Voteaza:
3 voturi | 34 comentarii

Război în clasa medie: VW Passat provoacă Mondeo şi Insignia

Britanicii de la AutoExpress au vrut să afle dacă noul Volkswagen Passat este capabil să depăşească rivalii săi din segmentul mediu: Opel Insignia şi Ford Mondeo facelift.

Comentarii (34)

  • Cristian
    la 22.02.2011, 18:34
    Mi se pare penibil review-ul :(
    -18
  • la 22.02.2011, 18:43
    Uite asta este un drive test reusit. Ma bucur ca a penalizat materialele de proasta calitate din interiorul noului VW, mai ales ca si vechea generatie avea aceeasi problema si din pacate nemtii nu au remediat-o. Per ansamblu noul Passat este o masina ok care arata bine si se achita de sarcini cu deminitate. Insignia am considerat-o de la lansare o masina normala dar care a avut parte de mult marketing agresiv; pe undeva era si normal sa se intample asa in conditiile in care la acel moment Opel avea mari probleme financiare si Insignia, impreuna cu noul Astra, ar fi trebuit sa mai indulceasaca putin situatia. Insignia ramane o masina buna, cu un design modern, dar care nu poate castiga niciodata un comparativ cu masini ca Passat sau Mondeo. Ford-ul a fost o masina buna si inainte de facelift, insa din fericire pt americani ei au remediat calitatea indoielnica a unor plastice si au adaugat putin refinament variantei revizuite. Toate acestea, plus o dinamica buna tipica masinilor Ford, se pare ca au conturat leader-ul clasei. Felicitari Ford!

    P.S.: Personal imi pun mari sperante si in viitoarea generatie Laguna, care sunt convins ca va fi o alternativa demna de luat in seama.
    +34
  • gelu
    la 22.02.2011, 18:50
    da, si eu votez cu Mondeo, nici Passatul nu ma lasa rece. Pacat de Insignia, exteriorul ma incanta cel mai mult. In Laguna mi-a placut rafinamentul interiorului, pozitia la condus foarte buna si usor personalizabila
    +16
  • la 22.02.2011, 21:35
    holy sh!t

    ati vazut cum facea ala din volan in opelu' ala ?? . . . . frateee cineva trebuie dat afara urgent de la Opel ..

    ( saptamana trecuta am mers cu un E200 din 99 si vre-o juma de km la bord . . . daca faceam asa cu volanul ma suiam rapid pe santz sau pe contrasens :P )
    +1
  • la 22.02.2011, 22:12
    @unkle - santul e jos... deci puteai sa cazi in el, nu sa te urci pe el

    Sper sa vad mai multe teste in acest gen. Obiective si la subiect. Frumos.
    +14
  • test
    la 23.02.2011, 09:08
    Mondeo e cel mai reusit din acest segment.
    +7
  • rares
    la 23.02.2011, 09:16
    imi pare rau pt voi dar daca voi considerti ca Laguna este masina va inselati amar. Ford Mondeo (vorbiti cu mine si va arat eu ford-ul meu mondeo 2007 titanium x = 27000 euro cat de varza este) Passat o porcarie de masina - in toate formele. o sa ajunga sa fie lansat in curand modelul pasat 30.
    Insignia -asta da masina, premiul pentru cea mai fiabila masina (alaturi de A6), masina anului in europa, dotari net superioare.

    interesant mi se pare faptul ca Opel este numarul 1 in Italia la masni vandute, are cea mai mare cota de piata in germania si tot asa.

    Oare sunt mai bune restul decat opel. Ma indoiesc
    -11
  • vlad
    la 23.02.2011, 09:36
    Nu stiu ce sunteti asa ahtiati dupa VAG, PASSAT etc. ce e asa spectaculos la o masina care arata la fel dar in dimensiuni diferite si doar schimbandu-i numele JETTA, GOLF etc.+acelasi motor obosit 2.0 TDI CR 140 CP

    Ford - daca si Ford Mondeo este masina jmechera si mai tare ca Insignia eu ma dau jos din masina si o arunc in sant. Cum aia a mea sa fie Ford Mondeo mai jmechera cand dupa 10000 km sa decojeste pielea de pe volan si schimbator, butoanele se sterg si altele?

    Oare de ce Insignia a castigat locul 2 la cea mai fiabila masina ale tuturor timpurilor 96 pct. dintr-o 100? Pentru ca sunt niste prosti aia de la GM.

    La care Ford sau VW ati mai vazut voi sasiu ca la Insignia? si nu ma luati cu suspensia adaptiva la Passat care oricum e o gluma.

