Voteaza:
3 voturi | 15 comentarii

Istoria diviziei M de la BMW, rezumată în 5 minute

BMW a prezentat astăzi un clip care rezumă întreaga poveste a diviziei sale sportive M. Imagini istorice şi maşini de poveste.

Comentarii (15)

  • la 17.08.2012, 11:33
    13-17 august zilele celor de BMW reportaje si teste ..........
    +3
  • p_n
    la 17.08.2012, 11:47
    Parca cinestie ce brand ar fi BMW,brandul minune.Daca erau cei mai buni,nu mai cadeau la picioarele japonezilor sa le ceara sistemul lor avansat de propulsie hybrida Toyota,ci o faceau singuri.Dar asa ne-au invat nemtii,ca prin aliante si conspiratii de la alte marci se fac lucrurile.Nemtii lucreaza numai prin aliante si prin multe grupuri.Japonezii,lucreaza fiecare pe cont propriu,si drept urmare le fac si mai bune.
    -6
  • gelu
    la 17.08.2012, 13:00
    @p_n BMW este o companie FOARTE MICA comparativ cu MAJORITATEA constructorilor. Alianta, ca si politica economica este dovada de bun management, intelegerea propriului biznis si intelepciune in atingerea obiectivelor organizatiei.

    Dar nu stiu de ce imi bat capul....parca vorbesc la pereti.
    +7
  • la 17.08.2012, 13:44
    Da, japonezii doar pe cont propriu lucreaza, exemplu Nissan, care inainte de alianta cu Renault aveau pierderi f mari si acum fac parte dintr-o mare alianta, nu doar colaborare, sau colaborarea Mazda cu Ford inca de la sfarsitul anilor "70 care pana acum cativa ani ajunsese Ford sa detina procente importante din Mazda, Mitsubishi cu PSA , Toyota cu PSA, deci japonezii nu colaboreaza deloc, ei sunt singuri 100%. Si Bmw chiar nu este o companie uriasa, nu face parte din ditamai grupul cu vanzari de 7 milioane de unitati anual, ca a mai colaborat si va colabora pe anumite segmente, este una, toata lumea face asta, dar deocamdata nu este intr-o mega alianta. Cat despre divizia M, este o parte importanta din istoria Bmw, o divizie cu-n renume pe care Toyota nu cred c-o va avea vreodata cu echivalentul LFA de la Lexus.
    +8
  • Pinguinul_nuclear
    la 17.08.2012, 14:39
    Hai ca deja,o iei razna.Cum Toyota cu PSA?In viitor probabil,nu inca.Dar VAG-ul?Sunt legati toti unii de altii,deci tot japonezii raman pe cont propriu.Si stai tu linistit ca '' F'', va fi o parte importanta din istoria Lexus,iar Toyota va fi o parte foarte importanta din istoria sistemelor hybrid si la fel si Lexus.De ce ocolesti partile bune omule.
    -3
  • la 17.08.2012, 14:46
    Da, in viitor, ca Aygo cu C1 si 107 in viitor au fost facute, cat despre cont propriu...mai degraba coreenii sunt pe cont propriu.
    +4
  • Pinguinul_nuclear
    la 17.08.2012, 15:10
    Hai ca deja ,delirezi.De fapt PSA a cerut alianta cu TCM,daca nu stiai,deci nu japonezii au fost la mana lor ci ei au fost la mana japonezilor.Dar totusi au motoare diferite nu cum are VAG-ul ,aceleasi caricaturi de motoare.Deci in concluzie japonezii lucreaza pe cont propriu la motoare,numai la motoare,la asta m-am referit.
    -4
  • la 17.08.2012, 15:24
    Asta e doar concluzia ta ca lucreaza singuri, dar stai sa vezi cand Yaris va avea motoarele diesel de pe Mini si Rav 4 si Avensis de pe Bmw sa vezi ce singuri isi lucreaza motoarele, desigur dupa ce le modifica cap-coada si le fac fiabile:)
    +3
  • la 17.08.2012, 16:15
    Nu stiu cati vor cumpara Bmw hibrid, dar cu siguranta vor fi multi care vor cumpara Toyota diesel, alea poluante si nefiabile de la Bmw, vreau sa vad cum o sa criticati acele modele cu motoare de la Bmw, nu pare minunat? Sublim chiar.
    +4
  • la 17.08.2012, 16:28
    Pai te cam contrazici, acum esti convins ca nu o sa vina clientii care vor un hibrid adevarat la Bmw, acum spui ca vor veni? Cu mama sistemelor hibride de la Toyota, Bmw nu va vinde mare lucru in acest segment, e vorba de niste costuri mai reduse si pt imagine, dar 99% dintre modele tot clasice vor fi, este mult mai amuzant sa-i vad pe cei care tot dau in motoarele diesel Bmw cum vor da si-n modelele Toyota cu aceleasi motoare, chiar nu se compara cele 2 situatii:)
    +4
  • la 17.08.2012, 16:47
    Crezi tu ca cei care cumpara Bmw sunt obsedati de hibrizi? Nu prea...dar in Europa dieselul se vinde, deci eu astept testele cu modelele viitoare Toyota, sa le vad cu "tractoarele" poluante de la Bmw. Le are pe toate Toyota? Ar vrea ei sa le aiba pe toate, dar stai sa vezi daca vor scoate noua Supra cu platforma de serie 6 sa vezi acolo distractie si frustrari, mai ramane sa le ofere si-un motor M si deja incep sa rad,
    +4
  • Pinguinul_nuclear
    la 17.08.2012, 16:55
    Pai mai,Toyota are tot ce tine de tehnologie.De la fiabilitate are tot ce ii trebuie,are hybrizi performanti,are super concern de lux,este numarul unu in off road,numarul unu in ecologie,nr unu in fiabilitate,deci le are pe toate,si este si nr unu in diferite sisteme de propulsie.Dar sa vezi ce o sa rad cand v-a primi si un plug in hybrid de pe Prius =)) si alte asemenea.Geamul interactiv ca va fi pus pe viitoarele modele Lexus si Toyota LC .Iar in caz ca nu ai auzit Lexus va dezvolta si un coupe care se va bate cu Aston Martin si 911,deci BMW va fi slabut.82f5
    -4
  • AndreiRN
    la 17.08.2012, 19:57
    O Supra in mainele cuiva cu talent oricand lasa in urma orice BMW.
    -3
  • la 17.08.2012, 20:46
    Binenteles Andrei, mai ales o Supra cu platforma de serie 6 lasa in urma chiar un Bmw seria 6, asta vine de la sine
    +4
  • kumite
    la 17.08.2012, 23:55
    Mda,toyota si lexus sunt ultimele ragnete in materie de motoare,fiabilitate,etc.Dar "domnilor",cum ramane cu sasiurile?Origami.Va spune ceva?
    Supra?Foarte bun super car-u! ?Se mai fabrica?
    +1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru