- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Interviu
Ce cred americanii despre singurul Skoda Superb din Statele Unite?
Skoda nu activeză pe piața din Statele Unite, așa că prezența unui exemplar Superb Combi devine imediat un lucru inedit. Mai ales dacă mașina are și volan pe partea dreaptă.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Ce cred americanii despre singurul Skoda Superb din Statele Unite?
Chiar si calitatea vechiului model (daca vechi este chiar cel mai fericit cuvant) este net superioara multor modele americane.
Multumim AM pt clip :)
Si mie imi plac, chiar si Chrysler 300c sau vechiul Impala din '90, dar cand vad tinuta de drum si calitatea materialelor, ma razgandesc rapid. Ce e atractiv pentru mine si chiar mi-as lua daca mi-as permite, ar fi un Corvette, din orice generatie, nu conteaza sau orice muscle car clasic, dar acolo nu mai conteaza tinuta de drum sau calitatea materialelor, fiabilitatea, etc.
Nu am spus ca Skoda Superb este o masina superioara TUTUROR modelelor americane, ci ca este superioara MULTOR modele americane. Nu am precizat anul de fabricatie al acestor modele, prin urmare ce vi s-o fi parand atat de grav in afirmatia ca Superb este suprioara unui modele american din anii 90, de ala cu scaune fara pic de sustinere laterala. Si daca spun ca este superioara unui Ford Taurus, nu am voie sa am parerea asta?
Si va mai intreb ceva... De ce, ori de cate ori un producator non european lanseaza o masina in Europa, prima lauda care i se aduce acesteia este aceea ca este de calitate europeama?
Eu NU NEG ca modelele americane au plastic. Dodge nu ti-i firma premium....BMW se vrea a fi o firma premium, si in dotarile de virf are plastic....apoi...cat costa un Dodge, si cat costa un BMW.....
PS: daca mai ai ceva dolari in buzunare, poti sa faci un interior de lux...sa schimbi tot si asta cu mai putini bani decat pe un X4 2.0 diesel (de 70 000 euro), asta daca esti asa de pretentios.
Nu 485cp ci 492 de cai (dupa Europa)....te plangi pe dinamica ??
M5 F10 face 4 secunde 0-100 (1900 kile si 560 de cai), Charger SRT 392HEMI (492 de cai si 1981kg la gol) 0-100 tot in 4 secunde....
Iar boala voastra e ca , va pare ca america a ramas in anii 70, unde modele nu puteau vira deloc. NU SPUN IDIOTILOR CA CHARGER sau CHALLENGER intra extrem de bine in viraje, da voi sunteti prosti , ca nu va dati seama ca ELE NU AU FOST CONCEPUTE PENTRU CIRCUIT !
Cati dintre voi cumpara masini ca SA LE MAIE pe circuit, ha ??
Sau sa vada daca face acelasi circuit cu 1 secunda mai repede ??
Toti din voi sariti ca "baaa ca indicele 0-100 sau 0-200 nu e performanta" iar din alta parte, cand stai la semafor langa unu, iar tu ai bemve tare mai vrei sa apesi acceleratia "sa-i arati ca bemveu tau fuge mai repede -- adica motoru trage mai bine --- adica bemveu e mai bun decat ce are ala"...
Iar pe autostrada...merge unu cu 170 la ora, iar tu, avand MERCEDES, cu kit AMG, la sigur apesi pedala si te tii la 2 metri de ala, ca sa se dea la o parte sa-i arati ca mertzanu tau ( E220 CDI) fuge mai bine, adica e mai bun.
Cat de circuit:
Pentru asta este Corvette Z06, Viper TA, mai nou Ford GT.....as vrea sa vad, tre sa apara test comparativ intre ATS-V si M3/M4 ...
PS: Automata in 8 rapoarte de pe Corvette (Hydra-Matic 8L90) schimba vitezele mai rapid cu 80 milisecunde decat PDK-ul cu dublu-ambreiaj de la Porsche. Cate Corvette-uri s-au aprins din senin ? Cate Porsche-uri s-au aprins din senin ?
GT3 RS va spune ceva ? 918 Spyder va spune ceva ? Cat e un 918, stiti ? 700 de mii de euro..
Atata va mai tine gura, vb de plastic la americane, cand si nemtii pun plastic...si costa de vreo 2-3-4 ori mai mult...
Nemtii, cand vezi un M-Line de la BMW, iti pare ca sub capota sta un monstru....
Stiati ca M50d foloseste EXACT ACELASI 3.0 DIESEl de pe varianta de baza, doar ca are + 2 turibine ? (deci in total 3 turbine) ....
Vaai da cata inginerie.....
Care e diferenta dintre un 520i si un 528i ?? un simplu resoft.
Care e diferenta intre Tiguan 2.0TSI de 170 de cai si 200 ? un simplu resoft....vaii da cum baietii de la VW au stors 200 de cai din 2.0 turbo...vai vai vaaai....
prosti, si prostii.
Putem vorbi desigur si de japoneze, si ele fiind alese de multi Americani, in locul celor produse in SUA.
N-ai fost tu........ca nemtoaicele is doar fundal....in rest japoneze....(si americane)
SUA nu se da in vant atat dupa europene........si apropo...la ei nu exista moda asta BMW.....sau Mercedes.....pentru ei astea sunt masini ca si orice masina.....asta doar in europa e chestia asta "germania e nr 1 in materie de ingineria auto"
Ia uite aici: http://www.reuters.com/article/2015/01/05/us-usa-autos-luxury-idUSKBN0KE1RG20150105
Oare din cauza asta, printre primele fabrici deschise de Audi, Mercedes si BMW in afara Germaniei, au fost in SUA, asa-i ?
Ca e cea mai ieftina mana de lucru si de acolo le exporta in Coreea si Cuba :))
Z3 se producea in SUA, de unde se exporta chiar si in Europa, dar se vindea excelent in pe piata Americana, mare consumatoare de roadstere, asta inca din anii '90.
https://www.bmwusfactory.com/manufacturing/production-overview/
Hai ca tu stii engleza, tradu-ne si noua :)
Atentie la brand-urile Japoneze si Americane ;)
BMW ended with a lead last year of more than 9,000 vehicles over Mercedes-Benz, which in 2013 seized a title BMW had held for the previous two years.
Last year, Mercedes-Benz outsold BMW by about 3,000 vehicles. BMW won the sales crown in 2011 and 2012.
Toyota Motor Corp's (7203.T) Lexus brand narrowed the gap on the two German brands, but remained in third last year with 311,389 vehicles, up 13.7 percent.
Volkswagen AG's (VOWG_p.DE) Audi brand overtook General Motors Co's (GM.N) Cadillac for fourth place. Audi's sales of 182,011 were up 15.2 percent while Cadillac sales fell 6.5 percent to 170,750 vehicles.
Honda Motor Co's (7267.T) Acura brand showed a 1.5 percent gain in the year to 167,843 vehicles, followed by Nissan Motor Co's (7201.T) Infiniti at 117,300 vehicles, up 0.8 percent.
In eighth place but gaining was Lincoln, the Ford Motor Co (F.N) luxury brand that a couple of decades ago was the luxury market leader. Lincoln's sales rose 15.6 percent in the year to 94,474 vehicles.
a zis un prost chestia asta si acum repetati toti