- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Noul Rimac Nevera a făcut deja prima victimă la liniuțe: Ferrari SF90 Stradale
Rimac a lansat de curând noul Nevera, versiunea de serie a conceptului C_Two. Britanicii de la Carwow au aliniat deja la start hypercar-ul electric, alături de un Ferrari SF90 Stradale.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Noul Rimac Nevera a făcut deja prima victimă la liniuțe: Ferrari SF90 Stradale
Pe de alta parte, sunt curios ce mai au de zis carcotasii masinilor electrice. Sa dai unui Ferrari din 2021 zeci de metri la o cursa atat de scurta e o performanta pe care foarte putini o inteleg.
Speranta mea este ca cu cat mai multi producatori intra in cursa electricitatii, cu atat mai multe resurse vor fi dirijate pentru depasirea barierelor pe care tehnologia electrica le mai are inca la momentul de fata. Da, masinile electrice in ziua de azi au limitari clare. Dupa parerea mea se preteaza ideal in mediul urban. Dar cu trecerea anilor, tehnologia va fi pusa la punct iar distantele lungi vor deveni tangibile la fel de usor cum sunt astazi pentru motoarele cu combustie interna.
E o diferenta enorma sa mergi sute de mii de km cu poluare zero la nivelul masinii fata de una care are cifre de zeci sau sute de grame de CO2 pe kilometru.
Oricat as fi de fan de sunete de V8 & V12 AMG sau boxter in 6 cilindri, sofatul in liniste perfecta va avea farmecul lui. Orasele vor fi cu totul altele, ca sa nu mai vorbesc de transporturi in general. Deja se cauta la disperare designeri pentru avioane electrice, pe toate continentele (populate :):) )
Gata cu filozofia. Imi place foarte mult de Croatul asta. Si ca inginer, si ca om. A facut o treaba exceptionala.
E egal cu zero ca masina costa 2 milioane iar Ferrari 2/3 din milion. Ca si cum va permiteati un Ferrari, dar asa Rimac e intangibil. Hah-hah-hah.
Importanta este tehnologia. Preturile se vor duce in jos cu timpul. Ia cautati pe google cam cine isi permitea o masina in America pana sa vina Ford si sa introduca productia pe banda.
La 550 km autonomie, nu mi-as face probleme cu cat i-a ramas in baterie dupa 3 liniute. Daca era vizibil mai lent la a treia tura, intelegeam. Dar i-a dat nuca fara drept de apel de fiecare data. Hai, ca deja va agatati ca inecatul de paie doar doar mai gasiti ceva de comentat.
Dupa alea 3 liniute, la mers normal prin oras, suta-n-mie ca are mai multa autonomie decat Ferrari.
https://www.youtube.com/watch?v=5gFGX43vubM
concluzia la 6:30
Deci nu-ti ajunge nici sa dai o tura la Plaiul Foii si inapoi daca ii dai blana. Ha ha ha.
Pe urma vine alt mitic, mai plesnit la creier si imi pune un video cu un SLS din 2013, facut experimental si care s-a vandut pe spranceana, la sub 100 de exemplare. Ce sa-i explici bizonului? rolul unei masini de genul asta, proiectata in 2010 cu tehnologia de atunci? El o comparata cu una scoasa pe piata in 2021 si-mi spune ca nu-i ajunge bateria pana la Plaiul Foii.
Babaetz, nu va cunosc, poate sunteti normali la cap in viata reala, dar aici la comentarii sunteti sub genunchiul broastei. Din pacate asta e nivelul ... babaetz.
Esti de-o prostie crunta, incapabil sa urmaresti o idee, daramite sa mai faci si conversatie. Dar esti primul la umflat in pene. O dai iute pe marimea creierului si fumuri de troglodit care are impresia ca daca sta intr-un oras din Romania a atins apogeul civilizatiei.
Parte amuzanta este cand ne intalnim intr-o tara cu adevarat civilizata si vi se sterge poleiala dupa 5 minute de conversatie. Unul din beneficiile faptului ca mai citesc Automarket.ro in limba romana este si faptul ca imi amintiti cate unii de ce am plecat din cloaca aia. Inainte erau bucurestenii care se credeau buricul pamantului. Acum vad ca fandoseala a ajuns si in Ardeal. Mai precis la anumite specimene care se simt cu musca pe caciula si o dau pe masuratori antropomorfice.
De cate ori am dat de mamifere cu fumuri de superioritate, au fost invariabil caractere infecte. Confirmat si in cazul tau. Prostia merge mana in mana cu fudulia. Domnul sa aiba mila de Romania.
Toti ruptii-n c'r se uita de sus unii la altii, ca altceva nu au cu ce sa se mai dea mari pe lumea asta. Orice natie isi are uscaturile ei. Secretul e ca uscaturile sa fie minoritare spre zero. In Romania din pacate, gibonii de teapa ta sunt peste coeficientul de suportabilitate. De unde si decizia, corecta pentru mine personal, de a-mi parasi tara, familia si locul nasterii.
Bipedul de mai sus inca nu mi-a raspuns la intrebare: care zarnesteni au creierul cel mai mic, bastinasii sau cei veniti din toata tara?
Mai am o intrebare pentru patriotul de doi bani. Care e mai roman? Secuii de pe valea Oituzului, care au primit pamant pana la Onesti de la Stefan cel Mare (ghici de ce) sau romanii get beget care au vandut tara pe nimic in ultimii 30 de ani?
Agramati ca tine birlicule, care nu stiu sa scrie "ingamfat" corect, au facut ca tara asta sa devina o cloaca. O dai pe patriotisme ieftine, ca la altceva nu te mai duce mintea. Tu dragoste si intelegere ai pentru ideile tale putine si proaste. Daca maine ar veni un razboi ti-ar scoate maica-ta certificatul de handicapat de la naftalina numai sa nu vezi frontul. Si-ai sta la caldurica tot cu dragoste de patrie, in timp ce altii care tac si fac isi dau viata pentru ceea ce cred.
N-ai de ce sa crezi ca sunt roman. Doar un ungur, un sas sau un tigan pot scrie mai bine si mai fluent ca mine. Tu in schimb sunt ferm convins ca esti un "ruman" verde, cu radaci fine din turcia, balcani si grecia. Plus ceva poleiala slefuita prin odaile intunecate de la kremlin. Esti o corcitura cu mot asa de patrioata ca-mi vine sa ma intorc in tara doar sa te vad live, sa ma minunez ca la gradina zoologica.
Despre plecatul de pe AM e la mana redactorilor. In clipa in care mi-au inchis contul si mi-au sters commenturile e mai mult decat ok. Dar poate mai intai de toate o sa ai bunul simt sa-ti faci tu un cont, sa te loghezi si sa ai coloana vertebrala sa stai in spatele a ceea ce scoti pe gura. Dar lasa-ma sa ghicesc. Nu ai coloana vertebrala. Pentru ca sunt zile in care vrei sa ti se raspunda ca unui om normal, dar asta n-ar mai fi posibil daca lumea ar sti cu cine are de-a face. Laturile iti apartin in totalitate si singurul mod de a mai fugi de ele este sa scrii de sub anonimat.
M-ai convins si pe mine ca nu esti roman. Gata.
Atata timp cat scrii de sub anonimat iti este rusine de tine insuti. Ti-ai luat-o in gura de prea multe ori aici pe site. Tot ce mai poti e sa stai in vagauna mingii si sa debitezi laturi. Un las, fara coloana vertebrala si patriot de ocazie.
Când doi îţi spun că eşti beat, du-te şi te culcă. Acum tie mai mulți îți spun că ești beat, uita-te la manutele rosii. Asteptam ieșirea grabnică din buimăceala etilică patriotule adevarat care crede ca Romania e o cloaca.