- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Curse auto
Raliul Dakar 2018: Nasser Al-Attiyah revine în forță și se impune în etapa a treia (Pisco - San Juan de Marcona)
Etapa a treia a Raliului Dakar a măsurat 296 de kilometri de probă specială. Nasser Al-Attiyah (Toyota) a terminat cu un avans de 4 minute în fața lui Peterhansel (Peugeot). Podiumul a fost completat de Sainz (Peugeot). Peterhansel conduce clasamentul gen
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Raliul Dakar 2018: Nasser Al-Attiyah revine în forță și se impune în etapa a treia (Pisco - San Juan de Marcona)
Va mulțumesc pentru informații
Referitor la Dakar:
1. este foarte greu de urmărit pentru noi
2. a devenit un off road extrem, traseele le găsesc fără logica, făcute de un Gâgă cu participarea persoanelor din zona (oricine poate sa facă lucrul acesta), deci mașinăriile pe care le vedem nu reprezintă absolut nimic, cel care câștigă are nevoie de un buget enorm si o echipa de minim 100 persoane.
3. apreciez participarea celor de la moto secțiunea enduro, cred ca sunt singurii care mai respecta principiul de baza al competiției.
Urmăresc competiția de 28 de ani, daca nu schimba ceva nu cred ca o sa mai pierd timpul urmărind-o.