Voteaza:
8 voturi | 4 comentarii

Renault Megane R.S. 275 Trophy-R atacă Nurburgring-ul şi pleacă acasă cu recordul pentru tracţiune faţă

Renault a vrut ca Megane RS să redevină cel mai rapid model cu tracţiune faţă la Nurburgring, aşa că a dezvoltat o versiune specială Trophy-R împreună cu Michelin, Ohlins şi Akrapovic. Rezultatul îl vedeţi mai sus.

Comentarii (4)

  • raz
    la 17.06.2014, 15:01
    Era si timpul! Cum sa-i lasi pe cei de la Seat sa detina recordul cand masina care au folosit-o nici nu poate fi sa cumparata inca. Nu mai zic de alte magarii care au facut la motor. Cine vrea sa dea o tona de bani pt o masina din grupul VW fara bancheta spate? Pe Megane in schimb dai mai putin si chiar vrei sa fie cat mai extrema.
    +3
  • saw
    la 17.06.2014, 15:47
    Suspensia Ohlins, evacuarea Akrapovic si cauciucurile (probabil pilot sport cup) costa 5-6k EUR lejer. Relevanta timpului, ca si cel din cazul Cuprei, foarte mica fata de masina stock.
    +2
  • @raz
    la 17.06.2014, 16:20
    Amice Raz tocmai Renault a renuntat la bancheta spate sau tu nu ai inteles citatul asta ""Renault deţine momentan recordul, dar maşinile noastre sunt diferite. Dacă am fi eliminat şi noi anumite componente ale maşinii noastre, sunt încrezător că am putea să tăiem diferenţa de patru secunde. "
    -3
  • fuscobal
    la 16.07.2014, 23:47
    Doar suspensia aia e suficienta pentru imbunatatirea timpului fata de generatia anterioara. Ohlins R&T este un coilover clubsport cu arcuri liniare de 60-70N/mm si control al ruliului exterm de bun la viteze mari fata de orice suspensie OEM. Am mers pe Nurburgring chiar cu suspensia asta dar pe alta masina si e la ani lumina in fata comparativ cu orice suspensie de serie !
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru