- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Curse auto
Ogier este lider în Raliul Monte Carlo, iar Loeb luptă pentru podium
Sebastien Ogier este lider în Raliul Monte Carlo în fața lui Thierry Neuville înaintea ultimelor probe speciale de duminică, în timp ce Sebastien Loeb a urcat pe locul trei.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Ogier este lider în Raliul Monte Carlo, iar Loeb luptă pentru podium
Ȋntr-o competiție ȋn care puterile motoarelor sunt, practic, identice, iar manevrabilitatea comparabilă de la mașină la mașină, ȋn primul rând abilitatea piloților (ȋnnăscută și/sau dobândită) – “ranforsată” obligatoriu și permanent cu sânge rece – decide configurația finală a clasamentelor.
Ȋn definitiv, i-am ȋnțeles și le-am dat dreptate celor doi mari francezi: provocările pot fi mai antrenante ȋn curtea entității care le-a oferit oportunitatea de a se afirma ȋn WRC. Din ce-am citit, și gazdele, și cei doi “fii rătăcitori” s-au declarat ȋncântați de reȋntâlnire, astfel că, desigur, ambianța psihică favorabilă contează cel mai mult ȋn mecanismul obținerii victoriei/victoriilor, chiar mai pronunțat decât amploarea investițiilor, alegerea piloților și validitatea tehnică a mașinilor de concurs.
Ȋn atare condiții, măcar o singură victorie de etapă și penultimul loc la constructori ar părea chiar performanțe pentru anglo-americani. Să vedem ȋnsă ce impact va avea, pe parcurs, experiența managerului Malcolm Wilson (inclusiv ca pilot pentru Ford WRT); ȋn urmă cu două sezoane, a ajuns la paroxismul strădaniilor sale, deci praxiologia (sau dialectica succesului) ar trebui să-i fie relativ proaspătă ȋn minte.