Voteaza:
37 voturi | 15 comentarii

115 ani de invenţii Renault

Renault ne face cunoştinţă în cinci minute cu cele mai interesante invenţii care şi-au făcut loc în industria auto şi care au fost dezvoltate de marca franceză.

Comentarii (15)

  • BaditzaEx
    la 22.08.2013, 17:51
    f tare, ma bucur sa vad ca si Dacia are ceva revolutionar in ea si este prezentata :-)
    +20
  • Dimoiu
    la 22.08.2013, 21:17
    Una dintre cele mai vechi marci de automobile...respect pentru toata contributia adusa de-a lungul vremii !
    +36
  • Azazel
    la 22.08.2013, 22:33
    Ca de obicei Renault demonstreaza ca are un marketing foarte bine pus la punct. Cine are ceva cunostinte in acest domeniu stie ca aproximativ jumatate nu prea sunt inventii ale lui Renault. De exemplu inchiderea centralizata cu telecomanda americanii o au din anii '50. Sistemul common rail a aparut la cineva cu aproape 15 ani mai devreme. Ghiciti voi la cine. Ca sa nu mai spunem ca primele cercetari in acest sens au facut facute undeva la sfarsitul anilor '70 si nu in Franta.
    Jos palaria in fata a ceea ce a facut Renault cu Dacia si nu se sfieste sa o puna la acelasi nivel cu modelele de traditie si evident, ma inclin in fata inovatiilor facute de Renault in privinta masinilor electrice. Trebuie sa recunoastem ca este probabil singurul adevarat deschizator de drum in acest sens, doar daca ne gandim sa face tot ce poate pentru ca tehnologia sa fie accesibila. Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult Twizy.
    -21
  • la 23.08.2013, 00:45
    @Azazel-Daca erai mai atent era vorba de primul common rail de litraj mic si nu de primul care a folosit tehnologia respectiva, iar acela a fost 1.5 dci. De asemenea, au inventat americanii multe dar prima masina cu inchidere centralizata cu telecomanda radio(precum cele de pe toate masinile de azi) a fost folosita prima data de Renault pe Fuego in '82. Tot ceea ce este in filmulet este adevarat iar daca mai gasesti ceva ce nu crezi ca este adevarat atunci intreaba si ti se va raspunde. Renault, ca multora nu le place, este unul dintre putinii giganti adevarati in istoria automobilului.
    +27
  • Azazel
    la 23.08.2013, 01:18
    Ideea e ca "slefuit" sau mai bine zis adaptat sau modificat niste inventii si apoi au spus "uite ce am facut noi!".Fie ca multora le place sau nu.
    -16
  • la 23.08.2013, 02:43
    @Azazel-mai precis la ce te referi?
    +11
  • la 23.08.2013, 08:56
    foarte bine ca au inventat atatea ... norocul nostru, ca doar nu avem nevoie de masini cu mai mult de 3 stele la euroncap ...


    una este sa inventezi (sau sa perfectionezi ceva) si alta este sa faci masini care merg lejer cu 150-180km/h dar sa nu le pui frane si suspensii calumea. Renault - primul automobil cu discuri de frana pe toate rotile .. anii 50
    +1
  • la 23.08.2013, 13:13
    @Azazel: Uite ce am facut noi! Ne-am aliniat lumii intregi!
    -7
  • la 23.08.2013, 13:23
    Renault 5, o masinuta mica, practica si fiabila care a revolutionat industria auto. De asemenea o legenda in motorsport.
    +23
  • Azazel
    la 23.08.2013, 20:15
    @Alpine, am spus in primul comentariu cateva exemple. Repet, ce a facut Renault nu este un lucru rau. Diferenta consta insa in faptul ca ideea in sine referitoare la acel lucru, gen common rail, a fost adaptata daca pot sa spun asa si la motoare de cilindree mai mica. Oricum, daca nu o facea Renault, o facea Fiat cativa ani mai tarziu cu 1.3 Multijet. Apropo, uite ca ei au un common rail de un litraj si mai mic decat Renault. Si cu toate astea nu spun nimic de nici o inventie, pentru ca nu este chiar o inventie. Si sunt multi care au diesel-uri common rail de litraj mai mic in comparatie cu Renault.
    -15
  • mda
    la 23.08.2013, 22:16
    "Daca si cu parca se plimbau c-o barca!" hahahhahahah
    +15
  • Azazel
    la 24.08.2013, 12:48
    Atat ai putut sa intelegi din mesajul meu, asa-i? :)))
    -8
  • Liviu
    la 26.08.2013, 21:46
    @Azazel

    Stim, stim... idea era sa readuci in amintirea colectiva numele de Fiat.
    E o incercare disperata si lamentabila. Problema e ca oamenii vor uita si vor sari in continuare Fiat din moment ce Fiat a intrat intr-un con de umbra serios in ultimii ani. Refuzul de a face investitii nu se lasa fara repercursiuni negative. Pentru un Fiat cu orientare europena, sa nu uitam ce s-a ales la ei de unul dintre cele mai populare segmente din Europa: clasa mica. Saracul Punto a fost lansat cu cateva luni inainte de vechiul Clio 3 prin 2005 si nici acum n-are inlocuitor. Asta in timp ce Clio 4 e in trend si se vinde foarte bine. Sugestia mea e sa fii mai ponderat inainte sa ridici in slavi Fiat. Gandeste, gandeste, gandeste...!
    +7
  • asd
    la 28.08.2013, 22:15
    @Azazel

    In prezent, Fiat il iei de la groapa industriei auto. Mai lasa-ne cu Fiat.
    +6
  • Azazel
    la 31.08.2013, 23:39
    N-ai inteles. Este vorba de ceva pe care Fiat l-a pus in serie cu mult timp inaintea smecherilor de acum. Ce a facut Renault a fost sa-l faca de un litraj mai mic. Dar stai sa vezi, ca in prezent este un common rail de cilindree si mai mica fata de 1.5-ul lui Renault si 1.3-ul lui Fiat, si anume 1.2 TDI. Asta poate fi considerata inventie? Evident ca nu.
    Iar faptul ca Fiat are acum probleme financiare nu isi are locul o asemena discutie aici. Clar ca Renault Clio este peste Grande Punto, Megane este peste Bravo, poate Panda are un cuvant de spus in fata lui Twingo... si cam atat. Va umflati in pene degeaba, Renault nu a inovat cu mare lucru in ultimii 10-15 ani.
    Asa ca incercare lamentabila si disperata mi se pare ca aveti voi... aici e vorba de o tehnologie care apartine altora si Renault a pus-o pe un motor mai mic. Atat. In cazul de fata nu are nici o treaba ce vrea sa spuna Renault mai sus cu situatia financiara.
    -3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru