de ce sa cheltuaisca cineva 95 de mii pe un second de 2 ani, cand poate sa-si cumpere una noua cu 100 mii? Drept urmare, masina de 2 ani va costa maxim 50 mii, este o regula generala, exceptand cateva modele super exclusiviste.
    +5
  • Scorpionul_negru
    la 20.10.2015, 19:42
    @un_fan
    Sunt si modele de masini nou care nu se depreciaza. Ba din contra ! Ex ? Ferrari LaFerrari, Pagani Zonda, McLaren P1 si alte cateva raritati de genul.
    Dar si astea sunt noi cu multa tehnologie. Sa ne aducem aminte de Ferrari F50 , McLaren F1, Lamborghini Diablo se30., adevarate masini supersport unde erai tu si masina . Nu te conducea tehnologia ! Astea noi sunt mai extravagante, mai interesante dar si-au pierdut esenta. Nu mai au farmec. E valabil si la masini mai accesibile. Un BMW 7 series e38 de ex. care si astazi e venerat de puristi si nu numai l-as prefera oricand in defavoarea noului 7. Dar se gasesc greu unele in stare buna.
    +1
  • la 20.10.2015, 19:44
    Scopioane tata du-te si lasa-ne, ca spui balonase . Acele sisteme tehnologice sunt facute sa se strice doar pt BMW Mercedes, Audi si Porsche, fiindca astea sunt de unica foosinta, iar dupa 5 ani ajung la topit. Ai auzit de Lexus ? Primul loc la toate capitolele in clasamentul JD Power. Acum sa nu crezi ca tin partea si eu acestor ''tehnologii'' inutile gen: Blind Spot, camere si senzori parcare, parcare automata , si alte gaselnite de marketing care nu fac altceva decat sa creasca pretul masina si in acelasi timp sa-ti ia din placerea condusului. Vorba lui Cabral cand vb de BMW 640d xDrive Grand Coupe :Pai, sunt sisteme care le pui in caz ca ai bani si te dau afara din casa, cum e sistemul de pastrare a benzii care mi se pare o prostie nenorocita, si la fel si HUD, nu-ti trebuie mamica HUD. Acelasi lucru a zis si de butonul rotativ de pe BMW : Eu m-am obisnuit cu el, dar daca BMW mi-ar da niste bani eu il dau acasa n-am nici o problema, eu m-as descurca si cu touch. Iar despre camere a zis asa : Camerele, daca imi dau niste bani inapoi, eu le dau si pe astea acasa, nici macar pt marsarier nu am nevoie, fiindca cand aveam Dacie si ma intorceam sa ma uit in spate, stii cum parcam break-ul ? Ca-n filme. Cam asta a zis Cabral, si ii dau dreptate. Deci multe dintre dotari le consider si eu inutile. Mai bine constructorii s-ar axa pe ''chichite'' cum ar fii sa-mi apara martor separat la faza scurta-lunga-proiectoare ceata-si leduri de zi, din pacate lucrul asta nu il arata la nici o masina. Iar cand un bec este ars sa-mi arate pe care parte. E un martor care doar se aprinde cand ai bec ars, dar nu iti ofera informatii detaliate, gen : faza lunga stanga, sau faza scurta dreapta.
    -18
  • Scorpionul_negru
    la 20.10.2015, 20:12
    @Madalescu_Georgian
    Mai bine te abtii de la comentarii ca te faci de ras. Imi spui ca scriu balonase dar imi dai intr-un fel dreptate. Lexus e o masina buna dar e la fel de ,,fiabila'' ca orice masina nou cu multa tehnologie. Nu e nici o diferenta intre Audi BMW Mercedes si Lexus. Porsche e ceva mai sus ca Lexus. Eu ti-am mai spus tie ceva....treci de bacalaureat si apoi mai vb. Pa pa.
    +3
  • la 20.10.2015, 21:26
    @un_fan Bai, eu vorbeam de tehnologie? Nu, eu vorbeam de electronice. Nu inteleg de ce in mintea unora tehnologie=sisteme electronice. Tehnologie poate fi orice, chiar si o roaba. Da, masinile au evoluat enorm in ultimii 20 de ani. Dar nu din cauza unor chichite electronice de rahat ca in BMW-ul asta. Masinile au evoluat enorm din punct de vedere mecanic, din punct de vedere structural, din punctul de vedere al materialelor folosite atat interior cat si exterior, etc.

    Nu inteleg de ce pentru unii orice prostie noua = progres. Nu-i chiar asa. Unele lucruri sunt un progres, iar altele sunt inutile. Ia uitativa cum multe marci au pus butoane "capacitive" din alea touch sensitive pe born in urma cu cativa ani, iar acuma majoritatea le-au eliminat si au adus inapoi butoanele fizice.

    De ce? Pentru ca prostia aia de marketing de bord cu touch screen nu functioneaza bine in viata reala si nu avea nimeni nevoie de ea. Sondajele arata ca oamenii nu folosesc nici macar jumatate din electronicele astea (asa-zisa tehnologie) in viata de zi cu zi. Oare cati proprietari de seria 7 a generatiei trecute s-au gandit: "Stii ce ii lipseste acestei masini ca sa fie cea mai de top limuzina din lume, gesture control". Hai lasati-ma! Marketing pur!
    -4
  • @Sam
    la 20.10.2015, 22:17
    Bai, seria 7 este un progres si-n privinta sigurantei pasive, structural vorbind, este mai confortabil, mai izolat, mai eficient, chiar daca are si gadgeturi inutile, toata lumea are si de astea, deci mai lasati voi ca nu o sa cumparati vreodata seria 7 sau S ca sunt domnule prea tehnologizate, nu asta e motivul pt care nu le cumparati, ce naiba :).
    +6
  • la 20.10.2015, 23:22
    @@Sam Bravo lui, sa fie, dar asta nu insemana ca rahaturile astea reprezinta un progress sau ca aduc vreo valoare masinii in afara ca artificiu de marketing.
    0
  • la 20.10.2015, 23:50
    Scorpioane, iar ai dat cu oistea-n toate gardurile. Se vede ca nu ai citit nici macar o revista automobilistica, dar mite date de pe J.D Power , acolo unde Lexus ocupa locul unu la toate capitolele. Porsche e ceva mai sus ca Lexus, probabil la capitolul poluare, acolo intr-adevar il bate pe Lexus. E si ''normal'', doar polueaza cat toata Marea Britanie masinile acestui grup , deci DAS Auto Tehnology :)))). Ce-ti mai face Macanul din GTA San Andreas ? O sa-mi trec si eu maine '' Lamborghini Reventon 2 bucati'' la cont, ca sa par si ''io'' asa ''shukar'' ca tine :))))
    -10
  • Scorpionul_negru
    la 21.10.2015, 01:10
    @Madalescu_Georgian
    Copile ! Afla ca nu toti romanii sunt morti de foame ca tine ! Unii mai au bani si de o viata mai buna. Daca era sa trec aiureli la cont, treceam si eu un Rolls ceva. Ce ti se pare mare lucru sa ai un Porsche Macan ? E in leasing pe firma cum am mai spus. Nu l-am luat cu banii jos.
    In ceea ce priveste Lexus, cumpara tu unul si fi fericit ! Noi nu avem nevoie de o Toyota mai bine finisata cu alta sigla. Porche o fi el din grupul VAG dar e total modificat. Cand o sa mergi cu unul o sa iti dai seama de ce vb. Pana atunci joaca in continuare San Andreas si vezi sa nu iti lovesti Lexus-ul pe acolo.
    +7
  • la 21.10.2015, 09:21
    @Scorpioane,

    Stiu, Stiu, Stiu, esti foarte ''shukar'' si ''cu valoare'' , restul sunt doar ''morti de foame'' , doar tu esti ala ''culul'' cu TE DE IU. Sorry....... nu ne putem pune cu tine.

    Citez : ''Porche o fi el din grupul VAG dar e total modificat'' . Bua-ha ha ha ha . Pe bune ? Si unitatea TE DE IU de sub capota ( aia care polueaza cat toata Marea Britanie ), de ce origine e, Ferrari ?Scorpioane tata, du-te si lasa-ne ca ne plictisesti cu placintele tale :))))
    Eu nu joc SA, dar se pare ca tu o faci din plin. Cand o sa merg cu Poorshy ? Probabil nu stii cu cn stai de vorba :))))))
    -6
  • Scorpionul_negru
    la 21.10.2015, 12:43
    @Madalescu_Georgian
    :))) Ma faci sa rad pustane. Nu vezi ma ca nu te supota nimeni pe aici ? Cred ca si in viata de zi cu zi esti in aceeasi sitiatie. Ti-ai luat numai manute rosii. Tu cred ca nu ai uract in viata ta intr-o masina premium dupa cum vorbesti. Cand o sa mergi cu un Porsche atunci sa spui nasoale de el. Pana atunci ar cam trebuii sa te abtii. E problema ta ce crezi. Din cate vad pt. tine e mare lucru sa ai o masina entry-level chiar daca e Porsche. Asta e...nu ve vina mea ca esti sarac si complexat. Tu ai pomenit de jocul San Andreas.,...daca tu te-ai gandit la asa ceva primul e clar ca esti un jucator inrait :)))
    +2
  • la 21.10.2015, 15:36
    ''Tu cred ca nu ai uract in viata ta intr-o masina premium dupa cum vorbesti'' . Serios ? Si daca am pune acum pariu, imi dai Macanul ( pe care nu-l ai ) la schimb ? :))) Evident ca nu o sa fac altceva cu el. Voi face cateva ture, apoi il voi plasa fix pe anunturi pe vanzae, cu banii de pe el imi voi cumpara o masina premium adevarata, oricare ( Cadillac, Jaguar, Lincoln, Infiniti, Acura, Lexus ) chiar si un Kia sau Hyundai de lux ,care sunt net superioare unui Porsche TE DE IU care emana mult Nox .

    Bun lasand gluma la o parte. Poate ai, sau poate nu ai Porsche, nu-i treaba mea si chiar nu m-ar interesa ce tip de masina detii, totusi din cate te-am filat, ti-ai mentinut o polemica cat de cat diplomata, si chiar consider ca ai ceva dram de cultura auto. In alta ordine de idei, tind sa-ti dau foarte multa dreptate in ceea ce ai zis mai sus cu privire la anumite ''tehnologii inutile'' . Ai un +1 de la mine, mi-au inveselit ziua irorniile tale de mai sus. Nu le consider niste jigniri, trebuie sa recunosc ca eu am inceput primul. Nu sunt un gamer inrait, dar faza ta de la sfarsit m-a facut sa rad zdravan :))))))
    -2
  • Scorpionul_negru
    la 21.10.2015, 16:00
    @Madalescu_Georgian
    Jaguar da. Are masini la fel de bune ca Porsche. Dar ,, americanismele si japonismele '' alea iti garantez ca sunt sub Porsche. Crezi ca lumea e tampita toata ? Asa ar ai vedea numai Lincoln, Infiniti, Acura, Lexus pe strazi in locul Porsche-urilor. Nu sunt pt. ca nu toti sunt prosti sa dea o gramada de bani pe ceva ce nu merita cand cu banii aia cumpara ceva bun. Prefera marci serioase ca Porsche , Jaguar, Mercedes, BMW, Audi, eventual un Maserati ca sa nu iesim din clasa premium-luxury. Restu sunt mai sus...Rolls, Bentley, Ferrari, Lamborghini etc. si nelipsitele supercaruri.
    +2
  • la 22.10.2015, 10:48
    ''Dar ,, americanismele si japonismele '' alea iti garantez ca sunt sub Porsche'' . Nu sunt fan marci americane, dar sa spui ca sunt sub Porsche , inseamna ca nu cunosti intreaga industrie auto de muyscle-caruri americane > Dodge Challenger SRT HELLCAT 717 cp, dODGE cHARGET srt Hellcat 717CP, Chevrolet Corvette Z06 6.2L V-8 650CP , si lista poate continua. Iar japonezele, probabil nu ai auzit de > Nissan GT-R NISMO v6 3.8 600CP sau Juke Nismo RS 3.8 V6 600 CP, sau AcURA NSX cu 3 motoare 650 CP, sau Lexus LFA v10 570CP, etc. Acelasi lucru cred si eu, Printul Albert 2 de Monaco a fost un ''prost'' cand si-a comandata un Lexus LS Landaulet si inca 50 de modele LS600HL pt musafirii de grad 1.

    Marci ''serioase'' ce inseamna pentru tine ? Multumesc anticipat !
    -2
  • Scorpionul_negru
    la 22.10.2015, 13:46
    @Madalescu_Georgian
    Pt. mine marci serioase sunt cele care au ceva traditie in spate, folosesc materiale bune pe masinile lor, motoare perfromante dar si eficiente (economice) in acelasi timp.
    Te-ai gandit cat consuma un Chevrolet Corvette Z06 6.2L V-8 650CP ? ENORM. In schimb un R8 consuma normal la o putere asemanatoare...ai vazut cat plastic se foloseste la masiniel americane ? Si ce plastic...nu vei vedea asta la noile VW, Audi , BMW, Mercedes, Porsche, Maserati si alte masini mai exclusiviste.
    Sunt de acord ca Lexus si Infinity fabrica masini OK din toate pct. de vedere. Dar acel design e cam badaran. Nu folosesc chiar cele mai fine materiale si mai au mici scapari. De fiabilitate nu ma pronunt ca nu am avut sa imi dau seama....din auzite stiu ca sunt bune. Dar nu mai bune ca cele enumerate de mine mai sus.
    +2
  • la 22.10.2015, 14:17
    In primul rand multumesc pentru raspunsul civilizat. In al doilea rand iti respect parerea cu toate ca e cam gresita. Hai sa-ti zic dc. Iti voi raspunde pe rand :


    1. Citez > ''Pt. mine marci serioase sunt cele care au ceva traditie in spate, folosesc materiale bune pe masinile lor, motoare perfromante dar si eficiente (economice) in acelasi timp ''

    Pai aceasta fraza are mai multe ramnificatii de raspunsuri :

    A. In prezent nu se mai pune accent pe traditie ( a se vedea scandalul ''dieselgate'' )

    B. Materiale bune folosesc cam toate marcile premium, conteaza doar cum sunt finisate/asamblate.

    C. Nu exista motor care sa fie si performant si eficient ( mai ales ca vb de niste supercaruri la care consumul sau economia conteaza prea putin )

    2. Citez > ''ai vazut cat plastic se foloseste la masiniel americane ? Si ce plastic...nu vei vedea asta la noile VW, Audi , BMW, Mercedes, Porsche, Maserati si alte masini mai exclusiviste'' . Aici sunt total de acord cu tine, am mers in Chrysler 300C si Dodge Nittro, iar materialele sunt la nivel cu Dacia , nici macar manerele de deschidere usi nu sunt cromate. Insa, cand ne referim la modele precum Cadillac CT6, CTS, ATS ori Chevrolet Corvette sau Dodge Viper, acestea au materiale chiar mai bune decat au marcile geramne.

    3.Citez > ''Sunt de acord ca Lexus si Infinity fabrica masini OK din toate pct. de vedere. Dar acel design e cam badaran''. Aici, este strict parerea ta, deci e OK, e treaba ta daca iti place sau nu. Insa poate ar trebui sa stii ca ''premium'' se rezuma si la DESIGN sofisticat, fiindca asa si Loganul este ''masina'' , deci ?


    4. Citez > ''Nu folosesc chiar cele mai fine materiale si mai au mici scapari'' . Serios ? Cand ai spus asta ce modele ai luat in consideratie ? Tota gama Lexus vs toata gama Mercedes ( sa zicem ) ? Pai iti spun eu : un A class este net inferior unui CT200H la finisaje . Dc ? Pai probabil ai observat cum se observa tabla vopsita la interior in culoarea caroseriei lui A class cand usile sunt inchise . Probabil nu stiai ca Lexus este sinonim cu maiestria artistica, iar uzinele lor sunt renumite pe plan mondial pt tehnologia avansata ( Lexus este singurul producator de masini care foloseste pentru testarea masinilor si un simulator(cauta pe youtube Lexus simulator sa vezi tehnologie ca in industria aeronautica(inclusiv NASA) ) , procesele inovatoare ( de altfel singurul producator de masini care foloseste lasere de foarte mare precizie(milimicronica) in taierea pieselor astfel incat acestea sa se imbine perfect ) si inalta calitate. Deci despre ce ''scapari'' vorbesti ? Tu cand postezi tte bazezi pe un caiet de sarcini reale sau doar spui sa te aflii in vorba ? Ai auzit de Uzina Tahara ? Lexus este singurul brand premium care asambleaza la el acasa ( nu in China si in alte tari precum face Mercedes, Audi, Porsche , BMW ) . Stiai ca modelele Lexus sunt asamblate manual ? Exact ca Bentley si Rolls Royce. Ai auzit de maestrii artizani, pe nume ''takumi'' in japoneza. Hai sa-ti zic : Totul a început acum câţiva ani, cu introducerea a 10 Takumi - sau maeştri artizani - la uzina noastră Tahara, acolo unde se fabrică, alături de altele, modelul vedetă LS.

    Takumi – un vechi cuvânt japonez care poate fi tradus aproximativ prin „artizan” – sunt deosebit de respectaţi în întreaga industrie auto. Sarcina lor principală este să se asigure personal, vizual şi tactil, că maşinile care ies pe porţile uzinei Tahara sunt construite şi finisate la standarde inegalabile. Mai există şi un alt beneficiu: abilităţile lor au fost digitizate şi programate în multe funcţii robotizate, ridicând standardele de precizie la un nou nivel. Fiecare dintre cei 10 Takumi de la Tahara îşi aplică talentul într-o anumită zonă. Iată o prezentare rapidă a trei dintre domeniile principale.

    Poate ne spui si cum un model Porsche nu ofera in secolul 21 A/C si radio in entry-level........deci ''premium'' neica :))))









    La fel cum a zis si Jeremy Clarkson cand a testat noile modele ale acestei marci : '' Să deţii un Lexus înseamnă mult mai mult decât a avea o maşină - este ca atunci când eşti membrul unui club exclusivist. ''
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru