- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Tracțiune față sau integrală? VW Golf R față în față cu Renault Megane RS Trophy
Publicația britanică Evo a organizat pe circuit un duel între două hot hatch-uri extrem de populare: Renault Megane RS Trophy și Volkswagen Golf R.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Tracțiune față sau integrală? VW Golf R față în față cu Renault Megane RS Trophy
lasand la o parte infantilismul..."asta inseamna masina...." cele 2 sunt oarecum diferite ca destinatie...una mai potrivita pentru circuit si o abordare agresiva cealalta mai potrivita pentru seniorii ajunsi la pensie care incearca sa isi retraiasca tineretea in drum catre sala de bingo.
cu toatea intepaturile, in utilizarea zilnica clar as prefera R-ul... mai practic si cu un tren de rulare adaptiv ofera un compromis absolut acceptabil. Dar cine si-ar dori totusi sa fie un anonim intr-o masa de modele trase la indigo?
revenim, golful e mult peste concurenta, oricat ar vrea ea sa demonstreze contrariul.
De obicei nu ma uit la filmulete de genul asta, dar comentariul tau m-a facut curios si l-am privit de cateva ori. Ca atare pot spune ca tu fie ai vazut alt clip, fie nu ai inteles ce ai vazut.
Inca de la primele imagini vei observa ca cel din Golf face mult mai multe ajustari din volan ca sa ia curbele (si nu numai) si cursa volanului este mult mai lunga, ceea ce dovedeste ca feedbackul directiei nu este atat de bun pe cat il descriu revistele germane. Iar daca te gadesti ca la final VWul a fost mai lent cu 2 secunde (sper ca am retinut bine), asta inseamna ca soferul face mai multe ajustari la o viteza mai mica.
Cat priveste "tremuratul", ca sa poti judeca asta ar trebui sa vezi acelasi lucru. Adevarul este ca imaginea din Megane este mai "tremurata", iar explicatii pot fi multe ( camera a fost fixata mai slab pe Megane, Megane are suspensii mai dure decat Golf.), dar aste sunt pareri si exista un singur lucru este cert: amplasarea diferita a celor 2 camere! La VW camera este mai in spate si vezi un cadru mai larg (volanul este max. 25% din imagine), fara detalii, pe cand la Megane camera este mai in fata iar volanul ocupa aproape jumatate din cadru.
Ca atare este normal sa vezi mult mai multe detalii in volanul Megane-ui decat in Golf, de aceea trebuie sa te uiti la elemente comensurabile pentru a aprecia modul in care se conduce.
Ca la televizor, daca te uiti la aceeasi imagine la un TV de 40 si unul de 60 inchi, o sa spui ca imaginea este mai buna pe cel de 40, deoarece pe 60 vezi toate defectele.
Nu prea ai nici o treaba cu masinile si condusul... judecand dupa comentarii.