- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Istorice
115 ani de invenţii Renault
Renault ne face cunoştinţă în cinci minute cu cele mai interesante invenţii care şi-au făcut loc în industria auto şi care au fost dezvoltate de marca franceză.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: 115 ani de invenţii Renault
Jos palaria in fata a ceea ce a facut Renault cu Dacia si nu se sfieste sa o puna la acelasi nivel cu modelele de traditie si evident, ma inclin in fata inovatiilor facute de Renault in privinta masinilor electrice. Trebuie sa recunoastem ca este probabil singurul adevarat deschizator de drum in acest sens, doar daca ne gandim sa face tot ce poate pentru ca tehnologia sa fie accesibila. Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult Twizy.
una este sa inventezi (sau sa perfectionezi ceva) si alta este sa faci masini care merg lejer cu 150-180km/h dar sa nu le pui frane si suspensii calumea. Renault - primul automobil cu discuri de frana pe toate rotile .. anii 50
Stim, stim... idea era sa readuci in amintirea colectiva numele de Fiat.
E o incercare disperata si lamentabila. Problema e ca oamenii vor uita si vor sari in continuare Fiat din moment ce Fiat a intrat intr-un con de umbra serios in ultimii ani. Refuzul de a face investitii nu se lasa fara repercursiuni negative. Pentru un Fiat cu orientare europena, sa nu uitam ce s-a ales la ei de unul dintre cele mai populare segmente din Europa: clasa mica. Saracul Punto a fost lansat cu cateva luni inainte de vechiul Clio 3 prin 2005 si nici acum n-are inlocuitor. Asta in timp ce Clio 4 e in trend si se vinde foarte bine. Sugestia mea e sa fii mai ponderat inainte sa ridici in slavi Fiat. Gandeste, gandeste, gandeste...!
In prezent, Fiat il iei de la groapa industriei auto. Mai lasa-ne cu Fiat.
Iar faptul ca Fiat are acum probleme financiare nu isi are locul o asemena discutie aici. Clar ca Renault Clio este peste Grande Punto, Megane este peste Bravo, poate Panda are un cuvant de spus in fata lui Twingo... si cam atat. Va umflati in pene degeaba, Renault nu a inovat cu mare lucru in ultimii 10-15 ani.
Asa ca incercare lamentabila si disperata mi se pare ca aveti voi... aici e vorba de o tehnologie care apartine altora si Renault a pus-o pe un motor mai mic. Atat. In cazul de fata nu are nici o treaba ce vrea sa spuna Renault mai sus cu situatia financiara.