Voteaza:
25 voturi | 49 comentarii

Nissan GT-R "demolează" BMW M5 în comparativul Autocar

Autocar şi-a dorit să pună faţă în faţă două modele cu performanţe excpeţionale. Proaspăt revizuitul Nissan GT-R şi noua generaţie BMW M5. Cele cinci probe au arătat un singur învingător.

Comentarii (49)

  • Krak
    la 07.02.2012, 15:01
    Totusi GTR-ul e din alta clasa dar cand te cand ca e mai ieftin decat M5...... LOL:))))
    +13
  • Krak
    la 07.02.2012, 15:02
    cand te gandesti ... scuzeee
    +2
  • la 07.02.2012, 15:05
    Nici macar un fan japonez nu poate fi atat de ipocrit sa se bucure. Nu cred ca incape comparatie intre cele 2 masini intrucat sunt totusi din clase diferite si au implicit pretentii diferite.
    +16
  • la 07.02.2012, 15:14
    @Calingura
    Un comparativ facut ca sa fie, totusi, ma mir cumGT-R e mai ieftin!
    -12
  • razvanis
    la 07.02.2012, 15:21
    Comparativ total aiurea,
    Daca tot compara mere cu pere , de ce nu pune pasageri in spate sau de ce nu masoara volumul portbagajului, sau cat de tare iti tremura dintii in gura in GTr pe drum normal de zi cu zi .
    -23
  • la 07.02.2012, 15:26
    lorinczi.thomas

    Pai na...BMW are un renume premium, se adreseaza unei clientele care nu si-ar permite masini "ieftine" si "vulgare" precum GTRul.
    Deci probabil ca diferenta de pret e pur si simplu adaos comercial fara mila, piele, navigatie, sau mai stiu eu ce optionale nu o avea Nissanul.
    +10
  • asd
    la 07.02.2012, 15:50
    M5 E castigator. E foarte aproape de GTR si pt ce ofera e peste.
    Ia sa incerce un drift, eeeee. Porcarie de test
    Desi GTR e mai rapid, M5 iti ofera confort lux si spatiu. GTR nu iti ofera nici una din astea. De ce nu spun si cat de comod e GTR-ul? Eeee ei au compromis confortul pentru viteza, stabilitate prea mult.

    razvanis - are dreptate degeaba ii dati voi minusuri. Habar nu aveti.
    -35
  • 04
    la 07.02.2012, 15:52
    @loriczi.thomas

    pai GT-R e vandut sub pretul de productie.e cea mai ieftina si probabil cea mai buna strategie de marketing.nu se mai arunca bani aiurea pe reclame.acelasi lucru ca si la Bugatti Veyron.
    +11
  • bbb
    la 07.02.2012, 16:06
    Hai ca sunteti tari.
    Cine isi cumpara M5 pt patiu, confort, si lux? De ce nu ai trecut in lista si ca poate cara 1 remorca de cartofi de pe ogoarele patriei?
    Asta este adevarul, masinile japoneze dau clasa nemtilor.
    +15
  • T34
    la 07.02.2012, 16:07
    @Calingura: Nu cred ca are mai multe optionale, e doar marca si costurile de productie mai mari din Europa.

    Problema cu GTR-ul e ca e urat, mai ales din spate. Nu zic ca BMW-ul e nu stiu ce frumusete, e anost dar macar nu e urat.
    -37
  • TIKA
    la 07.02.2012, 16:28
    Este adevarat ca GTR este mai rapid daca comparand cifrele si rezultatele mi se pare ca acest M5 se tine chiar foarte bine de el.Verificati in primul rand raportul putere si greutate, apoi mai sunt si alti factori.
    Oricum clase diferite de masini asta e clar
    +5
  • razvanis
    la 07.02.2012, 16:35
    @bbb

    Poate am chef sa merg cu o masina pe circuit cu cei doi copii in spate, si cu nevasta in fata, sa ne bucuram toti de senzatii in limitele permise de aceasta masina "lenta".
    Sau poate ca am chef sa plec in concediu cu familia, dar sa merg pe autobahn cat poate masina , cum rezolvi asta cu gt-r?
    iar discutii inutile cu copii care nu au pus mana macar pe o dacie in viata lor... viata reala e mai complexa decat net si poze
    -23
  • REALIST
    la 07.02.2012, 16:37
    Si Nissan GT-R are 4 locuri si portbagaj decent. Deci nu se poate spune ca M5 are nu-stiu-ce mare avantaj aici...


    Admirabila totusi si munca celor de la BMW. Respect M5 !
    +25
  • situatia economica
    la 07.02.2012, 16:49
    @T34
    Costurile de fabricatie nu sunt mai mari in Europa decat in Japonia. Din contra! Yenul puternic ii face pe japonezii de la Nissan sa piarda o groaza de bani cu fiecare model fabricat in arhipelagul nipon.
    +12
  • la 07.02.2012, 17:36
    T34:
    Costurile le-a acoperit colegul de mai sus.
    De urata mda. Si eu cred ca nu e la fel de elegant ca un 911 dar cred ca tocmai asta e idee si tocmai asta e farmecul. E pentru cei rapizi, furiosi si rebeli.
    -9
  • nestiutorilor!
    la 07.02.2012, 17:44
    GT-R e senzational ! Cine l-a vazut pe strada in realitate stie ce vbesc... chiar e foarte frumos... mai ales pe albastru!
    +18
  • la 07.02.2012, 17:48
    da ce pot sa zic in aceste teste nissan castiga,da ca sa fim realisti stiti cu toti bine ca M5 e mult mai mare mai greoi deci nu vorbin de 2 clase egale,e diferenta asa ca degeaba multi vorbiti!Am avut ocazia sa stau la volanul unui GT-R asa ca cunosc marimea unui nissan si al bmw-ului!!!Oricum respect pt acest nissan imi place foarte mult acest model!
    +8
  • zarnesteanu
    la 07.02.2012, 17:49
    Iei un gtr, ii pui o fusta in jurul portbagajului si poti sa-i zici "Tanti Aglaia".

    PS E mai ieftin pentru ca atata face.
    -24
  • la 07.02.2012, 18:09
    testul a zis tot!
    +12
  • aham
    la 07.02.2012, 18:09
    @zarnasteanu
    Nici intr-o suta de ani n-o sa pricepi tu care-i treaba cu tehnologia GTR-ului! La fel cum neam de nemul n-o sa vada masina de calibrul asta! Neamul din Zarnesti adica... orasul cosmopolit :))
    +14
  • la 07.02.2012, 18:09
    @nestiutorilor!

    Am vazut in realitate un GT-R busit la reprezentanta din Valea Oltului:)
    -7
  • a
    la 07.02.2012, 18:18
    Baaaaa saracilor care conduceti FIAT, pai ce compara astia de la Autocar??? Cred ca nici ei nu stiu,sa compare GTR-UL cu Lambo Aventador sau Mclaren...si lista poate continua atunci sa vedeti ce o sa fie DEMOLAT Gtr-ul,am vazut comparatia asta pe mai multe siteuri si aproape toata lumea normala la cap a dat drept castigator M5,lasatine cu Datsunurile voastre,sa nu mai vb daca scoatem limitatorul de la m5 in linie dreapta si pe o portiune mai lunga de drum M5 ii da fum la Datsun.Niste infecti cei de la autocar.Comparati ce este de comparat nu asa ca va vine voua nu stiu ce idei,asa pot compara gtr vs f1 si cine este castigator? Hai pa
    -27
  • la 07.02.2012, 19:16
    remarc ca se dau negative sau pozitive fara a se citi bine sau fara a intelege mesajul. Doar din impuls. Ca sa facem apm-uri :))

    Zarnesteanu fara sa ma iau de orasul tau observ ca esti contra japonezelor si emiti numai insulte pe oriunde scrii. Poate esti prea mic de varsta si ai convingeri ferme dar incearca totusi sa fii mai ponderat si sa gandesti totusi. Nu poate dauna.
    +8
  • kumite
    la 07.02.2012, 19:54
    Uitati-va mai atent la inceputul filmului.Acolo sunt scrise preturile,deci le puteti vedea.Sunt aceleasi cifre ca si in romaneste.Cu engleza e mai greu pt.unii.Care e mai scump?
    +5
  • la 07.02.2012, 20:30
    Sunt curios ce ar zice Clarkson de la Top Gear despre asta. ;)) Tot respectul pt GTR, dar comparatia cu un BMW M5 nu prea e corecta! Si oricum, ne place sau nu, un asemenea test nu va influenta volumul vanzarilor oricareia dintre cele 2 marci. Cel mult, il va influenta intr-o masura nesemnificativa! GTR-ul e o sportiva cu performante pe care le respect, dar cei care vor BMW nu vor renunta la alegerea facuta nici daca scorul ar fi de 10-0 pt Nissan. Chiar daca si-a luat bataie, BMW-ul s-a tinut destul de bine in sa si sa nu uitam ca are cel putin o nota de eleganta peste GTr! Am vazut acum 2-3 ani teste cu BNMW m3 umilit de Saab 9-3 aero. Cred ca si acum se mai pot vedea, daca dati search pe youtube... Ca fan Saab, normal ca m-am bucurat enorm cand am vazut clipul. Intre timp, Saab a dat faliment, iar BMW a devenit lider pe 2011 in zona premium. Se pare ca asemenea comparatii nu schimba cu nimic realitatea din clasamentele de pe piata.
    -8
  • la 07.02.2012, 20:33
    fix pix. acest test comparativ a fost facut clar in favoarea japonezului. nu ma refer la datele tehnice si la rezultate. oricum ar fi tot nu poti compara un nissan cu un bmw.
    -3
  • alex
    la 07.02.2012, 20:59
    @devorattor.....Auzi altul saab 9-3 aero care a umilit m3..prietene te rog sa ne dai mai multe detali cand afirmi asa ceva,nu stiu ceva timpi pe circuit ,asa pot spune si eu ca am vazut nu stiu ce filmulet unde Tata Nano umileste Bugatti Veyron
    -2
  • la 07.02.2012, 21:56
    nu mai zic nimic despre @zarnesteanu (dusmanul de moarte al japonezelor) :)) pt ca a facut-o unul din baieti mai sus...

