Voteaza:
4 voturi | 19 comentarii

Încă un comparativ în care BMW M4 demolează Lexus RC F

AutoExpress a așezat noul Lexus RC F lângă etalonul coupe-urilor de perfromanță: BMW M4. Chiar dacă japonezul are mai mulți cai putere, M4 și-a apărat cu succes titlul.

Comentarii (19)

  • la 18.03.2015, 15:45
    Ceea ce nu se stie e ca cei de la AutoExpress au ascuns faptul ca motorul M-ului a crapat imediat dupa filmari.
    +12
  • la 18.03.2015, 19:31
    Din vorbe de marketing toti se dau zmei si se cred concurenti reali pt BMW, dar cand vine proba practica e mai greu, daca nu imposibil....
    +13
  • tineti-o tot asa
    la 18.03.2015, 19:59
    Imi place cum fac "fanii" BMW o reclama cu impact negativ. Doar prin frustrarile lor si prin haznaua de posturi ni s- a luat de BMW
    -15
  • Lache
    la 18.03.2015, 20:01
    Fara comentarii.Oare si nenea asta a fost platit de nesimtitii de la bmw?
    Oricum nu conteaza,pentru ca cei cu cultura auto (culturistii) vor allege plictisitoare fiabilitate lexuseasca.
    +7
  • @tine-o in tine
    la 18.03.2015, 20:08
    Pe zi ce trece esti tot mai prost ba @mafia.
    +15
  • @tine-o in tine
    la 18.03.2015, 20:08
    Pe zi ce trece esti tot mai prost ba @mafia.
    +17
  • tineti-o tot asa frustratule
    la 18.03.2015, 20:23
    Bai frustratule de mntsn , era de ajuns sa scrii sub primul nick , dar vad ca frustrarea iti iese din pori, din ce in ce deveniti mai penibili cu bemveurile voastre. Nu vedeti ca nu va suporta nimeni? Ce altceva mai stiti ma inafara de Bemve ? Manele? E clar ca in Lexus nu suna manelele mai bine.

    Noroc nu noua lege care interzice ramanerea in tara a masinilor inmatriculate in BG mai mult de 90 de zile, acummai scapam si noi de coji germane . Eu personal detin un Logan MCV, dar e la superlativ peste cojile voastre care mai au putin si le cad pistoanele. Ai grija sa nu ne intalnim la semafor cu E3j9 ca iti aduni pistoanele de pe jos .
    -19
  • ps
    la 18.03.2015, 20:30
    Cat despre articol ar fi trebuit sa compare cu Nissan GT-R Nismo de 600 cp , sa vada acolo sportivitate si dinamica adevarata, dar altfel ar fi facut de rahat M4-ul, iar Auto Express nu vrea asa ceva odata ce castiga bani de la nemti sa le ridice in slavi "jucariile" reciclabile . De NSX nu mai vb, sau Juke R cel mai performant SUV-mic din lume.
    -26
  • Lache
    la 19.03.2015, 07:33
    @ps,mai bine faceau o comparative cu un F21.In cadere libera! De unde dracu' apareti?
    +13
  • @ps
    la 19.03.2015, 08:32
    Esti praf, gtr este un supercar. M4 es o masina sport.
    +4
  • ps
    la 19.03.2015, 10:50
    Normal ca este un supercar. Un super car care turuie pe jos si cu hypercaruri precum Bugatti Veyron. Uita-te sa vzi care e cea mai rapida masina de pe Nurburgring, ai sa intelegi. Si asta doar dintr-un V6 , si ce sa vezi ? este si extrem de fiabil in acelasi timp, motorul suportand cu brio chiar si peste 1.000 cp . Sau chiar peste 2.000 cp . BMW poate ajunge la asemenea performante ? Nasol daca NU, doar Bmw este ''taticul dinamicii si performantelor'' cum zic cei doi agarici de sus. Unu are E39, celalat probabil E30 ( ursuletz ) . La fel cum a zis si cel de sus zic si eu. Sa nu il puna dracu sa ne intalnim in trafic, ca isi aduna pistoanele si cutia de pe jos.

    PS : Detin, Toyota Corolla hatchbac 2005 1.4 98 cp . Dar fata de o coaja cu 200 cp si rut in 14, e ''hypercar'' Corolla de 1.4 .
    -11
  • Ivanoff
    la 19.03.2015, 11:47
    Lasatii pe pe dementi sa delireze in pace. E clar ca la ei industria auto se rezuma doar la 3 banduri - BMW- Mercedes si VW in marea parte.

