Voteaza:
3 voturi | 25 comentarii

Bătaie între titani pe circuit: LF-A, ZR1, GT2 RS, GT-R şi F430 pe Fuj Speedway

Cine câştigă o cursă de trei tururi pe circuit organizată de japonezi între Lexus LF-A, Corvette ZR1, Porsche GT2 RS, Nissan GT-R şi Ferrari F430?

Comentarii (25)

  • la 18.05.2011, 13:16
    GT2 RS e numai cu manuala? Oricum. GTR-ul era de asteptat. LFA un pic dezamagitor pentru cat costa. Admirabil americanul. Stie sa ia si curbe. Ce o fi fost cu 430? Aste e performanta pe circuit?
    +3
  • COObra
    la 18.05.2011, 13:32
    foarte frumoasa batalia intre gt2 si lexus. slab ferrariul, surprinzator corvetul. gtr - king of the hill. dar tot spre porsche visez.
    +4
  • zzz
    la 18.05.2011, 13:44
    vai mortii lui ala din GT-2
    -5
  • mariuselo
    la 18.05.2011, 13:49
    ce facatura si jumatate...tipic japonez isi prea slavesc masinile..pai in primul rand GT 2 rs e din alta "liga"...penibil
    -4
  • xxx
    la 18.05.2011, 13:59
    e ireal cum pleaca gt-rul de pe loc!
    +15
  • eee
    la 18.05.2011, 14:05
    @xxx
    e ireal totul la masina aia, mai ales pretul. nici la triplul de bani nu poti cumpara ceva mai bun. lfa-ul are alta piata careia se adreseaza, dar tot nu justifica sa fie de 6 ori mai scump ...
    +7
  • bogdan_lupu24
    la 18.05.2011, 14:34
    a fost f faina intrecerea, dar mi-a placut plecarea de pe loc a gt-r-ului, desi are tractiune integrala permanenta, duelul dintre gt2 rs si lf-a a fost frumos castingand in cele din urma porsche, insa cel mai mult mi-a placut duelul dintre corvette zr1 si f430 unde americanul l-a facut praf pe italian si asta se datoreaza motorului supraalimentat a masinii americane, in ceea ce priveste lexus-ul a fost cam dezamagitor, porsche-ul l-a facut praf la sosire, dar nissan-ul a depasit toate asteptarile, a plecat undeva din spate si cu tractiunea integrala a luat startul ca un avion de vanatoare
    -3
  • the hep
    la 18.05.2011, 15:14
    gallardo superlegera lipsea din joc pt a avea o garnitura completa
    pacat ca tipul din GT2 RS a avut probleme la citeva schimbari de viteze
    +4
  • Andi
    la 18.05.2011, 16:00
    Conform fastestlaps.com, Porsche GT2 RS este cel mai rapid pe acest circuit.

    Dilema: Merita sa dai de 3 ori mai multi bani pe un GT2 RS ca sa fii mai rapid cu 3 secunde decat un GT-R ?

    http://www.fastestlaps.com/tracks/fuji_speedway_post_2005.html
    +1
  • Bogdan
    la 18.05.2011, 16:30
    Mare facatura:))))
    GT2 RS a avut cel mai "bun"sofer,mai ales la schimbarea treptelor.
    GT-R e performant,plecarea de pe loc asta estei in mod normal dar nu avea cum sa castige intr-o cursa corecta pe circuit in fata GT2 RS si Ferrari F430 Scuderia.(aici Ferrari modificat).

    http://www.youtube.com/watch?v=Z0CLw9HN538

    Nissan GTR nu se tine pe viraje de Porsche GT3 care are 435 cai.
    Stiu,asta e noul GTR dar GT2 RS are sasiul lui GT3 si ranforsat si
    185 cai in plus.
    Japonezi idioti umbla cu facaturi d-astea...
    -1
  • Bogdan
    la 18.05.2011, 16:51
    Iar la sfarsit... trebuia sa castige GT2 RS pe linie dreapta pt. ca are 70 CP si turbo in plus fata de LF-A,asa ca sa nu bata la ohi.
    Ca pe viraje la manevrabiliatate,franare(cu franele ceramice ale lui Porsche) nu prea trece el de LF-A:)))))
    -7
  • la 18.05.2011, 17:20
    Deci...fara replica, ok?
    +1
  • Bogdan
    la 18.05.2011, 17:30
    A,ai ramas fara replica dupa ce ai vazut filmuletul youtube cu GT-R care nu se tine de GT3 fara turbo si cu 45 de cai mai slab....
    -2
  • VAG
    la 18.05.2011, 17:50
    Japonezii astia..... Cu un pilot mai bun Corvette ZR1 termina pe un loc fruntas.
    -1
  • B
    la 18.05.2011, 21:09
    Imi place ideea testului dar e facut de idioti. Pilotul din GT2 RS este un incapabil! A ratat schimbarile de viteza aproape fiecare data. De ce sa nu puna GT2 RS cu DSG? Nu prea avea adversar.
    GTR este intradevar o masina foarte bine setata. Trepte de viteza agresive si aderenta excelenta in viraje.
    Covette este o porcarie! Cum puteti spune ca ia bine curbele cand Ferrari-ul ala cu 150 cai mai putin il face praf in orice viraj. Noroc ca mai erau si linii drepte :)).
    -5
  • la 18.05.2011, 21:53
    5 care nu stiu sa conduca au mers cu frica vai de capul lor
    -5
  • la 18.05.2011, 22:13
    Măi copile tu ai idee cine sunt acei piloţi?

    Atunci cum poţi să spui că nu au habar de condus?

    Unii dintre ei şofează de 40 de ani ca piloţi, aşa că te rog ca remarcile la adresa lor să ţi le păstrezi pentru tine.

    Dacă au vrut ei ca să iasă clasamentul aşa, e treaba lor, adună dumneata 5 maşini de asemenea calibru pe o pistă şi fă tu alt test "relevant"!
    +4
  • csuser
    la 18.05.2011, 23:08
    in locul lui f430 trebuia sa fie 458 si alta ar fi fost povestea
    mai trebuiau adaugate sls amg si lp570 si erea un duel complet
    -1
  • csuser
    la 19.05.2011, 00:09
    gtr pleaca fenomenal de pe loc..
    cel din gt2 a facu ceva "greseli" exact cand sa depaseasca lf-a
    +1
  • Bogdan
    la 19.05.2011, 09:43
    Cum e treaba lor ca au vrut sa iasa clasamentul asa-nu trebuie sa faca un test serios,obiectiv,nu un test de rahat unde trebuia sa castige 2 japoneze(cealalta a trebuit sa piarda pe linie dreapta..)iar pilotul din GT2 RS nu stia sa schimbe treptele-asta e test?

    V-am dat un test facut de un brand serios-autocar,in care GT-R(cel de 480) nu poate depasi porsche GT3-imi spuneti mie ca GT2RS de 1370 Kg nu poate face un GT-R de 1800 Kg.
    Da,e o masina cu performante uluitoare,dar mai are mult la 1800 kg ale ei atinga feelingulul al unei masini supersport cu motor central/spate gen Ferrari si Porsche.
    Se vede clar ce inseamna un sasiu bun cum face Ferrari pe viraje Corvette-ul de 650 de cai.
    -1
  • danutz
    la 19.05.2011, 09:55
    Eu din clipul asta am tras 2 concluzii: castigator moral GT2 RS, pierzator moral, LFA. Pilotii care au testat masinile, in afara celui de pe GTR (nimeni altul decat celebrul drift king, Keiichi Tsuchiya), au fost, intr-adevar, nu foarte 'exacti', ca sa fiu cat mai corect, dar au impins masinile la limita, se vede clar, si nici nu sunt prosti gramada, dupa cum sugereaza alde Schumi din Ciorogarla care comenteaza pe-aici. Circuitul este destul de strans, avantajeaza masinile cu tractiune integrala si cu o curba de cuplu care porneste de jos, deci avantaj GTR (Nurburgring e cu totul altfel). LFA suna si pare sa se comporte extraordinar (modul in care schimba treptele e diabolic de exact), insa pretul nu nu se reflecta in performante, ci poate doar in exclusivitate.
    Per total, o cursa mai degraba distractiva decat doveditoare de ceva. In clasa asta, masinile sunt sensibil apropiate ca performante si doar pilotul face diferenta. IMHO
    +5
  • tomita
    la 19.05.2011, 10:54
    un versus de mere cu pere. dar pe gustul nfs-istilor.
    avem gtr zr1 si lfa, masini de strada(chiar daca performante). si apoi avem gt2 rs si 430 versiuni upgradate de circuit.
    e clar ca o masina dintr-o clasa superioara, chiar daca stock, si pe hartie aproximativ la fel cu una modificata dintr-o clasa inferioara, tot va pierde.
    un gtr spec-v ar fi stat si mai bine, ca sa nu mai zic niste modificari de la nismo.
    zr1 are putere imensa, dar e praf pubere fina overall, oricat s-au chinuit inginerii americani sa creeze o masina performanta. la puterea lui, concurenta l-ar fi facut ferfenita. (adica si 430-ul)
    -1
  • mAru
    la 19.05.2011, 13:58
    numai de bine pt GTR.....arta si performanta si de ce nu la un pret bun.
    GTR=legenda.interesant ....circuitul da sanse tuturor sa-si ''etaleze muschii''.
    +1
  • Bogdan
    la 19.05.2011, 15:43
    http://www.youtube.com/watch?v=0hJLKmTebOc
    http://www.youtube.com/watch?v=UXIP1Wbt6Rs&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=Z0CLw9HN538&feature=fvwrel
    http://www.youtube.com/watch?v=j8NwaSf4TTo&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=VaBnXrixmMM&feature=related

    Se vede clar diferenta de clasa mai ales in ultumele 2 unde avem modelele vechi de GT3 si GT3RS de 415 cai.
    -
  • bogdan
    la 21.05.2011, 13:59
    daca porsche avea cutie PDK, altul era rezultatul. asa a pierdut mult pentru ca japonezul a cam "amestecat" vitezele. cred ca e obisnuiti sa schimbe cu mana stanga
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru