- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Razboiul japonezelor: Nissan GT-R se duelează în sfârşit cu Lexus LF-A
Americanii de la InsideLine au pus la cale o liniuţă mult aşteptată de fanii supercarurilor japoneze Nissan GT-R şi Lexus LF-A. Cursa a scos la iveală un câştigător clar.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Razboiul japonezelor: Nissan GT-R se duelează în sfârşit cu Lexus LF-A
Design-ul e o chestiune de gust. Mie imi place mai mult Nissan GT-R decat Lexus LF-A.
Hai sa votam ! Cui ii place Nissan GT-R sa-mi dea vot pozitiv, cui ii displace sa ma voteze negativ.
trebuia sa fie si un escalade de 1001 CP sa vada japonezii ce aia tehnologie :D
Personal la design imi place Lexus, ca si idee Gtr-ul. Dar n-as lasa, ever, din mana un Porsche pentru o japoneza de genul asta
http://www.youtube.com/watch?v=A5R-oi91bd4
Eram doar curios sa vad ce crede lumea. Se pare ca esti in minoritate. Nu-ti smulge parul din cap! Fii calm !
Da, e alt rezultat pentru ca ala e GT-R 2010, iar aici GT-R 2012.
Sunt 50 CP diferenta...
amice, LF-A in linie dreapta avea singura sansa... si a spulberat-o si pe aia... sau a fost spulberat mai bine zis :)) in fine... pe circuit GT-R il mananca cu fulgi cu tot, doar daca ne gandim ca vine cu ATTESA - cel mai performant sistem 4x4 pus vreodata pe un supercar
PS ambele sunt japoneze
1. Probabil GTR-ul e cel de dupa facelift, cu 530 CP, caci versiunea de 485 CP a fost infranta de Lexus...
2 GTR e asa de ieftin pentru ca este vectorul de imagine al Nissan... Nissan nu a dezvoltat modelul pt a scoate profit din vanzarea lui, ci pentru a face imagine marcii. Pretul real e cel putin de doua ori...
Si tu crezi ca Toyota face profit cu LFA?
Mai citeste. Este tot un vector de imagine, pierd bani seriosi la fiecare masina.
un supercar il analizezi din toate unghiurile, prin prisma mai multor criterii printre care si testul accelerarii.
ceea ce nissan a realizat nu este nici decum un vector de imagine. este un statement de putere. pur si simplu la bani putini au stors performante uluitoare pt omul de rand. au demonstrat ca omul are acces la putere, ieftin. cam ceea ce ziceau americanii mai acum cateva decade, cu musclecar-urile lor.. doar ca aia alesesera varianta simpla. un motor URIAS pe o caroserie normala si gata (fie vorba intre noi, locomotiva, caci alea in orase erau un fel de tir-uri, cu o manevrabilitate de plans)
acum nissan arata ca legenda GTR nu are limite. chiar daca s-a scumpit substantial fata de vechea generatie, de fapt a intrat pe un alt teren, unde spulbera exoticele de sute de mii de iepuroi, dar avand si prestanta acestora. in trecut se dezbatea profvenienta "umila" ca fiind un stteroidizat al unui model simplu, de serie.
nah, au scuturat pielea de "commoner" si au lansat GTR ca supercar.
ZR1 are un motor URIAS si supraalimentat si tot nu face fata la GTR pe circuit. daca ar fi sa duci motorul de nissan la puteri asemanatoare, ar avea suprematia si la accelerari paa la 300kmh (aici conteaza mult si etajarile cutiilor de viteze)