- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Diverse
Cum poţi livra mai multe maşini cu acelaşi transportor
Chinezii au inventat un nou mod de a livra mai multe autovehicule dealerilor. Aceştia au creat un transportor pe a cărui platformă superioară maşinile pot fi aşezate una lângă cealaltă.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Cum poţi livra mai multe maşini cu acelaşi transportor
Mare ingeniozitate.
asta e. . . afacere
China are realizari demne de salutat. Am vazut imagini incredibile de la ei, cu sosele care trec pe acolo pe unde ar fi trebuit sa fie etajele unei cladiri.
Iar soselele respective sunt construite in asa fel incat zgomotele sa nu deranjeze locatarii pe langa ale caror ferestre trec.
De asemenea, am vazut imagini uimitoare ale podului Hangzhou Bay Bridge, deschis in mai 2008 si pentru care s-au cheltuit 1.7 bilioane de dolari, pod care are o lugime de 36 de kilometri.
Bravo lor ca se gandesc si stiu cum sa realizeze astfel de solutii eficiente, cum este si acest transportor !
http://img.izismile.com/img/img3/20101125/640/brand_new_cars_640_02.jpg
Acesta era mai mare, putea transporta 36 de masini deodata.
Te-ai ''aprins'' cam repede pentru ceva care se putea rezolva elegant, interesant ca spui sa folosim corect limba romana, in schimb folosesti mai intai expresia ''wtf''... ''bravo'' tie... ;)
Nu la ''ghost-towns'' ma refeream. Este vorba de o sosea din China, care trebuia sa treaca pe acolo pe unde se construia o mare cladire. Cei care construiau cladirea nu au renuntat la proiect, prin urmare soseaua trece chiar ''prin'' cladire, pe acolo pe unde trebuiau sa fie de fapt cateva etaje. Zona respectiva este circulata si locuita, nu este vorba doar de un proiect arhitectonic facut doar ''sa dea bine'', este o solutie aleasa tocmai pentru rezolvarea aglomeratiei. Iar soseaua are dispozitive de atenuare a zgomotelor, din motive evidente. Vorbeam de o infrastructura pe care nu cred ca o sa o vedem prea curand la noi in tara, asa cum este sigur ca nu ai vazut pozele care prezinta situatia la care ma refer. :)