Voteaza:
0 voturi | 24 comentarii

"Alianta" BMW si Audi lanseaza atacul dieselurilor

In SUA, lupta pentru suprematia motoarelor diesel se da intre Audi si BMW. Cei doi constructori auto au lansat campanii publicitare pentru promovarea modelelor care utilizeaza propulsoare diesel, BMW abordand pentru prima data acest segment de motorizari

Comentarii (24)

  • jiji
    la 29.08.2009, 18:39
    Aaaaaaa....sa vezi acum au zis cuvantu magic mai putina poluare.Sa ii vezi cum sar toti pe diesel la cat ii duce mintea...nu ai ce sa le ceri
    -
  • GERMANY
    la 29.08.2009, 22:04
    GERMANY
    la cat de prosti sunt americanii lor le trebuie carte de la nemti , ei nu au idee de DIESEL degeaba le explica BMW si Audi ce inseamna DIESEL :D
    CANADA si USA sunt niste tari de rahat .
    Au de invatat multe de la nemti si japonezi.
    -
  • Eu2
    la 29.08.2009, 23:39
    usa
    Da,si pe aia ii doare exact in fund de ce cred nemtii si romanii...
    Daca USA si Canada sunt niste tari de rahat,noi ce naiba suntem?
    -
  • NeoGalaxy
    la 30.08.2009, 00:08
    Frumoase reclame dar nu spun nimic. Daca ziceau sa lasam masinile si sa trecem la biciclete erau destepti dar asa... diesel sau non diesel tot dracu ala. Lumea moare si alte chestii naspa se intampla, cu sau fara diesel. Nu ma credeti, ia uitati-va afara pe geam si sa-mi spuneti ce culoare are cerul sau cat prat sunt in orasele astea mari si urate rau de tot. Exceptie face Barcelona care este un oras superb, bravo spaniolilor.
    -
  • Bayer
    la 30.08.2009, 00:38
    Bayer
    Cat muncesc saracii de nemti sa civilizeze america , dar fara succes , america inca continuie sa consume de 2 ori mai mult petrol ca EUROPA .
    GERMANIA are export cu 30% mai mare decat USA o singura tara ca GERMANY are export cu 30% mai mare decat UNITED STATES OF AMERICA .
    Deoarece nemtii au cap , dar americanii nu , la americani in cap e pateu de indiana .
    -
  • Claudiu
    la 30.08.2009, 04:15
    Problema in SUA si CANADA nu este acceptarea motoarelor Diesel ci LIPSA lor de pe majoritatea masinilor mai accesibile. Pai Audi si BMW sunt masini de lux care costa mai scump decat in Europa, cine isi permite asa ceva nu prea isi face griji de consum. Jumatate din masinile vandute in Canada de catre Volkswagen de exemplu sunt diesel (conform statisticilor lor)....deci lumea nu e asa de reticenta la diesel; numai ca un Jetta TDI costa mult mai putin ca un Audi sau BMW.
    -
  • Flaviu C
    la 30.08.2009, 04:32
    frumoase reclame
    ...si simple
    WRONG: mercedes, bmw, audi, lexus...etc nu costa mai mult ca si la noi, sunt mai ieftine, pt ca desi sunt mai departe , cumpara mai multe , nave intregi de masini. Plus ca suv-urile ML si X5/6 sunt produse la ei. De aceea multi romani mai cu dare de mana prefera sa cumpere de acolo si sa aduca aici.
    In fine, laudabila initiativa.
    -
  • Claudiu
    la 30.08.2009, 04:57
    Posibil in SUA sa fie mai ieftine,m-am referit in special la piata Canadiana pentru ca pe aia o cunosc...si aici 100% nu sunt mai ieftine (in parte si datorita taxelor mai mari).Ideea era ca in America de Nord cam lipsesc masinile Diesel pentru poporul de rand, la pret abordabil, nu prea ai de unde sa alegi in afara de VW Jetta TDI si nici asta nu e chiar ieftina...
    -
  • la 30.08.2009, 11:21
    tanganica
    Diesel is no longer a dirty world. Bwhahahahahahaha. Ce campanii de rahat pe Audi si BMW.

    Incercati sa va uitati la reclame fara sunet, si daca va sugereaza ceva inseamna ca acel producator chiar a vrut sa atinga privitorul.

    Pana una alta la MOL 1 litru de motorina este 45,000. La o statie de alimentare din SUA 1 litru de motorina este 14,000 lei.

    Deci o sa functioneze la americani, o sa-si pastreze hardughiile de 3 tone si o sa consume la jumate.
    -
  • Alex
    la 30.08.2009, 12:06
    Diesel...
    de laudat initiativa nemtilor, dar daca chiar doresc sa ii "civilizeze" in materie de poluare, ar fi ma bine sa inceapa prin a le arata ca motoarele pe benzina de 1.8 - 2.0 sunt la fel de performante ca hardughiile lor de 3.0 litri si consuma mult mai putin! Ar putea sa inceapa sa le vanda si motoare diesel mici, nu numai de la 3.0 in sus. Oricum este un inceput bun!
    -
  • BMW
    la 30.08.2009, 12:45
    BMW
    Si eu apriciez gestul nemtilor de la BMW si Audi care incearca sa le lumineze mintile la americanii aia prosti ce inseamna POLUARE.
    "Caludiu" zicea "cine isi permite asa ceva nu prea isi face griji de consum" asta numai un OM prost ar putea judeca asa.
    Deoarece CANCERUL UICIDE oameni dar BOGATII TURBA CU MOTOARE DE SUTE DE CAI PUTERE si POLUIAZA PAMANTUL.
    AR FI TIMPUL CA CONSUMUL SA FIE O PROBLEMA DE ORDIN POLUARE NU BANI.
    -
  • la 30.08.2009, 14:40
    omg
    nu mai puneti cuvantul "alianta" langa audi si bmw ca eu am probleme cu inima si nu fac fata socurilor.
    -
  • Eac_vl
    la 30.08.2009, 18:32
    chiar asa mowgli
    nu mai pomeniti de alianta intre BMW si audi.... BMW-ul e BMW:X
    -
  • BMW
    la 30.08.2009, 19:23
    BMW
    Eu apreciez alianta pe plan EXTERN IN LUME e bine sa fie razboi acasa si in lume pace sa fie uniti doar apara si interesele nemtilor.
    Dar clar ca BMW reprezinta ceva sublim cu o treapta(mica) dar mai sus ca Audi.
    -
  • raaul
    la 30.08.2009, 21:34
    deocamdata pasiunea pentru masini inseamna si multe g CO2/km.pana o sa devenim noi atat de "civilizati"...mai trec cateva sezoane automarket
    -
  • george
    la 30.08.2009, 23:28
    NU-TI SPUN TIE POATE
    @ NeoGalaxy

    dar americanului de rand ii spun.
    Pentru ca americanul de rand a auzit de nenumarate ori sintagma "Foreign oil dependency" (care vine la pachet cu discursul "terrorism supporting money"). Care inseamna in mod cat se poate de clar si de direct cresterea deficitului bugetar care si asa e de speriat (1750 de MILIARDE de dolari la o datorie publica de peste 18000 de miliarde de dolari). Si asta in ciuda faptului ca petrolul e mult mai ieftin pentru americani fiindca ei "democratizeaza" cu forta tarile producatoare de petrol. Si mai poate insemna si cresterea pretului (cum s-a intamplat in vara lu` 2008 cand benzina a ajuns la $5/gal.) de ajunsesera fraierii sa vanda masini aproape noi la jumatate de pret...

    @ Flaviu C

    YOU ARE WRONG!

    Masinile europene sunt mai ieftine in America din urmatorul motiv: Europenii reduc artificial pretul fiindca producatorii nationali (GM, Chrysler & Ford) produc in pierdere dar sunt subventionati de stat. Si fiindca producatorii nationali fac masini foarte proaste, unii europeni mai fac o chestie ca sa nu scada marjele prea tare: le fac mai proaste decat pentru Europa...
    -
  • audi einhundert
    la 31.08.2009, 02:08
    diesel
    Bravo audi , bravo bmw...

    dieselurile sunt mult mai curate decat benzinarele . arderea este mai completa ,raportul de compresie mare , deci la aceeasi explozie se primeste putere mai mare decat la benzina.
    consumul e deasemenea redus.
    cineva vobea mai sus de motor de 3 litri. tin sa spun ca un 3 litri tdi consuma in mediu 10 litri/100 km , pe cand un benzinar de 3 litri undeva pe la 13-14.
    Cat despre audi. tot respectul. esteo firma nobila ,marca de lux al concernului VAG ,si lumea ar face bine sa nu desconsidere aceasta marca in comparatie cu bmw, care a devenit in ultimii ani mandria romanului, chit ca tot in garsoniera cu linoleu isi petrece veacu.
    cine vrea dovada de performante pentru Audi , cautati pe net Tdi-u de la Lemans , sau audi quatro coupe din anii 80 care a castigat Pikes peak,plus multe altele....

    si mai cititi o carte , mediati asupra viitorului...asta pentru cei care nu o fac deja :)

    numai bine si respect.
    -
  • AndreiRN
    la 01.09.2009, 20:43
    dIESEL
    Multi vad dar putini cunosc.
    Fiecare isi da cu opinia dar .......
    Masuri anti-poluare existau in USA inca din ani '70 asa ca Europa are inca multe de invatat.
    In USA echivalentul Euro 6 este de cativa ani in efect.
    Da, motorina polueaza mai mult decat benzina si motoarele pe motorina facute din aluminiu si-au pierdut fiabilitatea traditionala.
    Personal de 10 ani folosesc MBZ pe motorina deoarece imi produc ilegal biodieselul necesar.
    In US se vinde 4 feluri de motorina.
    Primul este pt vehicule pt strada si este taxat 38% si al doilea este pt utilaje agricole si generatoare si nu are taxa si al treilea este pt incalzirea locuintelor si nu este taxat si al patrulea este pt avioanele cu motoare cu turbina.
    La aceste surse se adauga biodieselul produs din uleiul vegetal nou sau reciclat. Deja sunt multi care aleg o sursa aparte pt a evita taxele partial sau total chiar daca se adauga coloranti in fiecare fel de motorina.
    Circ o sa iasa cand vor fi strazile pline de masini diesel si as putea sa vand si eu la jumate de pret.
    Taxe ZERO.
    -
  • george
    la 02.09.2009, 21:20
    BULLSHIT AMERICANESC
    servit de un ruman brainwashed...

    @ AndreiRN

    "Multi vad dar putini cunosc"

    Tu faci parte din cei putini.

    “Fiecare isi da cu opinia dar .......”
    ...unii chiar n-au habar pe ce lume traiesc.

    ”Masuri anti-poluare existau in USA inca din ani '70 asa ca Europa are inca multe de invatat.”

    De la cine? De la unii care au dat faliment ca niste gugustiuci? In afara de milogirea pentru bani din buzunarele cetatenilor, n-au ce sa invete de la ei…

    ”In USA echivalentul Euro 6 este de cativa ani in efect.”
    Pe care europenii care vand masini in America il indeplinesc fara probleme. Si asta fara sa transforme motoarele in gaini handicapate.

    “Da, motorina polueaza mai mult decat benzina si motoarele pe motorina facute din aluminiu si-au pierdut fiabilitatea traditionala.”

    Wake the heck up dude! Ai auzit cine este GREEN CAR OF THE YEAR 2009 SI CE FEL DE MOTOR ARE?!?

    “Personal de 10 ani folosesc MBZ pe motorina deoarece imi produc ilegal biodieselul necesar.”

    We don`t give a dead rat`s ass on that.

    ”In US se vinde 4 feluri de motorina.
    Primul este pt vehicule pt strada si este taxat 38% si al doilea este pt utilaje agricole si generatoare si nu are taxa si al treilea este pt incalzirea locuintelor si nu este taxat si al patrulea este pt avioanele cu motoare cu turbina.”

    WHO CARES?

    “La aceste surse se adauga biodieselul produs din uleiul vegetal nou sau reciclat. Deja sunt multi care aleg o sursa aparte pt a evita taxele partial sau total chiar daca se adauga coloranti in fiecare fel de motorina.”

    Useless crap...

    “Circ o sa iasa cand vor fi strazile pline de masini diesel si as putea sa vand si eu la jumate de pret.
    Taxe ZERO.”

    Zi mersi lu` Volkswagen, Audi, Mercedes si BMW. Daca nu erau ei, tu n-aveai cui sa vinzi motorina pe care o produci facand EVAZIUNE FISCALA...
    Nu inteleg totusi de ce o sa iasa circ. Vad ca nu prea te duce mintea sa legi ideile. Eu te inteleg ca vrei sa pari important (desi esti o nulitate) facand din tantar armasar...Nu spuneai tu odata ca americanii au $$$ si pot sa-si cumpere orice si in orice cantitate...De motorina nu mai au bani? Auzi, circ...Ce penibil...


    .
    -
  • la 02.09.2009, 22:53
    @george
    daca totul e useless crap pt tine, nu mai citi.nu te obliga nimeni.fiecare are dreptul la opinie.iar america o fat faliment din alte motive.toti sariti in sus ca americanii sunt prosti.lasa ca om fi noi destepti.americanul nu e prost.e condus de prosti.nu-ti suna putin cunoscut scenariul asta? macat acolo poti trai din orice salar cat de cat bine. cand aici nuti permiti sa iti cumperi de mancare.
    -
  • george
    la 02.09.2009, 23:19
    IAR MA DEZAMAGESTI
    @ mowgli

    Pfuai...Am ramas fara aer cand ti-am citit comentariul. Tu nu citesti ce scrie omul ala acolo? Iei din context numai ce-ti convine si lasi restu` balta? Ma asteptam sa te iei de nea asta care nu stie cat fac 2+2 si ne trateaza pe noi de sus...cand colo, tu cu mine ai ceva...

    Nu totul e "useless crap" pentru mine. Doar unele chesti sunt "POS" si pot sa argumentez...spre deosebire de tine...

    Problema principala este ca nenea asta care n-are habar pe ce lume este ne trateaza pe toti (inclusiv pe tine, daca n-ai observat pana acum) ca pe niste traitori in copac. Daca esti de acord cu ceea ce spune si te consideri traitor in copac, este treaba ta. Dar in cazul asta ai face bine sa te abtii tu de la comentarii...

    Ca sa fie dezamagirea completa, te iei si tu dupa nea si incepi sa faci comparatii din astea absolut neinspirate si nefericite. De ce nu incerci o comparatie America vs. Germania/Suedia/Elvetia/sau oricare alta tara civilizata din Europa? Ca asa ar suna o comparatie logica...

    Si ca sa fie treaba foarte clara: americanul de rand este intr-adevar prost fiindca e brainwashed intr-un hal incredibil. Desigur, exista si exceptii (de la un american am invatat niste lucruri pentru care altii ar plati bani grei si de la americani avem multe lucruri de invatat dar NU in ceea ce priveste industria auto; de fapt, pe domeniul auto avem de invatat lucruri de genul "asa nu") dar grosul populatiei este de-a dreptul indobitocita...BTW, cum se numeste unul care ii lasa pe prosti sa-l conduca?
    -
  • la 03.09.2009, 01:48
    @george
    in primul rand sa intelegi ca nu am nimic cu nimeni.cant treci de pragul asta putem discuta.n-am atacat si nu am jignit pe nimeni.cel putin asta imi place sa cred.am o alta parere despre america si cu asta basta.hai sa nu deviem de la subiect.
    -
  • george
    la 03.09.2009, 09:29
    IS THIS A JOKE?
    @ mowgli

    Nu ai nimic cu nimeni? Afirmatia asta, in contextul dat, pur si simplu ma socheaza. Se trezeste unu` sa abereze cu gratie pe-aici, eu ii raspund la obiect si tu catadicsesti sa reactionezi dar consideri de cuviinta sa iei atitudine fata de...mine!!! Si nu ca sa expui niste contraargumente la ceea ce am spus eu ci ca sa ma "educi". Singura explicatie logica pentru asta este ca ai ceva cu mine. Si mai ma iei si cu texte din astea sforaitoare de genul "cand o sa treci peste pragul asta putem discuta"

    Se pare ca te-ai molipsit de tupeu de la nea ala...Parca un pic prea repede si prea usor...

    Ceea ce spun eu despre America se bazeaza pe o studiere destul de atenta a lucrurilor si pe o interactiune cu foarte multe persoane care traiesc sau au trait acolo foarte multa vreme...Nu stiu tu pe ce-ti bazezi parerea...
    -
  • la 03.09.2009, 21:51
    @george
    ok master.ai dreptate, asa e.
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru