- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Curse auto
Sabine Schimtz ne demonstrează de ce este supranumită ”Regina Nurburgringului”
Proaspăt cooptată în noua echipă Top gear, Sabine Schmitz ne demonstrează că producătorii britanici au făcut o alegere bună. Sabine depășește tot într-o competiție pe Nurburgring.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Sabine Schimtz ne demonstrează de ce este supranumită ”Regina Nurburgringului”
Ce e drept, franeaza mult mai tarziu decat ceilalti si are o cu totul alta linie de traiectorie decat ceilalti.
1. Tipa stie circuitul mai bine ca oricine altcineva
2. Circuitul e ud, deci pct. 1 e clar in favoarea ei ca stie cum sa abordeze la maxim fiecare curba
3. E clar ca are anvelope noi: la inceput facea stanga-dreapta sa le incalzeasca, deci are aderenta superioara (probabil asta e si motivul pentru care a inceput chiar de la sfarsit)
4. Daca te interesezi, ea impinge masinile un pic mai departe fata de restul si face de obicei o oprire la boxe in plus fata de competitie, de asta si pare ca trece ca vantul, dar nu face economie la anvelope sau combustibil (o cursa de obice necesita cel putin 2-4 plinuri)
http://www.frikadelli-racing-team.de/frikadelli-fahrzeuge.asp#frikadelli-racing
dar da-mi o masina nou-nouta mai buna decat celelalte, lasa-ma sa incalc regulile cursei, si pot si eu sa depasesc toate masinile. deocamdata in nfs
este o cursa cu multi participanti, probabil si amatori .multi din cei depasiti au numere de concurs intre 100 si 200. cei cu numere pana in 20 se apropie din spate la fel de repede cum trece ea pe langa altii
este totusi o profesionista are sange rece picior greu si mana iute.