- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Curse auto
Duel în familie: Nico vs Keke Rosberg
O zi friguroasă de iarnă, un lac îngheţat din Finlanda, un BMW şi familia Rosberg sunt ingredientele unui film amuzant. Vă invităm să urmăriţi cine a câştigat duelul generaţiilor.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Duel în familie: Nico vs Keke Rosberg
Oricum frumos filmuletul.
Fa cumva sa afle astia din F1 de tine ca saracii habar n-au ce pierd.Daca s-ar fi gandit ei la monoposuri cu motoare in bot, tractiune fata si propulsoare diesel ei DA!!! asta numesc eu progres domnule nu KERS si prostii.
Dar de ce tractiune fata? asa... sa ne lamuresti si pe noi ca noi suntem mai neinitiati in d'astea.Eu unul tare vrea sa stiu. Un megane "preparat" ... cu ce? cu maggie magia gustului si sos barbeque?
PS si fiat sunt foarte bune
Mai exista o problema aici si anume transferul de mase.Sub acceleratie centrul de greutate se "muta" catre puntea spate oferind tractiune mai buna rotilor din spate, in timp ce puntea fata pierde aderenta si sub acceleratie maxima de multe ori virezi degeaba.
O alta problema este subvirarea care mai ales pe zapada este intens amplificata iar tu nu prea poti merge prin curbe decat daca ai un focus de 600 de cai in need for speed.
Iar al treile argument ar fi ca vreo cateva decenii prin raliuri si alte sporturi cu motor a dominat tractiunea spate, cea fata aparand pe doar cateva modele cum ar fi mini, pana si renault au produs modele special adaptate pentru tractiunea spate, vezi renault 5 maxi turbo, de ce nu au folosit alpine-ul cu tractiune fata? Or fi ei toti mai prosti ca tine si habar nu au avut 30 de ani cat de mult gresesc folosind rwd.Daca ai fi un fan renault ai avea putin habar dar nu prea.Iti mai dau un pont:
renault A110 berlinetta.
Si apropo, degeaba ai 98847565 Nm pe dci-ul tau daca nu ai aderenta.Iar pe mine nu ma caloga drept "fan de nemtesti" nu ma intereseaza ca sunt nemtesti.