    Numai calitatea cu care a fost conceput acest RC F spune multe. Pornind de la o panza goala, scopul celor de la Lexus a fost sa creeze experienta de conducere suprema, si expresia absoluta de design , numita ''L-Finesse. Pana si un mare pilot specialist in masini a zis :>> I WILL NOT CHANGE MY MIND ABOUT THIS CAR. I STILL BELIEVE IT'S THE BEST I'VE EVER DRIVEN
    -12
  • Ivanoff
    la 19.03.2015, 11:58
    on topic : Lexus RC F este intr-adevar cea mai spectaculoasa masina din clasa sa, cu un design unic si sofisticat. La M4 gasim acelasi design anost si sters, care nu-ti emana nici o emotie cand te uti la el, pur si simplu pare ca un seria 3 cu packet M si 116 cp diesel . Interiorul seamana cu un seria 1, iau mai pus niste scaune mai sport si aia e. La motoare la fel : aceleasi motoare turbo demodate si invechite cu cel mai slab raport de compresie . Nu au mai inovat de ani de zile la acest aspect. Uitati-va la 2.0 turbo de pe Lexus sau 1.2 turbo de la Toyota, niste motoare turbo cu cel mai ridicat raport de compresie din intreaga industrie auto+ 2 cicluri de functionare + operare in functie de gradul de solicitare al motorului, avantaje care se ramnifica in mai multe directii: fiabilitate unicata de invidiat ( ceea ce era imposibil pana acum la motoare turbo, ele suferind de multe defecte ) , consum scazut de carburant ( ceea ce era imposibil pana acum la motoare turbo sa consume mai putin decat cele aspirate ) si LAG aproape ZERO.
    -12
  • @Lache
    la 19.03.2015, 12:04
    Asa e ......... tu de unde apari p@rt@rule ?
    -6
  • Lache
    la 19.03.2015, 12:37
    ivanov,ai postat de 5 sau 6 ori.Te inteleg! Lasa filmele cu Freddie Kruger.Iar ai cosmaruri.Confunzi mazda cu lecsus.Mare pilot specialist....Give me a break......
    +10
  • Lache
    la 19.03.2015, 12:40
    De unde nu te astepti,cretzoiule!
    +9
  • la 19.03.2015, 22:07
    In ultimul timp BMW, cel putin in Romania, nu sunt capabili sa gestioneze nici macar relatiile cu clientii fideli.
    M4 a fost o masina pe care mi-am dorit-o, dar, sub influenta ultimelor intamplari traite alaturi de BMW Romania, din pacate nu mi-o mai doresc.
    Probabil daca si-ar trata clientii fideli cum mai mult respect si in perioada post garantie, cel putin si in Romania, ar avea mai mult de castigat.
    Chiar daca sunt de acord ca au in portofoliu modele carora eu, cel putin, eu nu le gasesc rival pt dinamica si pt sentimentul pe care il atunci cand conduci un BMW, sunt profund dezamagit de atitudinea BMW Romania in privinta unor probleme care in mod clar (confirmat, neoficial insa, si de mecanicii BMW) au fost defecte de fabricatie, pe care BMW a refuzat sa si le asume, ajungand astfel sa inlocuiec motorul unei masini de 45000 km (a 5-a masina cumparata de la BMW), ei ascunzandu-se in spatele unor texte copiate dintr-un catalog de marketing.
    Rusine BMW Romania! Prin incompetenta oamenilor angajati, lipsa unui departament tehnic capabil sa ofere macar o explicatie fundamentata tehnic, faceti de ras un brand si indepartati clientii care intradevar isi doresc BMW. Sunt incapabili sa jestioneze o relatie cu un client dupa momentul in care au vandut si s-au vazut romaneste cu sacii in caruta.
    +1
  • la 19.03.2015, 22:16
    Sa fii M4 si sa-i dai 4 secunde la un RCF sau cum ii zice, e grav... foarte grav... asta pentru ca vorbim de un circuit de sub 1,5 minute per tur.
    Si Audi RS 5 i-a dat Lexus-ului aproape 2 secunde pe acelasi circuit...deci cam asta spune tot dragilor. Degeaba o ardeti voi cu mistouri de 2 bani la adresa masinilor nemtesti, cu tehnologia voastra japoneza NASA si cu nu stiu ce limbaj de design de 2 bani (toata lumea stie ca masinile asiatice sunt printre cele mai anoste la design), cand tragem linie, vedem ca BMW-ul de fata e mai usor, mai agil, mai economic, mai silentios, mai eficient si mai putin poluant si asta conteaza si asta se vede si in cifrele de vanzari, in orice review sau test-drive si in orice showroom te uiti.
    La ora asta, e de departe cel mai bun sport-sedan de pe piata.
    Sa vedem Mercedes cu ce vine.

    Acelasi design anost la M4 ? e un design complet nou si unul dintre cele mai frumoase sedan-uri BMW de la E46 incoace.
    Acelasi motor ? trebuie sa fii fumat ceva bun ca sa spui asa ceva.

    Acuma legat de afirmatia ca motoarele BMW nu suporta 1000 de cai:
    esti total deconectat de realitate daca afirmi asa ceva...
    E plin netu de BMW-uri tunate cu puteri peste 1000 de cai, si asta nu din motoare de M3 de ultima generatie, ci din motoare din 1985 cu 2 supape pe cilindru !
    In 73, BMW alinia pe grilele de start un coupe de strada, cu acelasi motor, modificat sa scoata 750 de cai. Mai are rost sa spun ca Niki Lauda si James Hunt sau Jacky Ickx se bateau sa apuce un loc la volanul lor ? si ca odata ajunsi acolo, nici Porsche sau Alfa Romeo nu aveau sanse ? Asa ca mergeti sa cantati la alta masa, eventual la gradinita, unde copilasii nu stiu multe si pun botu la avioanele voastre.
    O sa ziceti "pai da, dar Senna se dadea in NSX", mda... se dadea, ca doar omu era in parteneriat cu Honda, ca in rest masina lui personala era un Audi S4 Avant :)) De fapt, el a important primele Audi-uri in Brazilia. Poate erau Lexus-uri deghizate.

    E absolut evident ca bolnavul de mai sus care ia peste picior orice ii nemtesc, ala cu 1000 de nume, habar nu are ce vorbeste. Stiu ca-i futil sa-mi pun mintea cu el, ce sa zic ? is mai greu de cap :)
    +7
  • Lache
    la 20.03.2015, 23:01
    In orice tara normaal,mai exista si o asa zisa protectie a consumatorului.Cazul tau cu motor distrus la 45000 de mii de km,ar ajunge in tribunal,loc in care ,de regula castiga clientul. Nu stiu de ce,dar nu prea te cred.Ai avut 5 bmw-uri cumparate de noi,si banuiesc ca ai avut probleme cu ele la BMW Romania?
    0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru