- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Război în clasa medie: VW Passat provoacă Mondeo şi Insignia
Britanicii de la AutoExpress au vrut să afle dacă noul Volkswagen Passat este capabil să depăşească rivalii săi din segmentul mediu: Opel Insignia şi Ford Mondeo facelift.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Război în clasa medie: VW Passat provoacă Mondeo şi Insignia
P.S.: Personal imi pun mari sperante si in viitoarea generatie Laguna, care sunt convins ca va fi o alternativa demna de luat in seama.
ati vazut cum facea ala din volan in opelu' ala ?? . . . . frateee cineva trebuie dat afara urgent de la Opel ..
( saptamana trecuta am mers cu un E200 din 99 si vre-o juma de km la bord . . . daca faceam asa cu volanul ma suiam rapid pe santz sau pe contrasens :P )
Sper sa vad mai multe teste in acest gen. Obiective si la subiect. Frumos.
Insignia -asta da masina, premiul pentru cea mai fiabila masina (alaturi de A6), masina anului in europa, dotari net superioare.
interesant mi se pare faptul ca Opel este numarul 1 in Italia la masni vandute, are cea mai mare cota de piata in germania si tot asa.
Oare sunt mai bune restul decat opel. Ma indoiesc
Ford - daca si Ford Mondeo este masina jmechera si mai tare ca Insignia eu ma dau jos din masina si o arunc in sant. Cum aia a mea sa fie Ford Mondeo mai jmechera cand dupa 10000 km sa decojeste pielea de pe volan si schimbator, butoanele se sterg si altele?
Oare de ce Insignia a castigat locul 2 la cea mai fiabila masina ale tuturor timpurilor 96 pct. dintr-o 100? Pentru ca sunt niste prosti aia de la GM.
La care Ford sau VW ati mai vazut voi sasiu ca la Insignia? si nu ma luati cu suspensia adaptiva la Passat care oricum e o gluma.
Si hai sa le comparam dpdv al dotarilor, ce primesti la fiecare de aceeasi bani?
Insignia rulez!
Cheers!
Sa faca comparatie cu dotari asemanatoare de ce n-au comparat Passat cu Insignia OPC sa vdm atunci
Un fan Opel cu doua nume..... Lasa mai baiete povestile. Insignia e o masina buna,dar este sub Mondeo .
topul meu
1.Mondeo
2.Accord
3.Insignia
4.Passat
Va spun si puteti sa va convingeti singuri ca directia de la Insignia nu face in halul ala cum arata desteptul asta.
Mergeti cu Insignia si dupa aia mai vorbim...pana atunci dati voturi negative ca atata stiti.
Hai, ca avem treaba.
De ce?
Pentru ca, inainte de toate, e mai ieftin decat celelalte doua, dotarea de serie ceva mai buna iar optionalele sunt mai ieftine.
E adevarat ca daca dai 22-23000 de euro pe masina si vreo 2000 de euro in plus pentru un Passat, conteaza mai putin.
Partea naspa e Opel inca mai are probleme cu directia, la Vectra a fost groaznica (feedback-ul mi se parea aproape inexistent).
In plus e printre putinele masini nonpremium care are multa electronica si totusi nu ridica probleme de fiabilitate (bine, se adauga aici si japonezele).
In plus, nu este o noutate ca multi se asteptau ca Mondeo sa fie un concurent puternic in clasa medie.
Ei bine nu e tocmai asa.
Cu fiabilitatea o cam da in bara si multi fani Ford sustin ca fosta generatie era mai buna in privinta asta.
In privinta Passat-ului pot spune ca este o masina buna, dar e cam scumpa.
Se pot gasi alternative mai bune in clasa, mai ales cu un raport calitate/pret mai bun.
Recunosc ca nu prea imi plac noile motorizari VW (TSI, TFSI si 2.0 TDI)... vechile motorizari aspirate le consider mai robuste.
Totusi ma gandesc ca daca VW e hotarat sa vanda bine in State, unde Toyota si Honda sunt concurenti puternici cu fiabiliate recunoscuta, nu gresesti daca alegi un Passat.
Eu le am pe toate (modele 2010) la firma si pot sa va spun ca cea mai mare DEZAMAGIRE este MONDEO care-a fost si vreo 26.000 de euro.
Insignia pare prea usoara...dar ce sa va mai povestesc...cine n-a condus un VW/Audi pana la varsta asta n-are cum sa-nteleaga ce este o masina si asa se explica de ce mai sunt fraieri ce cumpara KIA, Renault, Peugeot plus junk-uri japoneze.
V-ati intrebat de ce pe strazi vezi mai multi copii mongoloizi decat opel Insignia? s.a.m.d.
Hai bafta si "succesuri" maxime la firma, ca deh, e criza!
1) se retrag de pe piata tsi-urile care au si compresor! cele cu turbo vor ramane in continuare in productie!
2) nu au cum sa recunoasca esecul de a castiga 4 ani la rand motorul anului cu acest 1.4
ce ai de zis?
Poate fi o chestiune de marketing in favoarea lor.
verifica lista asta si mai gandeste-te nitel(incepand cu 2006 categoriile 1l-1.4 si 1.8-2.) http://www.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.html
Cel putin asta e parerea mea.
Merci de linkuri. :)
poate n-ai condus niciodata unul sau poate nu iti place.
dar nu spune tu ca e un esec din moment ce a fost premiat si a castigat premiul pentur cele mai bune motoare.
un motor prost sau care se strica nu ar castiga un astfel de premiu.
Am un 1.8 tsi si stiu ce vorbesc. Nu mai vorbiti fratilor fara sa stiti
Juriul International Engine of the Year 2010 a acordat premiul cel mare propulsorului 1.4 TSI de la Volkswagen.
Motorul de 1,4 litri TSI Twincharger construit de Volkswagen a primit titlul de Engine of the Year.
Motorul este utilizat in grupul VW pe Golf, Tiguan, Touran, Scirocco, Eos si Seat Ibiza Cupra.
Premiul a fost acordat in cadrul galei International Engine of the Year, din cadrul Engine Expo 2009. Juriul a fost format din 65 de jurnalisti din intreaga lume.
Motorul a castigat si in clasa propulsoarelor intre 1 si 1,4 litri, precum si titlul de Green Enginee of the Year, intrecand variantele hibride propuse de Toyota si Honda.
Volkswagen TSI primeşte două premii în Japonia
13.12.2007
Volkswagen a primit două dintre premiile japoneze acordate în cadrul categoriei „Technology of the Year”, datorită dezvoltării şi implementării tehnologiei TSI la maşinile proprii.
Premiul acordat este Technology of the Year 2008 si reprezinta un succes de proportii datorita recunoasterii si de catre membrii japonezi a nivelului tehnologic oferit de acest agregat.
Din juriu au facut parte consiliul director al organizatiei Car of The Year din Japonia cat si membrii ai asociatiei juranlistilor si cercetatorilor japonezi RJC.
O singura data am condus un TSI insa in oras. Recunosc ca mi-a placut, daca nu ai fi stiut greu iti dadeai seama ca era un motor turbo. Adica acea "gaura" specifica motoarelor turbo eu nu am sesizat-o.
Iti doresc sa nu ai probleme cu masina. Ce am scris mai sus este in urma unor discutii pe care le-am avut cu posesori de astfel de motoare, inclusiv de pe forumuri vw. In plus, daca te vei interesa vei vedea ca numarul celor care au 1.4 aspirat si sunt multumiti este mai mare decat numarul celor care au 1.4 TSI. Eu unul ma numar printre aia multumiti... am 1.4 aspirat care a aparut acum vreo 14 ani... nu e el prea puternic sau modern insa e motor bun :))
Ideea e ca nu e o regula general valabila, insa la cata reclama s-au facut motoarelor astea foarte putini trebuiau sa fie cei care sa-i reproseze ceva.
Recunosc ca imi plac mai mult motoarele aspirate, iar in privinta asta preferatul meu de la VW e 1.6 105 CP. Pacat ca nu am gasit un "gras" cu motorul asta. :)