- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Istorice
Istoria celor 30 de ani de Audi Quattro
Audi a publicat un scurt documentar despre naşterea şi evoluţia sistemului quattro, cu ocazia celor 30 de ani pe care îi împlineşte sistemul de tracţiune integrală.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Istoria celor 30 de ani de Audi Quattro
Ia aruncati o privire: http://www.youtube.com/watch?v=ZoIc4SyZy2M
Sistemul de la Subaru (Symetrical AWD) ,
sistemul de la Audi (quattro) ,
sistemul de la Infiniti (intelligent all wheed drive) ,
sistemul de la BMW (x drive)
sistemul de la JEEP (nu stiu numele)
este un clip cu istoria quattro, asta spune si titlul "Istoria celor 30 de ani de Audi Quattro"
A vazut mintea ta vreun test comparativ aici de pui comentarii de genul asta? este un clip simplu, istoria quattro, nimic mai mult!
este ca si cum ai vedea un clip de prezentare a echipei Frantei, si tu vii cu un comment de genul "e mai tare spania!"
intelegi acum de ce te intreb daca ai frustrari?
felicitari Audi pt acest quattro! care este un sistem extraordinar si care si-a dovedit maiestria ori de cate ori a fost nevoie!
la cursele de drag racing...uitati-va sa vedeti ce poate un sistem quattro, si cat este in stare sa tina aceasta transmisie fara imbunatatiri.
vezi S1, S2, S4....samd. ce au facut in rally, in drag, in DTM si nu numai...
din acest motiv bmw sau mercedes nu pot sa le puna pe modelele lor de performanta, pt ca ar crapa imediat
Mesaj valabil si pentru Loeb-arii care cred ca C4-ele lor are ventil de WRC sau Focus-arii ce viseaza la arcuri a la Gronholm.
Motorsportul e un business, masinile pentru public alta afacere. Si ca sistem domestic, 4matic este compromisul perfect.