- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Curse auto
1901 CP se înfruntă pe pistă: Nissan GT-R R34 versus Bugatti Veyron
O versiune modificată a unui Nissan GT-R, generaţie R34, s-a întrecut cu un Veyron pe 1.6 kilometri. O probă de acceleraţie brută, cu start de la zero. Câştigătorul îl aflaţi mai sus.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: 1901 CP se înfruntă pe pistă: Nissan GT-R R34 versus Bugatti Veyron
Cum e pana la urma?
B.V - STOCK
N.S- Super modificat.
Deci va dati seama ce ar fi facut un BUGATTI modificat ?
Cine face tuning, se numeste pasionat auto. Nu ca ai stii tu cu adevarat ce inseamna din fata calculatorului... Skyline GT-R are un potential de tuning imens si se modifica de cand lumea... Skyline GT-R dadea lectii unor monstri sacri ca Supra sau NSX cu mult inainte ca VAG sa reinvie Bugatti.
"Deci va dati seama ce ar fi facut un BUGATTI modificat ?"
Veyron-ul a fost proiectat in foarte mult timp cu o tehnologie greu de depasit, ca pret, inteligenta sau orice altceva vrei tu.
Nu prea ai ce sa mai modifici la el, e adevarat ca in varianta de 1001 motorul nu este exploatat la putere maxima si asta pentru a putea rezista la sute/mii de astfel de curse in forta.
Pun pariu cu oricine ca dupa 2-3 curse de genul asta Skyline'ul are nevoie revizii/reparatii serioase. Asta este diferenta majora dintre Veyron si restul masinilor.
Oamenii care incerca sa atinga/depaseasca performantele supercarurilor cu bugete reduse nu pot fi decat admirati pentru pasiunea lor, nu catalogati drept frustrati.
Fara suparare colegu' dar uneori comentariile tale suna urat, pentru un utilizator care frecventeaza des siteul asta.
1. "masinuta" aia ieftina a plecat prima.
2. A trecut linia de sosire tot prima.
3. Din grafica de la secunda 42 reiese ca Veyron a castigat.
Concluzie:
1. Procesati ceea ce vi se pune in fata ochilor si veti fi mai aproape de adevar.
2. O masina de 5 000 de dolari, modificata cu inca 15 000 n-o s-o poti vinde cu 20 000$. Doar poate altuia de acelasi "calibru" ca si tine.
3. Pentru prosti, a castigat "masina" care a trecut linia de sosire prima. Ceilalti si-au dat seama ca sistemul de cronometrare a functionat independent de ordinea de plecare-sosire a concurentilor, masurand strict performanta pe distanta data.
aaa, deci RT ala inseamna "timp de reactie"?