- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Crash-teste
Cum s-a descurcat Ford Focus la testul elanului?
Ford Focus a fost supus testului elanulul. Cum s-a descurcat modelul compact afli din clipul video de mai sus.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Cum s-a descurcat Ford Focus la testul elanului?
Modele actuale precum Mazda 3, Seat Leon, Opel Astra, Peugeot 308 se simt mult mai vii si articulate, mai placute la condus, asta ca sa nu mai amintesc de noua Honda Civic la care m-am stabilit in cele din urma si care pare din alta liga, indiferent din ce perspectiva le-ai analiza.
Desi imi place sa testez tot ce e disponibil in clasa compacta si sa le schimb frecvent, nu vad cum as putea gasi ceva superior Civicului si de la cine. Un ipotetic viitor Golf/Corolla? Foarte putin probabil, chiar si in versiunile lor GTI/GR, tot nu au efervescenta Civicului (vorbesc aici de modelul standard, nu indraznesc sa pomenesc de Type R).
Cu actualul Civic cred ca s-a atins apogeul in acest segment, nu vad cu ar mai putea fi prins din urma de cineva acest model, mai ales acum, cand actualele generatii ale cam tuturor producatorilor sunt din cate se pare ultimele, pe de-o parte din cauza ca interesul general pentru segmentul clasic compact a scazut drastic, compacta a iesit definitiv din trenduri (cine ar fi crezut vreodata?) lasand locul SUVurilor, iar pe de alta parte din cauza avansului tehnologiei hibride/electrice care nu se poate implementa fezabil dpdv rentabilitate in clasa compacta (a se remarca la actualul Civic cresterea de pret masiva fata de generatia anterioara).
Civicul e o masina scumpa, corecta, dar scumpa in termeni nominali, insa o vad ramanand pe putin 10-15 ani de acum inainte in curtea mea, sau poate forever. Daca sunteti, ca mine, fani compacte, mergeti la un test drive, faceti un efort si nu ezitati la Civic, pentru ca masina este fara cusur, atat de entuziasmanta incat nu veti regreta nici ultimul cent. Este ultima sansa sa mai prindeti o compacta veritabila si incununarea unei etape de jumatate de secol din istoria automobilului.