    Despre GTR tot respectul, este o capodopera a japonezilor care la bani putini au reusit sa construiasca o masina care bate multe sportive de sute de mii de euro...
    BMW M5 este o masina care imi place si mi-as dori-o.Sta bine in segmentu ei si are o istorie interesanta
    Comparatia dintre cele doua nu isi are rostul...
    +9
  • catalin
    la 07.02.2012, 22:51
    dragi fritzi,
    nu mai cautati motive si scuze puerile, japonezii fac, la aceeasi clasa, masini mai bune si mai ieftine decat nemtzii, de fapt decat oricine.dar oricat de evident ar fi acest lucru, nu-l veti recunoaste, va admir doar pentru loialitatea voastra aproape fanatica. in scurt timp, nemtzii vor cadea pe locul 3, urmand a fi depasiti si de coreeni. prin afirmatia facuta nu cu mult timp in urma, cand inspecta un hyundai la o expozitie, a recunoscut acest lucru si ceo-ul vw, nu stia ca afirmatia lui admirativa, care se dorea confidentiala, a fost inregistrata. norocul nemtzilor e reputatia pe care reusesc inca sa o mentina la cote ridicate, taxele vamale de 10 % cu care vor sa tina la distanta extra europenii si inertia de gandire a oamenilor. sunt un fel de fsn romanesc, multi ani romanii injurau guvernele dar ii votau intr- o veselie. de fapt fac asta si in prezent, cu ramasitzele fsn-ului, pd si psd, plus apr-ul care s-a lipit in trecut de pnl. heil vw !
    +4
  • la 08.02.2012, 09:42
    auziti ma baieti .. unde [vorba aia] este GTR mai ieftin decat M5 ... in filmare la inceput date despre masini .. iar GTR este mai scump cu 1500 de lire ...

    In alta ordine de idei ... sa mearga si sa compare GTR cu masini (cum a facut nea Clarkson in filmul personal) din clasa sa .. nu cu una care are 250kg in plus. In filmuletul personal, dl. Clarkson, a comparat doar launch-control de la GTR cu cel al lui Mclaren .. a castigat GTR ... dar la restul era inferior.
    -20
  • io
    la 08.02.2012, 09:46
    In primul rand trebuie sa spun ca respect ambele masini pt ceea ce reprezinta. Da, sunt sunt clase diferite si masini cu caracter diferit. Totusi au ceva in comun: ambele masini sunt dedicate PASIONATILOR AUTO. Tocmai de aceea mi se pare justificat comparativul englezilor.

    Degeaba spuneti voi ca diferenta la performante nu e mare intre GT-R si M5. Intr-o lume in care "precizia" e atuul segmentelor aflate in discutie, iar fiecare secunda conteaza (super-sportive sau supercaruri), 2 secunde pe un traseu virajat e mult ! (vezi gtr 32.12 vs m5 34.16). La fel de obiectiv privind, preturile celor 2 modele sunt apropiate. La fel si puterea motoarelor ~550 CP (cu toate ca la Nissan te poti astepta sa ai o putere mult peste 550 Cp, intrucat ei declara puterea cea mai mica). Cilindreea insa e mai mica la Nissan (3.8 l vs. 4.4 l M5) si tocmai asta-i admirabil la GT-R. Masa e ~1700 GT-R si ~1900 M5. Da, BMW-ul e cu vreo 200 kg mai greu, insa e dat de segmentul diferit pe care se afla masinile. GTR-ul putea sa fie chiar mai usor , dar e lasat asa cu buna intentie de inginerii Nissan. E vba de fizica aici, tinuta de drum etc.

