- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Istorice
Scurtă călătorie prin istoria Porsche în motorsport
"Celelalte branduri auto participă în motorsport pentru că e bine. Porsche participă pentru că e aerul pe care îl respiră această marcă". Povestea Porsche la Le Mans şi implicarea lui ferdinand Piech în succesele Porsche pe circuit sunt principalele punct
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Scurtă călătorie prin istoria Porsche în motorsport
Wo the fuck is this?
Sau era Ferdinand Porsche...
Duse-s vremurile in care venea un nebun cu niste idei radicale care sa contrazica tot, sa construiasca niste masini in care nu doar nebun dar si tampit sa fii sa te urci in ea, si sa castige tot ce se poate castiga.
Vremuri faine, vremuri in care inovatiile contau si minti sclipitoare erau.
Astazi ii vorba in primul rand de bani, apoi ideile nu prea sunt si cand sunt, sunt acoperite rapid, ba de constructori, ba de sponsori dar mai ales de reglementari. Oriunde ne uitam, raliuri, F1, tourisme, Le Mans si asa mai departe. Sigur ca era mai periculos, dar asta face spectacol, care aduce fani, care la randul lor atrag presa si sigur ca dupa presa, sponsorii nu intarzie sa apara dar no... sigur FIA stie mai bine.