- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Curse auto
Bătaie între titani pe circuit: LF-A, ZR1, GT2 RS, GT-R şi F430 pe Fuj Speedway
Cine câştigă o cursă de trei tururi pe circuit organizată de japonezi între Lexus LF-A, Corvette ZR1, Porsche GT2 RS, Nissan GT-R şi Ferrari F430?
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Bătaie între titani pe circuit: LF-A, ZR1, GT2 RS, GT-R şi F430 pe Fuj Speedway
e ireal totul la masina aia, mai ales pretul. nici la triplul de bani nu poti cumpara ceva mai bun. lfa-ul are alta piata careia se adreseaza, dar tot nu justifica sa fie de 6 ori mai scump ...
pacat ca tipul din GT2 RS a avut probleme la citeva schimbari de viteze
Dilema: Merita sa dai de 3 ori mai multi bani pe un GT2 RS ca sa fii mai rapid cu 3 secunde decat un GT-R ?
http://www.fastestlaps.com/tracks/fuji_speedway_post_2005.html
GT2 RS a avut cel mai "bun"sofer,mai ales la schimbarea treptelor.
GT-R e performant,plecarea de pe loc asta estei in mod normal dar nu avea cum sa castige intr-o cursa corecta pe circuit in fata GT2 RS si Ferrari F430 Scuderia.(aici Ferrari modificat).
http://www.youtube.com/watch?v=Z0CLw9HN538
Nissan GTR nu se tine pe viraje de Porsche GT3 care are 435 cai.
Stiu,asta e noul GTR dar GT2 RS are sasiul lui GT3 si ranforsat si
185 cai in plus.
Japonezi idioti umbla cu facaturi d-astea...
Ca pe viraje la manevrabiliatate,franare(cu franele ceramice ale lui Porsche) nu prea trece el de LF-A:)))))
GTR este intradevar o masina foarte bine setata. Trepte de viteza agresive si aderenta excelenta in viraje.
Covette este o porcarie! Cum puteti spune ca ia bine curbele cand Ferrari-ul ala cu 150 cai mai putin il face praf in orice viraj. Noroc ca mai erau si linii drepte :)).
Atunci cum poţi să spui că nu au habar de condus?
Unii dintre ei şofează de 40 de ani ca piloţi, aşa că te rog ca remarcile la adresa lor să ţi le păstrezi pentru tine.
Dacă au vrut ei ca să iasă clasamentul aşa, e treaba lor, adună dumneata 5 maşini de asemenea calibru pe o pistă şi fă tu alt test "relevant"!
mai trebuiau adaugate sls amg si lp570 si erea un duel complet
cel din gt2 a facu ceva "greseli" exact cand sa depaseasca lf-a
V-am dat un test facut de un brand serios-autocar,in care GT-R(cel de 480) nu poate depasi porsche GT3-imi spuneti mie ca GT2RS de 1370 Kg nu poate face un GT-R de 1800 Kg.
Da,e o masina cu performante uluitoare,dar mai are mult la 1800 kg ale ei atinga feelingulul al unei masini supersport cu motor central/spate gen Ferrari si Porsche.
Se vede clar ce inseamna un sasiu bun cum face Ferrari pe viraje Corvette-ul de 650 de cai.
Per total, o cursa mai degraba distractiva decat doveditoare de ceva. In clasa asta, masinile sunt sensibil apropiate ca performante si doar pilotul face diferenta. IMHO
avem gtr zr1 si lfa, masini de strada(chiar daca performante). si apoi avem gt2 rs si 430 versiuni upgradate de circuit.
e clar ca o masina dintr-o clasa superioara, chiar daca stock, si pe hartie aproximativ la fel cu una modificata dintr-o clasa inferioara, tot va pierde.
un gtr spec-v ar fi stat si mai bine, ca sa nu mai zic niste modificari de la nismo.
zr1 are putere imensa, dar e praf pubere fina overall, oricat s-au chinuit inginerii americani sa creeze o masina performanta. la puterea lui, concurenta l-ar fi facut ferfenita. (adica si 430-ul)
GTR=legenda.interesant ....circuitul da sanse tuturor sa-si ''etaleze muschii''.
http://www.youtube.com/watch?v=UXIP1Wbt6Rs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Z0CLw9HN538&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=j8NwaSf4TTo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=VaBnXrixmMM&feature=related
Se vede clar diferenta de clasa mai ales in ultumele 2 unde avem modelele vechi de GT3 si GT3RS de 415 cai.