- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Probă de manevrabilitate pentru Renault Laguna GT 4Control şi Subaru Impreza STI
Polonezii au supus un Renault Laguna GT cu 4Control şi un Subaru Impreza STI la testul elanului pe aeroportul din Moldin. Rezultatul, surprinzător de altfel, îl vedeţi în clipul de mai sus.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Probă de manevrabilitate pentru Renault Laguna GT 4Control şi Subaru Impreza STI
dacă nu ar fi adevărat filmuleţul Subaru imediat ar sări în sus!
@Hadouken , tu habar n-aveai ce-i ala 4Control. Ti s-a dat o lectie odata, dar vad ca nu te-ai invatat minte.
http://www.automarket.ro/test-drive/renault-laguna-coupe-31292.html
STI, este o masina buna, dar nu e chiar buricul pamantului.
uite ca idee simpla.
1. reno e drin grup cu nissan, si deci transferul tehnologic a existat intre cele 2. awd catre reno, motorizari diesel catre nissan, etc...
2. nissan are hicas din 80, si impreuna cu sistemul awd attesa, generatia R31 de la skyline gtr a distrus concurenta pe circuit. subaru impresa wrx sti nu a avut niciodata vreo sansa impotriva generatiei corespondente de la skyline gtr.
3. acest 4 control de la renault laguna nu este decat o versiune mai "usoara" a celor folosite la modelele infiniti / nissan japonia. si realizezi ca aceste tehnologii sunt chiar de varf.
4. iti recomand sa fii mai informat inainte sa arunci cu vorbe goale.
stima
observ o usoara obsesie daca te-ai pus sa cauti stiri de acum 8 saptamani. Oricum, argumentul meu ramane valid. Este doar un artificiu tehnologic, folosit pentru marketing. Daca ar fi fost intr-adevar un pas inainte, utilizarea lui nu s-ar fi limitat la nici 40 de masini. Este un caz asemanator motorului Wankel, insa acolo putem acorda puncte pentru perseverenta, doar Mazda incumetandu-se... insa nu se stie pentru cat timp. Asa ca linkul tau, precum si argumentele acelui dealer Renault, au valoarea unei felii de tomata.
Fiecare dintre aceste masini este buna pentru scopul pentru care a fost construita, deci nu sustin ca nu ar fi bun sistemul GT 4Control sau ca Subaru ar avea o problema in acest test. Spun numai ca as fi ales varianta WRX STI sedan pentru comparatie, cu setarea potrivita situatiei respective.
In primul rand impartesc aceeasi parere cu @lol,la Subaru mi s-a parut ca a tras mai mult de volan si mergea si mai repede ca Laguna...
Oricum.. n-ati mentionat de Jeep Grand Cherokee,a avut sistemul Quadradrive cu 4 roti directoare.
Eu sunt in Romania la Bacau inca 1 sapt si ii invit pe editorii AutoMarket la un Test Drive cu o Laguna GT 2.0T varianta originala. Tin sa precizez ca Renault nu a conceput niciodata aceasta masina ca o sportiva care sa zboare pe serpentine ci ca o familiala care se conduce usor. Tinand cont de dimensiunile masinii ea a fost conceputa sa aiba unghiul de bracaj al unui Clio.
In concluzie.
Este posibil ca Laguna GT sa vireze in acele teste mai bine decat acel Subaru dar nu se va putea compara niciodata cu o masina sportiva 4x4. Este o tactica de marketing pusa la cale de Renault sau poate o curiozitate a celor care au efectuat testul. Laguna este o masina mare, greoaie care dataorita 4Control se conduce poate mai usor ca alte model si cam atat.