- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Prezentari
Am luat la test un Dacia Logan de 14.000 de euro. Detaliem dotările și modificările noului model
Noul Dacia Logan a ajuns în garajul Automarket. Până când veți citi un test al celei mai vândute mașini din România, avem un clip de prezentare. Mașina noastră a fost un Logan benzină+GPL, echipare Comfort, de 12.150 de euro. Plus opționale de 2000 euro.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Am luat la test un Dacia Logan de 14.000 de euro. Detaliem dotările și modificările noului model
Cu prima de casare si promotie :
Hyundai Elantra 123 Cp. 14264 Euro.
Hyndai Kona 120 Cp. 13729 Euro.
Hyundai I30 110 Cp. 13485 Euro.
Kia Ceed 120 Cp. 14598 Euro.
Fiat Tipo 95 Cp . 12092 Euro.
Ford Puma 125 Cp. 14700 Euro.
Opel Crossland X 83 Cp. 13890 Euro.
Suzuki Vitara 140 Cp. 14600 Euro.
Ford Eocus 125 Cp. 14210 Euro.
Si aici vorbim despre masini , si lista poate fi lunga. Daca scazi o prima de casare si beneficiezi la fel de o reducere, apoi pui niste optionale pe o masina low cost , nu va fi in final decat tot un low cost scump , indiferent cat te-ai imbata cu apa rece !
@dorin. Loganul nu beneficiaza de rabla? sau de ce ai pus pretul intreg?
Focus 14 mii, pai stii ce primestie? Entry level, manivele la geamuri, ac manual, becuri cu halogen....dar da ai scaunul mai moale.
Daca "tot ce e roamnesc e de rahat", dupa parerea unora, si "doar ce e (de) afara e bun"... uite ca "aia de afara", prefera "rahat-ul" roamnesc (nu pe cel turcesc)
Si pachete S-line, AMG si M, cu prize de aer false, facute din plastic poansonat cu zig-zaguri? Sau tobe de esapament false?
Iar dacă vorbim de preț rabla și reducere, un Logan turbo de 90 de cai poate scădea și sub 10.000 de euro. Iar dacă vrea cineva GPL din fabrică, se duce în Italia sau Franța, că alte variante în România în afară de Dacia eu nu cunosc.
Toată comparația aia distorsionată și cu omisiuni evidente într-un sens ține loc de argumente peste minciunile eterne cu așa zisa rugină plus alte subiectivisme crase izvorâte din lema ”cunoscătorilor”, că Dacia e ”lowcost”.
Ce interese poate avea un troll care să denigreze constant sub diferite pseudonime mașinile Dacia poate fi ușor de intuit, interesant c-a-nvățat măcar să-și dea plusuri singur :)
Eu sunt pe cale sa-mi cumpăr o mașină (a doua mașină in familie), am luat in calcul STEPWAY CVT, Logan CVT (-900€ fata de STEPWAY), Opel Crossland 1,2 110CP Manuala, Ford Fiesta TREND CONNECTED 1.0L ECOBOOST 95 CP MANUALA
Diferența de preț este de 2400€ cu reducerile de la dealeri făcute pentru Ford si Opel, eu nu pun la socoteala Rabla.
Oscilam intre STEPWAY CVT si Fiesta Manuala
Succes ! Fiecare este liber sa aleaga gandindu-se ca investitie durabila , ce doreste, si sa plateasca cat considera pt. confortul si siguranta vietii lui .
Cu respect ,
As prefera cele 5 stele Euro NCAP ale Megane-ului. Despre asta este vorba, nu despre AC manual & butoane colorate.
Sistemele active au pondere de doar 20% Intr-un test.
Ai perfecta dreptate si nu te pot contrazice. Unii cumparatori vor dotari bune si asta se pare ca primeaza 100% in alegerea unei marci de masini.
Dar, eu am idei mai invechite si referitor la ex. citat de tine , prefer un Hyundai Elantra in varianta de baza la 14624 Euro (cu toate reducerile) si are tot ce inseamna sistemele de siguranta active si pasive posibile cu 12 ani garantie la coroziune, decat un Logan 3 cu toate obtiunile pe el. Referitor la ce masina vad vecinii in curtea mea, este treaba lor, pe Ceausescu l-au impuscat in '89, nu mai trebuie sa fim toti la unison cu dacia 1300 ca sa nu dam de banuit. Este un drept castigat sa avem propia parere si oricine poate sa-si cumpere orice , si sa faca ce vrea cu banii lui. Bafta !
Sau pentru astia mai bogati, tot prosti raman cu un Golf cu toate optiunile fata de smecherii cu Seria 1 chel.
Si aici nici nu luam in calcul piese, adaptarea la drumurile noastre bune, cost asigurare si alte aspecte.
Si poate si mai trist, facem comparatii si dam sfaturi dar apoi mergem pe autovit nu la vreun dealer.
OK, tu ai idei mai învechite și preferi un Elantra în varianta de bază. Nimic greșit aici. Dar în cazul ăsta compară-l cu Logan în variantă de bază. Un Logan în echiparea Essential (cea de mijloc) e 10.950 euro și are 6 airbag-uri (inclusiv cortină) plus frânare automată, ABS și ESP. Iar diferența de preț este de 3800 euro. Care sunt bani. Cu banii ăștia aproape poți turna fundația unei case de 100 mp (știu pentru că asta a făcut taică-miu de curând).
Versiunea chiar de bază e 8400 euro, dar nu am ales-o pentru că nu oferă decât motorul de 65 cai. Am zis să fie măcar 90 cai și de aceea am pus echiparea Essential care nu are multe pe ea.
APP. despre discuțiile de mai sus , Steluțele EuroNCAP se dau in funcție de dotările basic ( baza ) , deci Meganul 4 are 5* pentru echipareaBussines de baza , iar noul Logan va avea sigur 4* dacă nu va face o surpriza și va avea chiar 5* ( de ce nu ).
Repet , Dacia NU are rival in clasa ei de preț , este cea mai buna mașina nouă , iar vorbele astea de ceapiști despre rugina și alte rahaturi ... lăsați-le deoparte ca nu-și au locul , Rămâneți la babele voastre de 15/20 ani luate din Vest .
PS. Nu am decât un Logan 2012 in familie , in rest am un Megane 4 Zen 2020 nou , un BMW f30lci 2017 și un F10 2012 , deci nu sunt un fan înrăit Dacia , însă recunosc ce este bun .
Dotări gen climă și geamuri electrice cu impuls și 3 stele la Euro NCAP?
Sau ac manual, fară geamuri electrice cu impuls și 5 stele?
Altfel, mi se pare de toată jena să nu ai portbagaj iluminat la varianta Acces, dar să ai sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, sau să ai faruri cu aprindere automată dar să nu ai oglinzi exterioare cu dejivrare.
Nu am nimic cu Logan, iar Duster StepWay chiar îmi place, dar 14.000 de euro, e deja mult.
Tu ai comparat un Logan CVT full cu versiuni de baza cu discount si rabla. Sa înțeleg ca a fost o gluma?
Dar ești și conștient că mare parte din stelele alea în 2021 țin enorm de mult de partea electronică și nu neapărat de rigiditatea structurală? Și actualul Logan cu dotările de siguranță actuală lua 5 stele în 2015 să zicem? Și că peste 90% din noi conducem mașini mai vechi de 2015?
Iar legat de dotări, da, oamenilor le fug ochii după dotări. Iar studiile arată că majoritatea nu folosesc mare parte din acele dotări. Așa e omul... cumpără ce nu are nevoie, din păcate.
Atenție ce scrii, OK am înțeles nu-ti place Dacia, nu este o problema, sunt suficiente argumente in sensul acesta. Dar găsește-le pe cele corecte, ca sunt (eu am 2 chestii care m-au deranjat la Dacia si le-am spus-o in fata. Si la Fiesta exista lucruri care nu-mi plac)!
Și da, oamenii aleg tot felul de afafiuri făra să stie dacă le vor folosi. Personal am pe mașină geamuri electrice spate, geamuri cu impuls, climatronic, torpedou refrigerat etc. Dar: geamurile electrice spate nu s-au folost de 5 ori în viața mașinii, climatronicul nu-l folosesc ci doar reglajul manual, torpedoul refrigerat o dată pe an în concediu. Atunci, despre ce vorbim?
Oameni diferiti, nevoi diferite.
Eu unul, folosesc absolut toate dotarile. Chiar si gemurile din spate (de exemplu cand sunt usor inzapezite, le las jos, se curata, plec).
Scaunele incalzite sunt mereu pornite iarna.
Climatronicul e temelie (nu l-as fi cumparat dar magarii au alt design si de obicei e mai urata masina daca nu iei si climatizare automate).
Pana si masajul in scaun in folosesc. Desi l-am luat doar pentru ca era cuplat cu reglajul lombar.
De LED-uri nu mai zic; nu m-as mai intoarce la halogen sau alte forme clasice.
Dacia face pe o platforma de Clio niste masini care nu mai sunt ieftine,care arata cat de cat bine si care te duc din punctul A in punctul B fara nici o problema.Sunt o gramada de carcotasi care,pentru ca oricum nu isi permit decat un sh se 850 euro dar cu istoric cunoscut de la un dealer din germanica,musulman saracul,cu 199950 km,verificabili(nu ca altele de pe net...asa scrie in anunturi)...dau cu barda intr un produs bun la pretul oferit,pentru dotarile oferite...ca de,suntem si noi oameni si trebuie sa comentam. Rad cand citesc aberatiile celor 5 stele ale altora si cateva lipsa la Dacia...mai atoate cunoscatorilor vesnic comentatori de specialitate,stiti in ce consatu aceste teste,stiti macar la ce viteza organismul uman nu mai rezista impactului indiferent cate mikiarde de stele ar avea vehiculul implicat? Ati mers vreodata la un curs de conducere preventiva sa vedeti in ce consta un impact la 25 km/h? Mama,nu are centuri reglabile pe inaltime si eu am 1,7 m...si aveam la nu stiu ce cotet din epoca de piatra...ma lasi! Cum ar fi daca ati fi asteptat 5 ani sa va vina aceal cotet cum spuneti voi,de Dacia 1310,care dupa anul 1983 chiar avea defecte notabile? Mama ce buna era Dacia. Nu va obliga nimeni sa cumparati un produs romanesc,la care kucreaza poate o ruda indepartata a unui vecin de pe scara blocului comunist in care traiti...e plin targul de tigai aduse de la sincerii dealeri de sh cu barba din germanica,pentru ca si cei din service uri trebuie sa traiasca si vanzatorii de piese din Taiwan trebuie sa aiba profit pentru produsele Tyk...bla bla