- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Crash-teste
Crash-test teribil cu Holden Commodore 1978
Ce se intampla cand un sedan din anii '70 se loveste de un zid de beton cu 100 km/h? Raspuns: nu scapa nimeni in viata.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Crash-test teribil cu Holden Commodore 1978
C yaa
PROBABIL AR FI BINE SA LE DAU IDEEA ACEASTA CELOR DE LA ADAC Germany. SIGUR EI AR AVEA TUPEU SA FACA ASA CEVA
Chiar vreau sa vad si eu un test la 100km/h cu o masina medie actuala. Poate fi si Logan pentru a satisface o mana de antevorbitori care ar ajunge astfel la starea de orgasm pe care nu ar cunoaste-o nici daca ar petrece o noapte cu un model din Play cu Boy. SI mai cred ca un test de asta mai presupune si altceva decat o masina: spatiu, utilaj de tractare, camere de mare viteza, lampi, etc.Adica 3000 de semeseuri si inca 3000 de neuroni de la tot atatia bagatori de seama mai sus scriitori. Nu mult....
Si iar on-topic: poate ca cei ce au facut testul ar incerca sa arate evolutia in domeniul sigurantei. Dar pentru o mai mare relevanta trebuie sa ai o referinta. Adica un test facut in aceleasi conditii dar cu o masina a zilelor noastre.
Oricum te pune pe ganduri filmul.
Si oricum la impactul cu un zid la 100 km/h, nu conteaza ce mai ramane din masina, pentru ca deceleratia suportata de organismul uman este asa de mare incat organele interne plesnesc si oricum moare cel din masina.
Eu zic ca ar trebui ridicata stacheta la 80-85 km/h pt teste, ca deja toate masinile primesc 5* (alea care nu primesc ori sunt janghine ori nu au ESP standard) sa se faca o diferentiere mai clara, sa stie omu care masina e mai sigura. Nu sa vina cu impresii gen, Twingo e la fel de sigur ca Volvo S80.
in schimb, usa soferului se inchidea, habitaclul era putin deformat, iar soferul, din ce am inteles, a scapat cu o entorsa si ceva vanatai...
deci, totusi, o evolutie, exista
aa, da, ca majoritatea se fac praf la viteze de peste 100km/h, asta o vad in fiecare seara la televizor :(
Ocoliti zidurle si in general take care!
la 07.07.2009 (14:09)
IMPOSIBIL!?!
...AR FI PUTUT SA EVITE TOTUSI ZIDUL... :))
HAHAHAHA GENIAL :))
Numai genii in ale crash testurilor. Ma inchin voua !
DRAMAN a zis'o, putea sa'l ocoleasca totusi :D
masinile actuale incearca sa te scape, dar daca nu meriti???
Poate oi fi lovit parapetul in unghi (mult) mai mic de 90 de grade si ai ricosat. Daca intrai in el perfect perpendicular, poate ca nu inghiteai spalatorul dar nici bine nu-ti era...Oricum nu se punea problema sa nu patesti "absolut nimic"...
ahahhaha ..erai perpendicular pe strada si aveai 120 ?asta ca sa indeplinesti conditiile unui impact frontal cu parapetul...sau era end of road? :))) .. ntz..ai zgariat si tu parapetul..mai stiu un sofer de asta in pasaj la unirea..110 km/h si nu a patit nimic.. MENTIONEZ: In linie dreapta toti sunt soferi!