    Si hai sa le comparam dpdv al dotarilor, ce primesti la fiecare de aceeasi bani?

    Insignia rulez!
    Cheers!
    -9
  • vlad
    la 23.02.2011, 09:43
    Hai ca sunt penibili britanicii astia...pai ce compara ei mere cu pere?
    Sa faca comparatie cu dotari asemanatoare de ce n-au comparat Passat cu Insignia OPC sa vdm atunci
    -11
  • vlad
    la 23.02.2011, 09:46
    Oricum un test comparativ penibil! Nu asa se fac comparatiile intre masini si modele, dotari diferite si sunt convins ca si motorizari diferite
    -5
  • Andrei V.
    la 23.02.2011, 10:17
    Fanii Insignia ar trebui sa fie mai rezervati cred. Daca asa face directia la orice Insignia, aia nu este masina, fara suparare. Ramane doar designul...
    +3
  • Raul
    la 23.02.2011, 11:36
    @rares si vlad

    Un fan Opel cu doua nume..... Lasa mai baiete povestile. Insignia e o masina buna,dar este sub Mondeo .

    topul meu
    1.Mondeo
    2.Accord
    3.Insignia
    4.Passat
    +9
  • vlad
    la 23.02.2011, 11:40
    Cati dintre voi care dati voturi negative ati mers cu toate cele 3 masini?

    Va spun si puteti sa va convingeti singuri ca directia de la Insignia nu face in halul ala cum arata desteptul asta.

    Mergeti cu Insignia si dupa aia mai vorbim...pana atunci dati voturi negative ca atata stiti.
    +2
  • alin
    la 23.02.2011, 12:31
    le-am condus pe toate trei, iar primul lucru pe care l-am remarcat e faptul ca Insignia este cea mai zgomotoasa dintre cele 3. oricum, pana la urma, totul tine de gustul/portofelul fiecaruia, asa ca mi-as lua Mondeo.
    +12
  • la 23.02.2011, 12:55
    Eu nu am mers cu niciuna dar sunt roman si "ma pot da cu parerea" despre orice: despre ce vorbeam? AAA, despre masini, bemve-ul e cel mai tare. Cum, nu se testeaza bemve? Pai si eu de ce stau pe aici? De vorba! Si ce daca am masina cu numar de bulgaria? Ce, nu se cheama tot masina? Dupa ce vand varza anu asta imi iau de ala de-am vazut la astia.. ALB X7.
    Hai, ca avem treaba.
    +8
  • la 23.02.2011, 14:44
    Uite ca si eu as alege Insignia.

    De ce?

    Pentru ca, inainte de toate, e mai ieftin decat celelalte doua, dotarea de serie ceva mai buna iar optionalele sunt mai ieftine.

    E adevarat ca daca dai 22-23000 de euro pe masina si vreo 2000 de euro in plus pentru un Passat, conteaza mai putin.

    Partea naspa e Opel inca mai are probleme cu directia, la Vectra a fost groaznica (feedback-ul mi se parea aproape inexistent).

    In plus e printre putinele masini nonpremium care are multa electronica si totusi nu ridica probleme de fiabilitate (bine, se adauga aici si japonezele).

    In plus, nu este o noutate ca multi se asteptau ca Mondeo sa fie un concurent puternic in clasa medie.

    Ei bine nu e tocmai asa.

    Cu fiabilitatea o cam da in bara si multi fani Ford sustin ca fosta generatie era mai buna in privinta asta.

    In privinta Passat-ului pot spune ca este o masina buna, dar e cam scumpa.

    Se pot gasi alternative mai bune in clasa, mai ales cu un raport calitate/pret mai bun.

    Recunosc ca nu prea imi plac noile motorizari VW (TSI, TFSI si 2.0 TDI)... vechile motorizari aspirate le consider mai robuste.

    Totusi ma gandesc ca daca VW e hotarat sa vanda bine in State, unde Toyota si Honda sunt concurenti puternici cu fiabiliate recunoscuta, nu gresesti daca alegi un Passat.
    +1
  • Cel care le-a condus pe toate!
    la 23.02.2011, 17:34
    Daca a-ti fi mers cu toate v-as intelege dar va luati dupa toti englezii care-s pe invers! sunt curios cati din voi au biciclete nu daca mergeti cu masina!

    Eu le am pe toate (modele 2010) la firma si pot sa va spun ca cea mai mare DEZAMAGIRE este MONDEO care-a fost si vreo 26.000 de euro.

    Insignia pare prea usoara...dar ce sa va mai povestesc...cine n-a condus un VW/Audi pana la varsta asta n-are cum sa-nteleaga ce este o masina si asa se explica de ce mai sunt fraieri ce cumpara KIA, Renault, Peugeot plus junk-uri japoneze.

    V-ati intrebat de ce pe strazi vezi mai multi copii mongoloizi decat opel Insignia? s.a.m.d.
    -9
  • la 23.02.2011, 17:51
    Cand o sa ajunga Passat la fiabilitatea unui "junk" japonez numit Avensis sau Accord mai vorbim. Asta ca sa nu mai spun ca fosta generatie Passat a fost o dezamagire. Sau inca mai crezi in existenta mitului masinii nemtesti... Si ramane de vazut cum va fi noua generatie atata timp cat pentru VAG conteaza mai mult platformele comune nu tocmai noi si folosite pe zeci de modele, adica costuri de productie cat mai mici si preturi mai mari (ca deh, unu' e VW). In plus VW vrea sa retraga de pe piata TSI-urile, cica ar fi prea scumpe de fabricat. Un pretext ieftin de a nu recunoaste un esec.
    +14
  • Pentru cel care le-a condus pe
    la 23.02.2011, 18:55
    In ce vis le-ai condus? Daca si Mondeo e o ''dezamagire'' inseamna ca esti un flacau care nu stie nimic despre masini. Tu esti omul care vede si viseaza doar WC-uri...
    +3
  • la 23.02.2011, 20:28
    Iar tu esti un om care nu este in stare sa tina o conversatie civilizata. Poate ca la firma la care lucrezi esti paznic, altfel te-ai fi interesat in stanga si-n dreapta de problemele lui Mondeo. Imi cer scuze posesorilor, nu vreau sa critic masina asta, numai ca nu este chiar ce se asteptau. Si a avut si Passat destule probleme iar VW nu mai e ce a fost o data. Ti-o spune un posesor de VW.
    Hai bafta si "succesuri" maxime la firma, ca deh, e criza!
    +3
  • Andi
    la 23.02.2011, 20:40
    De acord cu "cel care le-a condus pe toate" :). Passatul e clar cel mai bine construit, cel mai bine inchegat, cele mai bune motoare si cea mai buna cutie automata. Cat despre cel care a scris ca Avensis este un etalon de calitatea, ar trebui sa se abtina... nu mai e de mult o japoneza veritabila (se fabrica in Turcia si Anglia). In afara de Rav si LandCruiser care sunt fabricate in Japonia, restul sunt prin Asia,Europa. Accordul este intradevar o masina buna si frumoasa si ar merita un loc fruntas. Un clasament in clasa medie non premium ar fi: Accord, Passat, Mazda 6
    -1
  • yoyo
    la 23.02.2011, 21:33
    ba lau:
    1) se retrag de pe piata tsi-urile care au si compresor! cele cu turbo vor ramane in continuare in productie!
    2) nu au cum sa recunoasca esecul de a castiga 4 ani la rand motorul anului cu acest 1.4

    ce ai de zis?
    -4
  • ha ha ha
    la 23.02.2011, 21:51
    Eu nu inteleg de ce toata lumea insista cu Passatul ala...nu mai e ce-a fost odata...mie unul nu-mi place....era mai frumos cel vechi...si nu tine o viata...vreti masina? Luati-va Rolls Royce sau Bentley......si haida pa........
    +6
  • la 23.02.2011, 21:58
    Atunci de ce nu se folosesc de pretextul ca au castigat premii cu motoarele astea si sa le lase in productie, evident la un pret mai mare (pe principiul ca tehnologia costa)?
    Poate fi o chestiune de marketing in favoarea lor.
    -5
  • yoyo
    la 23.02.2011, 22:11
    pt ca nu se merita! nimic mai simplu! pot oferi aceeasi putere doar cu o turbina si nimeni nu va plange dupa cuplul de turatii joase pt ca in lumea asta nu isi cumpara masini doar astia care comenteaza aici si sufera si la 2 cai putere! (stirea de care iti aduci tu vag aminte este cea in care se vorbea de renuntarea la motoarele 1.4 twincharger)
    verifica lista asta si mai gandeste-te nitel(incepand cu 2006 categoriile 1l-1.4 si 1.8-2.) http://www.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.html
    -2
  • yoyo
    la 23.02.2011, 22:14
    si uite smartass si ce iti aduci tu aminte http://www.autoblog.com/2011/01/19/report-volkwagen-twincharger-could-be-killed/
    -2
  • la 23.02.2011, 22:22
    Daca nu se merita isi dadeau seama inca dinainte de lansarea in productie. Cred ca multi aveau reticente fata de motoarele TSI, pentru ca veneau de pe motorizari simple, aspirate si ieftine (gen 1.4 de 75 respectiv 70 CP si 1.9 TDI). Sunt motoare vechi dar foarte robuste.
    Cel putin asta e parerea mea.
    Merci de linkuri. :)
    0
  • Geo
    la 24.02.2011, 10:02
    Dupa cum spune si testul,Mondeo e No.1
    +6
  • rares
    la 24.02.2011, 11:57
    Vlad, Vladut. poti sa spui ca sunt un fan opel dar nu scriu decat sub numele asta rares. Si imi pare rau sa te anunt, dar daca esti din Buuresti, Pipera sau otopeni, ne putem vedea sa-ti arat un ford de 3 ani si 33.000 km diesel 140 cp, titanium x. pe urma s-ar putea sa ai alta parere. Legat de Passat - doamne repet - este oribila.
    0
  • eu
    la 24.02.2011, 12:47
    lau calin de ce spui ca tsi-urile sunt un esec rusinos?
    poate n-ai condus niciodata unul sau poate nu iti place.
    dar nu spune tu ca e un esec din moment ce a fost premiat si a castigat premiul pentur cele mai bune motoare.

    un motor prost sau care se strica nu ar castiga un astfel de premiu.


    Am un 1.8 tsi si stiu ce vorbesc. Nu mai vorbiti fratilor fara sa stiti

    Juriul International Engine of the Year 2010 a acordat premiul cel mare propulsorului 1.4 TSI de la Volkswagen.

    Motorul de 1,4 litri TSI Twincharger construit de Volkswagen a primit titlul de Engine of the Year.

    Motorul este utilizat in grupul VW pe Golf, Tiguan, Touran, Scirocco, Eos si Seat Ibiza Cupra.
    Premiul a fost acordat in cadrul galei International Engine of the Year, din cadrul Engine Expo 2009. Juriul a fost format din 65 de jurnalisti din intreaga lume.

    Motorul a castigat si in clasa propulsoarelor intre 1 si 1,4 litri, precum si titlul de Green Enginee of the Year, intrecand variantele hibride propuse de Toyota si Honda.

    Volkswagen TSI primeşte două premii în Japonia
    13.12.2007

    Volkswagen a primit două dintre premiile japoneze acordate în cadrul categoriei „Technology of the Year”, datorită dezvoltării şi implementării tehnologiei TSI la maşinile proprii.

    Premiul acordat este “Technology of the Year 2008” si reprezinta un succes de proportii datorita recunoasterii si de catre membrii japonezi a nivelului tehnologic oferit de acest agregat.

    Din juriu au facut parte consiliul director al organizatiei „Car of The Year” din Japonia cat si membrii ai asociatiei juranlistilor si cercetatorilor japonezi RJC.
    -1
  • tot eu
    la 24.02.2011, 12:49
    habar nu aveti de ce sunt capabile motoarele TSI
    -1
  • la 24.02.2011, 15:43
    @eu
    O singura data am condus un TSI insa in oras. Recunosc ca mi-a placut, daca nu ai fi stiut greu iti dadeai seama ca era un motor turbo. Adica acea "gaura" specifica motoarelor turbo eu nu am sesizat-o.
    Iti doresc sa nu ai probleme cu masina. Ce am scris mai sus este in urma unor discutii pe care le-am avut cu posesori de astfel de motoare, inclusiv de pe forumuri vw. In plus, daca te vei interesa vei vedea ca numarul celor care au 1.4 aspirat si sunt multumiti este mai mare decat numarul celor care au 1.4 TSI. Eu unul ma numar printre aia multumiti... am 1.4 aspirat care a aparut acum vreo 14 ani... nu e el prea puternic sau modern insa e motor bun :))
    Ideea e ca nu e o regula general valabila, insa la cata reclama s-au facut motoarelor astea foarte putini trebuiau sa fie cei care sa-i reproseze ceva.
    Recunosc ca imi plac mai mult motoarele aspirate, iar in privinta asta preferatul meu de la VW e 1.6 105 CP. Pacat ca nu am gasit un "gras" cu motorul asta. :)
    0
  • vlad
    la 09.03.2011, 15:50
    nu se compara un 1.4 tsi cu un 1,6 aspirat! conduc masini cu astfel de motoare si in mod cert tsi ul este mai rafinat! VW doar ce a lansat si motorul de 1,2l TSI, excelent pt Polo si mai ieftin decat un TDI.
    +1
  • ionut
    la 17.06.2014, 23:27
    as vrea niste pareri despre 18 tdci 125 mondeo
    +1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru