- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Încă un duel electric vs benzină: Lucid Air față în față cu un BMW M3 modificat
Urmărește încă un duel electric vs benzină. Un BMW M3 modificat întâlnește într-o cursă de accelerație un Lucid Air. Care trece primul linia de sosire?
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Încă un duel electric vs benzină: Lucid Air față în față cu un BMW M3 modificat
nu au setat nimic gresit. Este un Lucid Air dual motor, iar la plecarea de pe loc motorul de pe puntea fata este limitat de traction control, iar cel spate nu dezvolta suficienta putere cat sa bata M3-ul de 750CP. Din acest motiv ultima versiune de Lucid Air are 3 motoare, pentru 0-100, sa poata pune mai multa putere pe puntea spate.
Sistemul de tractiune integrala de la BMW trimite 30% pe puntea fata cu 70% pe puntea spate in mod normal, dar e variabil si poate trimite mai mult pe spate, asa ca BMW-ul poate folosi la plecarea de pe loc toti cei 750CP, pe cand Lucid Air nu poate folosi toti cei 1100 CP.