- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Test de autonomie cu noul BMW i7 și Mercedes-AMG EQS 53
Cei de la Carwow au condus noul BMW i7 și Mercedes-AMG EQS 53 până când bordul a indicat 0 kilometri autonomie. Cât pot, de fapt, să ruleze cele două modele cu zero emisii cu un plin de baterie?
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Test de autonomie cu noul BMW i7 și Mercedes-AMG EQS 53
Pai nu este nimic nou. Producatorii germani sunt mana in mana de prin ani 90, este stiuta manevra lor de dupa cortina, pentru a aranja piata. Atunci au facut-o pentru pretul la materii prime, dar nu e greu de realizat, ca "cine fura azi un ou, maine un bou" va duce practicile anti comerciale la un nivel mult mai mare.
Anti furnizori si anti clienti