    Mai era unul mai sus care sustinea ca vrea sa merga cu sotia si cei 2 copii pe circuit si nu poate cu GT-R. Gresit ! 4 adulti pot sta lejer in GT-R. Are 4 locuri reale. Iar portbagajul e cel mai mare dintre masinile care pot fi numite "supercaruri".
    +19
  • asd
    la 08.02.2012, 10:02
    @unckle ..nu are rost sa stai sa explici aici.
    E inutil sa spui cat de gresit e testul si ca de fapt M5 ofera mai mult decat acel GTR la un pret mai mic. Aici comenteaza doar copii fara carnet :), oameni care nu pot face o diferenta logica, nu au condus masini cat de cat respectabile nu cele banale de 1.9TDI.
    Din ce am vazut nu stiu ce inseamna sa conduci o masina pe o distanta ceva mai mare decat o tura prin oras, unde un habarnist semnat ''bbb'' zicea ''cine cumpara M5 pt lux, confort?'' El nu are de unde sa stie ce insemana un BMW macar darmaite M5 :))
    GTR era comparat cu Focus RS tot de autocar parca acum vreo jumate de an pe drumurile din anglia si ziceau ca Focusul e mai usor si mai placut de folosit in fiecare zi. Acum GTR- demoleaza M5. Ce idioti.
    -18
  • asd
    la 08.02.2012, 10:07
    http://www.youtube.com/watch?v=ZZL8uPemi3k
    ia uite cum e in viata reala.
    -4
  • john
    la 08.02.2012, 10:31
    @asd @unckle

    Intr-adevar GT-R nu e premium, insa nici departe nu este... pentru cine nu stie, exista versiunea "Egoist" unde opulenta este la ea acasa. Totusi nu asta-i esenta GT-R-ului.

    Legat de McLaren MP4-12c, chiar englezii (fifthgear) afirma ca nu inspira aceleasi pasiuni si performante extreme ca generatia anterioara.

    Nu are cum McLaren sa-i fie superior GTR-ului. GT-R castiga nu numai intr-un dragrace, dar il spulbera si pe circuit. Nu uitat ca GT-R beneficiaza de ATTESA - pe drept numit "cel mai avansat sistem de tractiune integrala la un supercar". SKYLINE GT-R spulbera Supra si NSX-uri la arabi la peste 50 C , pe vremea in care germanii si englezii n-aveau trecere... asa ca lasati-o mai usor
    +18
  • @john
    la 08.02.2012, 11:22
    ce sa stie copii astia de masini sport?? nsx,supra,Nissan Silvia,Lancia delta Integrale,Ford Escort RS Cosworth,Ford Sierra Cosworth etc..care bat la fundulet un M3...
    -7
  • jiji cocalarul
    la 08.02.2012, 13:37
    Vaii marca mea favorita s-a facut de ras:(( gata imi vand bmw parca mi-e si rusine sa-l mai conduc cand stiu ca orezarii aia l-au batut la fundulet in halul ala:( ehh dar se reintoarce bmw face el un M5 sa zdrobeasca toata concurenta! i lovee bmw!
    -2
  • @john_range
    la 08.02.2012, 14:16
    @john_range
    Ai scris "da ce pot sa zic in aceste teste nissan castiga,da ca sa fim realisti stiti cu toti bine ca M5 e mai greoi "

    Corect !

    Tocmai de aia testul de franare e cu atat mai uimitor. GT-R franeaza mai bine decat M5 ! Secretele GT-R-ului sunt multe si de neinteles pt unii
    +1
  • alex
    la 08.02.2012, 15:14
    @@john.....Are rost sa mai enumeram Bmw 2800 cs,Bmw 2002 turbo,bmw 3.s,bmw 3.0 csi,bmw 3.0 csl,bmw 3.0 csl {Etcc} 1975 370 bhp,bmw 3.0 csl turbo {Etcc} turbo 750 bhp 1976 0-100 3,5,bmw 3.5 csl,bmw 320 turbo {Etcc} 478 bhp 1977-1979 bmw m1 procar,....si lista continua, este foarte lunga daca vrei sa vb de LEGENDE, daca esti interesat i-ti stau la dispozitie pt ca lista de la Bmw este foarte lunga in comparatie cu niste masinute pe care tu le-ai enumerat acolo..Daca nu crezi ca am dreptate vino cu detali despre ele,si eu i-ti voi raspunde cu mai multe detali...
    -2
  • alex
    la 08.02.2012, 15:22
    Eu propun un ton civilizat al discutiei,haideti sa vb cu argumente clare despre cele 2 marci si despre istoria lor in motorsport si in ce-a de zi cu zi sa vedem cine iese invingator si sa vedem pe ce loc se plaseaza fiecare.Sa vedem titluri castigate de Nissan si titluri castigate de Bmw in toate competitiile sa vedem cate premii si nominalizari are Bmw la motorul anului,si apoi sa le vedem pe ce loc se situeaza Nissan vs Bmw OK?
    -7
  • alex
    la 08.02.2012, 15:58
    Apropo @@john. Pe o Silvia cu motor sr20det concureaza un prieten bun la drift si anul trecut a avut numai probleme cu celebrele motoare japoneze!!!!! ce probleme? a crapat motorul c-am de 3 ori, iar in pauza competitionala a decis si a montat un motor de BMW 4.0 V8 datorita fiabilitati cunoscute a motoarelor BMW.Pana la Silvia a concurat numai cu Bmw e30 celbrul URS,dar a decis sa faca o schimbare iar acum se pare ca regreta un pic.
    -9
  • io
    la 08.02.2012, 16:22
    @alex
    Gura ti-o poate inchide oricine foarte simplu: BMW nu are un supercar! Comparativul e facut, dupa cum am spus mai sus, spre a oferi ceva pasionatilor auto. Cunoscatorii nu contesta ca atat GT-R cat si BMW M5 sunt niste masini legendare. La fel si fiabilitatea exemplara a Nissan-ului Skyline (acum doar GT-R). Privitor la "premii, nominalizari si competitii sportive" stai linistit ca Nissan are un pedigree sportiv excelent. Cauta si vei vedea ca sunt multiplicampioni in seria Super GT, FIA GT1, GT3 etc. Sau pe google fraze gen "TopGear, GT-R supercarul anului 2007" , "Autocar, GT-R Drivers Car Of The Year" , "Evo Magazine, GT-R masina anului 2008" , " GT-R Japan's Most Advanced Technology Award" , "WhatCar, GT-R Performance Car of the Year "

    PS: "i-ti" se scrie impreunat :))
    +10
  • alex
    la 08.02.2012, 16:30
    Foarte fiabil skyline, am deasemenea un cunoscut la drift concureaza pe un skyline si aceasi problema a crapat motorul,referitor la premii nu ai raspuns cu nimic,cate premii are nissan si cate are bmw? cate competitii sportive are castigate nissan? si cate are BMW? asta vreau sa aud.Nu ce a spus top gear sau mai stiu eu cine FAPTE.O sa-ti spun eu Datsunul este foarte in urma fata de BMW la categoria premi si competitii castigate dar adevarul doare.
    -5
  • alex
    la 08.02.2012, 16:35
    Inca o intrebare.De ce toti producatori auto cand scot sau au de gand sa scoata un model sportiv ne sportiv il compara cu BMW?De ce aproape toti producatori scot modele care se vrea a rivaliza cu BMW? pt ca BMW este etalonul SPORTIVITATI.Vreti nu vreti asta este
    -5
  • io
    la 08.02.2012, 16:38
    ai cunoscut tu la drift... da, si eu sunt maica tereza :)) premii? nu sunt aici sa-ti compensez incompetenta.
    +6
  • @alex
    la 08.02.2012, 16:47
    Cine compara ce? Ce producator visezi? :)) Autocar e producator? De unde atata disperare?
    +4
  • alex
    la 08.02.2012, 17:54
    Ok am inteles nu am cu cine.Asa pt cultura ta generala sa sti am un mare respect pt masinile Japoneze.Si daca ar fi sa schimb masina, a 2 alegere ar fi o masina Japoneza.
    -4
  • alex
    la 08.02.2012, 17:57
    Aici in tara in care locuiesc am fost pe puctul de a-mi cumpara o masina japoneza mai precis o Honda Accord,dar pur si simplu la ora actuala nu pot sa dau BMW pe alta masina.
    -5
  • io
    la 08.02.2012, 22:38
    alex are dreptate , comparatia nu are sens , uitati-va la preturile celor 2 masini , GT-R este mai scumpa cu vreo o mie de lire fatza de bmw m5 , iar luxul din ele este o diferenta de la cer la pamant , m5 este o sportiva de lux pe cand gt-r doreste sa aiba doar viteza si acceleratie , atata viseaza !
    -3
  • (adevaratul) io
    la 09.02.2012, 08:53
    Cand o sa scriu eu asemenea comentariu cretin, inseamna ca mi-au murit toti neuronii... copii fara minte :))
    +4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru