Voteaza:
65 voturi | 8 comentarii

Confruntarea cailor putere: cine câștigă cursa între Nissan GT-R și Audi R8 V10 Plus?

Un Nissan GT-R de 570 de cai putere și Audi R8 V10 Plus de 610 cai putere s-au luat la întrecere pe o linie dreaptă. Câștigătorul a obținut victoria fără drept de apel.

Comentarii (8)

  • q
    la 04.05.2017, 12:44
    Conform datelor tehnice nissan s-a descurcat destul de bine...hai sa nu saltam r8 in slavi,totusi!
    -61
  • carcotasu
    la 04.05.2017, 13:13
    la GTR oglinda de la sofer e pliata, sa ajute la aerodinamica :))))) nu o luati in serios e o gluma, numa Madalescu se poate ataca :)))))))
    +59
  • vianu
    la 04.05.2017, 19:11
    R8 mai puternic cu 40CP (nu e mare lucru) si mai scump cu 80.000USD (pe care ii iei din drum)

    ok

    prefer R8-ul totusi
    +53
  • inexorabil
    la 05.05.2017, 14:00
    La Nürburgring, Audi R8 n-a rupt gura târgului…În linie dreaptă, da, bate multe supercaruri cu pretenţii, dar, pe circuit, cu tot quattro al său, ar fi fumat de un alt V10: Dodge Viper.
    -47
  • BMW
    la 05.05.2017, 19:59
    La Nürburgring si BMW M4GTS l-a rupt rau pe R8.
    Intrati pe site la Nürburgring si convingeti-va singuri.
    -42
  • la 06.05.2017, 21:08
    Sa fim seriosi...cum puteti compara o bijuterie tehnica si de design cu o cotoarba chinezeasca numita GTR ? Pana si Jeremy Clarkson a spus de GTR ca e o mizerie de masina si e in top-ul lui la cele mai proaste automobile fabricate vreodata. Asa ca....
    +31
  • inexorabil
    la 08.05.2017, 00:06
    Fratello, ce-mi place să fiu “măcelărit” (doar colegul @q a fost nițeluș mai tocat de mașina de vot). Ȋndrăznești să te pui contra cultului mioritic de ȋnsemnătate religioasă al celor patru inele? Ești halit :D

    Eu pariez pe un sondaj de opinie care să fie efectuat ȋn rândurile adoratorilor și/sau deținătorilor de Audi, mizând pe cerința următoare: “Arătați-mi emblema Audi!”. Sunt sigur că cei mai mulți ar indica toate cele patru cercuri: “Păi, uite-o!”. Câți au idee de adevărul că, de fapt, doar primul cerc – socotind din stânga – reprezintă Audi ca atare, așa cum a fost constituit semnul distinctiv al alianței Auto Union, ȋn urmă cu 85 de ani? Sau cum ar fi să-i ȋntreb direct, luându-i pe nepregătite și nepermițându-le să acceseze netul pe smartphoane: “Cine este fondatorul mărcii mașinii pe care o conduceți?” (unii poate de-o viață ȋntreagă). Mai curios aș fi câți din această obște condamnată să trăiască și să moară ignorantă m-au “compostat” pe mine sau pe alții…Nu mă deranjează acest fapt, dimpotrivă, chiar ȋmi inspiră o senzație confortabilă, precum am subliniat la ȋnceput, dar ȋncă o dată regret că, strict d.p.d.v. automobilistic, m-am născut ȋn rromanika bramburica…
    -25
  • la 08.05.2017, 12:29
    @marieta, carutza cu cretzoi s-a rasturnat la valcea?
    -22

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru