Voteaza:
0 voturi | 5 comentarii

Cum s-a descurcat Ford Focus la testul elanului?

Ford Focus a fost supus testului elanulul. Cum s-a descurcat modelul compact afli din clipul video de mai sus.

Comentarii (5)

  • Chera Robinson
    la 09.05.2023, 16:13
    Daca schimbau pneurile cu ceva mai bun, se descurca altfel masina :)
    -7
  • Banditos
    la 09.05.2023, 17:08
    Asa o fi, da' cu astea iti vine masina. Cati dintre cei care isi iau masina noua (la ~35.000Eu) o incalta imediat dupa achizitie cu ce e mai bun pe piata?
    +1
  • @Chera Robinson
    la 10.05.2023, 11:31
    Nu neaparat, Focusul a decazut foarte mult la acest capitol al manevrabilitatii si tinutei de drum, singurul la care statea bine comparativ cu destul de multe alte masini din clasa compacta. Si o zic in calitate de vechi fan al clasei compacte clasice si fost proprietar de Focus 4 pre-facelift, de care am fost nevoit sa ma descotorosesc din cauza fiabilitatii catastrofale a ansamblului cutie-motor 1,5 Ecoboost, in prezent eliminat din oferta.

    Modele actuale precum Mazda 3, Seat Leon, Opel Astra, Peugeot 308 se simt mult mai vii si articulate, mai placute la condus, asta ca sa nu mai amintesc de noua Honda Civic la care m-am stabilit in cele din urma si care pare din alta liga, indiferent din ce perspectiva le-ai analiza.

    Desi imi place sa testez tot ce e disponibil in clasa compacta si sa le schimb frecvent, nu vad cum as putea gasi ceva superior Civicului si de la cine. Un ipotetic viitor Golf/Corolla? Foarte putin probabil, chiar si in versiunile lor GTI/GR, tot nu au efervescenta Civicului (vorbesc aici de modelul standard, nu indraznesc sa pomenesc de Type R).

    Cu actualul Civic cred ca s-a atins apogeul in acest segment, nu vad cu ar mai putea fi prins din urma de cineva acest model, mai ales acum, cand actualele generatii ale cam tuturor producatorilor sunt din cate se pare ultimele, pe de-o parte din cauza ca interesul general pentru segmentul clasic compact a scazut drastic, compacta a iesit definitiv din trenduri (cine ar fi crezut vreodata?) lasand locul SUVurilor, iar pe de alta parte din cauza avansului tehnologiei hibride/electrice care nu se poate implementa fezabil dpdv rentabilitate in clasa compacta (a se remarca la actualul Civic cresterea de pret masiva fata de generatia anterioara).

    Civicul e o masina scumpa, corecta, dar scumpa in termeni nominali, insa o vad ramanand pe putin 10-15 ani de acum inainte in curtea mea, sau poate forever. Daca sunteti, ca mine, fani compacte, mergeti la un test drive, faceti un efort si nu ezitati la Civic, pentru ca masina este fara cusur, atat de entuziasmanta incat nu veti regreta nici ultimul cent. Este ultima sansa sa mai prindeti o compacta veritabila si incununarea unei etape de jumatate de secol din istoria automobilului.
    +9
  • StM
    la 10.05.2023, 11:50
    Focusul a cazut mult si la materiale si la fiabilitate si la manevrabilitate. De design nu mai spun, ca e subiectiv. Greu de tot de inteles ce a fost in mintea lor cand au desenat aceasta (ultima, sper) generatie. Pe langa asta, motoarele sunt cam prea departe de fiabilitate fata de predecesoare. Atat s-a putut, cum spunea cineva. In plus, altii s-au gandit sa puna aeratoare si in spate, la Focus nu , nici macar optionale, ceea ce iar pierde. Iar suspensia a devenit semiindependenta, nici macar o punte Wat, ca aia de Opel. Asta e! Si imi pare rau, pentru ca masina asta, Focusul, am avut-o prin 2014-2017 si era altceva, calut de povara si tovaras de drum. Incomparabil fata de asta noua. Pacat...
    +7
  • ironR
    la 10.05.2023, 15:42
    Impecabil!! cum ar spune VW Golf :))
    -3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru