- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Filme Spion
Maserati Ghibli - prima plimbare fără camuflaj pe drumurile publice
Maserati va lansa în curând în Europa modelul Ghibli, fratele mai mic al lui Quattroporte. Acesta a fost surprins fără camuflaj în Rotterdam, în timpul filmărilor pentru un spot TV.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Maserati Ghibli - prima plimbare fără camuflaj pe drumurile publice
@Adrian24
Nu stiu daca va fi o masina asa bine echilibrata ca M5 (e greu pt. ca de cateva generatii e perfectionata in timp) dar mai exclusivista si mai frumoasa cu siguranta ca va fi.
Motorul de top va fi de 3l si 410cp, deci nu va fi un concurent pentru M5.
@Adrian- e adevarat ce spui tu, insa nici maserati nu sunt lipsiti de expertiza. mai ales ca pot apela si la fratii lor mai mari de la Ferrari.
Asa sa fie...si eu imi doresc ca Maserati sa ii bata putin pe cei de la M/// la capitolul performante.
Era un fel de banc:
In Anglia se muta cineva din alta tara si isi face o casa. Isi pune omul gazon in curte si il lucreaza un an si ceva. Dupa un an isi intreaba vecinul:
>Vecine...cum reusesti sa ai un gazon asa perfect iar al meu este rar, parjolit si creste greu. Si eu il ud, il tund, il ingrijesc ca si tine dar nu arata ca al tau.
>Vecinul ii raspunde: Ce sa iti fac vecine....tu il lucrezi de un an. Noi facem asta de 500 de ani.
Cam asa si cu BMW M si Maserati care vrea sa se bata cu ei.
uitate in sectoru super-car.........unde Pagani,Koenigsegg,McLaren.....sunt la acelasi nivel ca si Porsche,Ferrari sau Lambo.......constructori care au cate 50-60 de ani in spate..........
nu te contrazic, dar cred ca cele amintite de tine joaca mai degraba cartea exclusivismului decat pe cea a performantei absolute
Da...in lumea auto altfel.
Acum sincer sa fim Pagani,Koenigsegg,McLaren sau Bugatti sunt superioare din toate punctele de vedere fata de Porsche, Ferrari si Lamborghini. Dar si pretul este pe masura frumusetii si al performantelor (si raritatii lor pt. ca se produc in numar limitat). Dar sa nu uitam ca tot 911 ramane cea mai aerodinamica caroserie produsa pana acum si e din ce in ce mai buna pt. ca au tot ,,sculptat la ea in timp''+ echilibru intre (performante-consum-dinamica etc a atins perfectiunea), tot un Ferrari iti da senzatii tari si unice de masina sport pur sange, si tot un Lamborghini te face sa te simti ca in OZN.
M-ul si AMG (apropo de AMG si Pagani are motor AMG) sunt niste titani care cu greu pot avea concurenta. Maserati chiar daca va avea performnate mai bune sau va suna mai bine cand apesi acceleratia, imi e greu sa cred ca va avea dinamica unui M5.
Se pare ca din pacate nu stii prea multe lucruri despre Maserati...daca vorbesti despre anii de traditie in constructia de masini de performanta,s-ar putea sa te socheze sa afli ca Maserati producea masini pt competitie chiar inainte ca BMW sa produca masini de orice fel,ca sa nu mai vorbim de divizia M de performanta care a aparut mult mai tarziu...incercati sa va informati macar putin inainte sa fiti asa vehementi in a sustine ceva ;) si inca o bomba pt tine Maserati facea masini performante atunci cand nici macar Ferrari nu exista...deci despre ce lipsa de traditie vorbim aici?