- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Încă un comparativ în care BMW M4 demolează Lexus RC F
AutoExpress a așezat noul Lexus RC F lângă etalonul coupe-urilor de perfromanță: BMW M4. Chiar dacă japonezul are mai mulți cai putere, M4 și-a apărat cu succes titlul.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Încă un comparativ în care BMW M4 demolează Lexus RC F
Oricum nu conteaza,pentru ca cei cu cultura auto (culturistii) vor allege plictisitoare fiabilitate lexuseasca.
Noroc nu noua lege care interzice ramanerea in tara a masinilor inmatriculate in BG mai mult de 90 de zile, acummai scapam si noi de coji germane . Eu personal detin un Logan MCV, dar e la superlativ peste cojile voastre care mai au putin si le cad pistoanele. Ai grija sa nu ne intalnim la semafor cu E3j9 ca iti aduni pistoanele de pe jos .
PS : Detin, Toyota Corolla hatchbac 2005 1.4 98 cp . Dar fata de o coaja cu 200 cp si rut in 14, e ''hypercar'' Corolla de 1.4 .
Numai calitatea cu care a fost conceput acest RC F spune multe. Pornind de la o panza goala, scopul celor de la Lexus a fost sa creeze experienta de conducere suprema, si expresia absoluta de design , numita ''L-Finesse. Pana si un mare pilot specialist in masini a zis :>> I WILL NOT CHANGE MY MIND ABOUT THIS CAR. I STILL BELIEVE IT'S THE BEST I'VE EVER DRIVEN
M4 a fost o masina pe care mi-am dorit-o, dar, sub influenta ultimelor intamplari traite alaturi de BMW Romania, din pacate nu mi-o mai doresc.
Probabil daca si-ar trata clientii fideli cum mai mult respect si in perioada post garantie, cel putin si in Romania, ar avea mai mult de castigat.
Chiar daca sunt de acord ca au in portofoliu modele carora eu, cel putin, eu nu le gasesc rival pt dinamica si pt sentimentul pe care il atunci cand conduci un BMW, sunt profund dezamagit de atitudinea BMW Romania in privinta unor probleme care in mod clar (confirmat, neoficial insa, si de mecanicii BMW) au fost defecte de fabricatie, pe care BMW a refuzat sa si le asume, ajungand astfel sa inlocuiec motorul unei masini de 45000 km (a 5-a masina cumparata de la BMW), ei ascunzandu-se in spatele unor texte copiate dintr-un catalog de marketing.
Rusine BMW Romania! Prin incompetenta oamenilor angajati, lipsa unui departament tehnic capabil sa ofere macar o explicatie fundamentata tehnic, faceti de ras un brand si indepartati clientii care intradevar isi doresc BMW. Sunt incapabili sa jestioneze o relatie cu un client dupa momentul in care au vandut si s-au vazut romaneste cu sacii in caruta.
Si Audi RS 5 i-a dat Lexus-ului aproape 2 secunde pe acelasi circuit...deci cam asta spune tot dragilor. Degeaba o ardeti voi cu mistouri de 2 bani la adresa masinilor nemtesti, cu tehnologia voastra japoneza NASA si cu nu stiu ce limbaj de design de 2 bani (toata lumea stie ca masinile asiatice sunt printre cele mai anoste la design), cand tragem linie, vedem ca BMW-ul de fata e mai usor, mai agil, mai economic, mai silentios, mai eficient si mai putin poluant si asta conteaza si asta se vede si in cifrele de vanzari, in orice review sau test-drive si in orice showroom te uiti.
La ora asta, e de departe cel mai bun sport-sedan de pe piata.
Sa vedem Mercedes cu ce vine.
Acelasi design anost la M4 ? e un design complet nou si unul dintre cele mai frumoase sedan-uri BMW de la E46 incoace.
Acelasi motor ? trebuie sa fii fumat ceva bun ca sa spui asa ceva.
Acuma legat de afirmatia ca motoarele BMW nu suporta 1000 de cai:
esti total deconectat de realitate daca afirmi asa ceva...
E plin netu de BMW-uri tunate cu puteri peste 1000 de cai, si asta nu din motoare de M3 de ultima generatie, ci din motoare din 1985 cu 2 supape pe cilindru !
In 73, BMW alinia pe grilele de start un coupe de strada, cu acelasi motor, modificat sa scoata 750 de cai. Mai are rost sa spun ca Niki Lauda si James Hunt sau Jacky Ickx se bateau sa apuce un loc la volanul lor ? si ca odata ajunsi acolo, nici Porsche sau Alfa Romeo nu aveau sanse ? Asa ca mergeti sa cantati la alta masa, eventual la gradinita, unde copilasii nu stiu multe si pun botu la avioanele voastre.
O sa ziceti "pai da, dar Senna se dadea in NSX", mda... se dadea, ca doar omu era in parteneriat cu Honda, ca in rest masina lui personala era un Audi S4 Avant :)) De fapt, el a important primele Audi-uri in Brazilia. Poate erau Lexus-uri deghizate.
E absolut evident ca bolnavul de mai sus care ia peste picior orice ii nemtesc, ala cu 1000 de nume, habar nu are ce vorbeste. Stiu ca-i futil sa-mi pun mintea cu el, ce sa zic ? is mai greu de cap :)