- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Nissan GT-R "demolează" BMW M5 în comparativul Autocar
Autocar şi-a dorit să pună faţă în faţă două modele cu performanţe excpeţionale. Proaspăt revizuitul Nissan GT-R şi noua generaţie BMW M5. Cele cinci probe au arătat un singur învingător.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Nissan GT-R "demolează" BMW M5 în comparativul Autocar
Un comparativ facut ca sa fie, totusi, ma mir cumGT-R e mai ieftin!
Daca tot compara mere cu pere , de ce nu pune pasageri in spate sau de ce nu masoara volumul portbagajului, sau cat de tare iti tremura dintii in gura in GTr pe drum normal de zi cu zi .
Pai na...BMW are un renume premium, se adreseaza unei clientele care nu si-ar permite masini "ieftine" si "vulgare" precum GTRul.
Deci probabil ca diferenta de pret e pur si simplu adaos comercial fara mila, piele, navigatie, sau mai stiu eu ce optionale nu o avea Nissanul.
Ia sa incerce un drift, eeeee. Porcarie de test
Desi GTR e mai rapid, M5 iti ofera confort lux si spatiu. GTR nu iti ofera nici una din astea. De ce nu spun si cat de comod e GTR-ul? Eeee ei au compromis confortul pentru viteza, stabilitate prea mult.
razvanis - are dreptate degeaba ii dati voi minusuri. Habar nu aveti.
pai GT-R e vandut sub pretul de productie.e cea mai ieftina si probabil cea mai buna strategie de marketing.nu se mai arunca bani aiurea pe reclame.acelasi lucru ca si la Bugatti Veyron.
Cine isi cumpara M5 pt patiu, confort, si lux? De ce nu ai trecut in lista si ca poate cara 1 remorca de cartofi de pe ogoarele patriei?
Asta este adevarul, masinile japoneze dau clasa nemtilor.
Problema cu GTR-ul e ca e urat, mai ales din spate. Nu zic ca BMW-ul e nu stiu ce frumusete, e anost dar macar nu e urat.
Oricum clase diferite de masini asta e clar
Poate am chef sa merg cu o masina pe circuit cu cei doi copii in spate, si cu nevasta in fata, sa ne bucuram toti de senzatii in limitele permise de aceasta masina "lenta".
Sau poate ca am chef sa plec in concediu cu familia, dar sa merg pe autobahn cat poate masina , cum rezolvi asta cu gt-r?
iar discutii inutile cu copii care nu au pus mana macar pe o dacie in viata lor... viata reala e mai complexa decat net si poze
Admirabila totusi si munca celor de la BMW. Respect M5 !
Costurile de fabricatie nu sunt mai mari in Europa decat in Japonia. Din contra! Yenul puternic ii face pe japonezii de la Nissan sa piarda o groaza de bani cu fiecare model fabricat in arhipelagul nipon.
Costurile le-a acoperit colegul de mai sus.
De urata mda. Si eu cred ca nu e la fel de elegant ca un 911 dar cred ca tocmai asta e idee si tocmai asta e farmecul. E pentru cei rapizi, furiosi si rebeli.
PS E mai ieftin pentru ca atata face.
Nici intr-o suta de ani n-o sa pricepi tu care-i treaba cu tehnologia GTR-ului! La fel cum neam de nemul n-o sa vada masina de calibrul asta! Neamul din Zarnesti adica... orasul cosmopolit :))
Am vazut in realitate un GT-R busit la reprezentanta din Valea Oltului:)
Zarnesteanu fara sa ma iau de orasul tau observ ca esti contra japonezelor si emiti numai insulte pe oriunde scrii. Poate esti prea mic de varsta si ai convingeri ferme dar incearca totusi sa fii mai ponderat si sa gandesti totusi. Nu poate dauna.
Despre GTR tot respectul, este o capodopera a japonezilor care la bani putini au reusit sa construiasca o masina care bate multe sportive de sute de mii de euro...
BMW M5 este o masina care imi place si mi-as dori-o.Sta bine in segmentu ei si are o istorie interesanta
Comparatia dintre cele doua nu isi are rostul...
nu mai cautati motive si scuze puerile, japonezii fac, la aceeasi clasa, masini mai bune si mai ieftine decat nemtzii, de fapt decat oricine.dar oricat de evident ar fi acest lucru, nu-l veti recunoaste, va admir doar pentru loialitatea voastra aproape fanatica. in scurt timp, nemtzii vor cadea pe locul 3, urmand a fi depasiti si de coreeni. prin afirmatia facuta nu cu mult timp in urma, cand inspecta un hyundai la o expozitie, a recunoscut acest lucru si ceo-ul vw, nu stia ca afirmatia lui admirativa, care se dorea confidentiala, a fost inregistrata. norocul nemtzilor e reputatia pe care reusesc inca sa o mentina la cote ridicate, taxele vamale de 10 % cu care vor sa tina la distanta extra europenii si inertia de gandire a oamenilor. sunt un fel de fsn romanesc, multi ani romanii injurau guvernele dar ii votau intr- o veselie. de fapt fac asta si in prezent, cu ramasitzele fsn-ului, pd si psd, plus apr-ul care s-a lipit in trecut de pnl. heil vw !
In alta ordine de idei ... sa mearga si sa compare GTR cu masini (cum a facut nea Clarkson in filmul personal) din clasa sa .. nu cu una care are 250kg in plus. In filmuletul personal, dl. Clarkson, a comparat doar launch-control de la GTR cu cel al lui Mclaren .. a castigat GTR ... dar la restul era inferior.
Degeaba spuneti voi ca diferenta la performante nu e mare intre GT-R si M5. Intr-o lume in care "precizia" e atuul segmentelor aflate in discutie, iar fiecare secunda conteaza (super-sportive sau supercaruri), 2 secunde pe un traseu virajat e mult ! (vezi gtr 32.12 vs m5 34.16). La fel de obiectiv privind, preturile celor 2 modele sunt apropiate. La fel si puterea motoarelor ~550 CP (cu toate ca la Nissan te poti astepta sa ai o putere mult peste 550 Cp, intrucat ei declara puterea cea mai mica). Cilindreea insa e mai mica la Nissan (3.8 l vs. 4.4 l M5) si tocmai asta-i admirabil la GT-R. Masa e ~1700 GT-R si ~1900 M5. Da, BMW-ul e cu vreo 200 kg mai greu, insa e dat de segmentul diferit pe care se afla masinile. GTR-ul putea sa fie chiar mai usor , dar e lasat asa cu buna intentie de inginerii Nissan. E vba de fizica aici, tinuta de drum etc.
Mai era unul mai sus care sustinea ca vrea sa merga cu sotia si cei 2 copii pe circuit si nu poate cu GT-R. Gresit ! 4 adulti pot sta lejer in GT-R. Are 4 locuri reale. Iar portbagajul e cel mai mare dintre masinile care pot fi numite "supercaruri".
E inutil sa spui cat de gresit e testul si ca de fapt M5 ofera mai mult decat acel GTR la un pret mai mic. Aici comenteaza doar copii fara carnet :), oameni care nu pot face o diferenta logica, nu au condus masini cat de cat respectabile nu cele banale de 1.9TDI.
Din ce am vazut nu stiu ce inseamna sa conduci o masina pe o distanta ceva mai mare decat o tura prin oras, unde un habarnist semnat ''bbb'' zicea ''cine cumpara M5 pt lux, confort?'' El nu are de unde sa stie ce insemana un BMW macar darmaite M5 :))
GTR era comparat cu Focus RS tot de autocar parca acum vreo jumate de an pe drumurile din anglia si ziceau ca Focusul e mai usor si mai placut de folosit in fiecare zi. Acum GTR- demoleaza M5. Ce idioti.
ia uite cum e in viata reala.
Intr-adevar GT-R nu e premium, insa nici departe nu este... pentru cine nu stie, exista versiunea "Egoist" unde opulenta este la ea acasa. Totusi nu asta-i esenta GT-R-ului.
Legat de McLaren MP4-12c, chiar englezii (fifthgear) afirma ca nu inspira aceleasi pasiuni si performante extreme ca generatia anterioara.
Nu are cum McLaren sa-i fie superior GTR-ului. GT-R castiga nu numai intr-un dragrace, dar il spulbera si pe circuit. Nu uitat ca GT-R beneficiaza de ATTESA - pe drept numit "cel mai avansat sistem de tractiune integrala la un supercar". SKYLINE GT-R spulbera Supra si NSX-uri la arabi la peste 50 C , pe vremea in care germanii si englezii n-aveau trecere... asa ca lasati-o mai usor
Ai scris "da ce pot sa zic in aceste teste nissan castiga,da ca sa fim realisti stiti cu toti bine ca M5 e mai greoi "
Corect !
Tocmai de aia testul de franare e cu atat mai uimitor. GT-R franeaza mai bine decat M5 ! Secretele GT-R-ului sunt multe si de neinteles pt unii
Gura ti-o poate inchide oricine foarte simplu: BMW nu are un supercar! Comparativul e facut, dupa cum am spus mai sus, spre a oferi ceva pasionatilor auto. Cunoscatorii nu contesta ca atat GT-R cat si BMW M5 sunt niste masini legendare. La fel si fiabilitatea exemplara a Nissan-ului Skyline (acum doar GT-R). Privitor la "premii, nominalizari si competitii sportive" stai linistit ca Nissan are un pedigree sportiv excelent. Cauta si vei vedea ca sunt multiplicampioni in seria Super GT, FIA GT1, GT3 etc. Sau pe google fraze gen "TopGear, GT-R supercarul anului 2007" , "Autocar, GT-R Drivers Car Of The Year" , "Evo Magazine, GT-R masina anului 2008" , " GT-R Japan's Most Advanced Technology Award" , "WhatCar, GT-R Performance Car of the Year "
PS: "i-ti" se scrie impreunat :))