- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Curse auto
Exemplu de reflex de pilot: Thierry Neuville evită la limită un accident frontal cu un tractor
Pilotul belgian Thierry Neuville a fost la un pas de accident în timp ce își testa mașina înainte de etapa WRC din Germania, când un tractor a intrat fără autorizație pe proba de concurs. Reflexele sale au făcut diferența.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Exemplu de reflex de pilot: Thierry Neuville evită la limită un accident frontal cu un tractor
PS mi-a placut ca desi timpul de reactie a fost bun totusi motorul a rams turat la oprire.... ceea ce denota un oarecare soc al pilotului care a ramas cu transmisia in sarcina... practic s-a comportat aproape ca un sofer obisnuit... am vazut un documentar in care se demonstra ca timpii de recatie ai pilotilor de curse nu sunt asa buni in comparatie cu soferii domestici... alte lucruri fac diferenta
Habar n-am ce ai vrut sa zici cu "a ramas cu transmisia in sarcina"! Ce-i aia ?! Ai masina sau scrii din imaginatie? Cati ani ai?
A avut si noroc, dar timpul de reactie a fost peste media soferilor obisnuiti, deci nu sunt de acord nici cu sintagma "aproape orice sofer". Pilotul a folosit o combinatie intre frama de motor si frana de picior, ceea ce e foarte bine.
in mod obisnuit (chiar si soferii obisnuiti... si cred ca majoritatea am trecut prin ceva asemanator... pastrand proportiile) la o cutie de viteze manuala, atunci cand masina s-a oprit sau chiar cand e pe cale a se opri (daca obstacolul a fost evitat) apesi ambreiajul si scoti din viteza iar turatia motorului va scadea...
Revenind la oile noastre, pt a frana eficient, NU scoti pe liber, ci bagi intr-o treapta inferioara, preferabil a 3a sau 2a (in functie de situatie) sau chiar a 1-a cu riscul de a f*te cutia de viteze. In ultima fractiune de secunda debreiezi ca nu-ti moara motorul. Dar chiar daca se intampla, mai bine iti moare motorul, decat sa comiti o catastrofa rutiera.
Asta inseamna sa ai Frane CERAMICE (DE COMPETITIE) .
Daca ar fi iesit cu o jumate de masina pe iarba si ar fi evitat tractorul mai ziceam ca a avut REFLEX .
Dar PILOTUL a procedat corect iar franele si-au facut treaba .
Poate cu aceasta ocazie vor intelege si copii de bani gata ca ce are o masina de curse nu are si una de strada / serie (ca de asta muriti ca fraierii pe drum) crezand ca BEMBE-UL / HAUDI-UL / MERSAN-UL vostru face ce face o masina de curse .