- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Momentul adevărului: Renault Clio RS se bate cu Peugeot 208 GTi şi Ford Fiesta ST
Bătălia sub-compactelor sportive este mai încinsă ca oricând. Care este cel mai bun hot-hatch al momentului? Contestatul Renault Clio RS, lăudatul Ford Fiesta RS sau intrusul Peugeot 208 GTI?
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Momentul adevărului: Renault Clio RS se bate cu Peugeot 208 GTi şi Ford Fiesta ST
Restul e can-can
Si celelalte doua sunt masini foarte bune.
Asteptam si noul Focus RS sa iasa la lumina.
PS: Pentru interiorul rafinat si dat fiind ca pare foarte echilibrata, eu as alege 208GTi.
In orice emisiune isi lauda Fordu...Fiesta, Focus, Mondeo...whatever
Pentru ei e referinta
Sa cumpere ei Ford si altii sa ia ce vor,....mai putin Ford :DDDD
Daca iesea Fiesta pe 2 ma gandeam ca au fost diplomati, au cotit-o.
Daca iesea pe 3 ii credeam pt ca de fapt cam acolo e.. :DDDDD
Fiesta chiar e o masina draguta, are tot ce ii trebuie, cat despre 208 era de asteptat sa se distreze cu clio rs pe circuit...daca 207 rc cu 25 de cp mai putini decat clio rs 200 scotea pe circuite cu 0,2 -0,4s mai putin decat clio, ce pretentii sa ai de la 208 gti... nu degeaba in irc gasesti numai peugeoturi... oricum grea alegerea intre fiesta si 208, amandoua sunt foarte ok.
Probabail ca in atatia ani a ridicat atat de mult stacheta incat asteptatrile au fost foarte mari... si pe buna dreptate.
Cred ca Renault a ales calea riscanta, aducand numai cutia cu dublu ambreiaj, si de-ocamdata sunt in offsaid.
De asemenea cred ca la facelift (daca nu mai devreme) vor face ajustarile necesare pentru a fi din nou in top... nu stiu daca din nou rege, dar acolo sus.
Cat despre Fiesta, lasand la o parte interiorul care mi se pare cel mai slab dintre cele 3, sasiul este intr-adevar foarte bun si de data asta Ford a reusit sa inchege bine masina.... si asta puteti citi cam peste tot.
Clio RS are cutie automata, isi doreste cineva asa ceva de la o masina sport? Nu o spun cu rautate, poate ca acea cutie de viteze ii aduce performante mai bune pe drum drept sau 0-100km/h, dar senzatia cand mesteci tu vitezele e incomparabila.
PS: Transmisia automata cu 2 ambreiaje vine din motorsport, nu ca ai stii tu asa ceva... Nissan G-R o are si multe alte supersportive apreciate in lume.
http://www.ukcorsa-d.com/forum/showthread.php?44376-Top-Gear-Hot-Hatch-of-the-Year...
- rotile de la Fiesta se invart mai repede si de asta e mai buna.
- Fiesta e mai buna pentru UK are regina
- asfaltul englezesc incetineste orice masina care nu e produsa in UK
- engelzii in Fiesta dau bashini, in alte masini nu dau si li se urca la cap
dom'le nu-mi place sa las lucrurile nerezolvate, iti spun sincer ca pt mine automarket e un loc de relaxare si de pierdut timpul pe net in timpul liber de la serviciu, imi satisfac si eu calitatea de barbat si de sofer de peste 100,000 de km la activ, site pe care l-am descoperit dupa ce am achizitionat masina si timp in care am invatat cate ceva si de aici si din alte parti, printre care ca motoarele turbo-diesel nu au nici o pb in a fi 8v. Sincer ma mandresc cu fusionul meu, cred eu mai mult decat te-ai mandri tu cu un ferrari, este masina care mi-a placut la momentul respectiv si in care ma urc cu placere de mai bine de 4 ani, dar pe care mi-am permis sa o achit foarte repede, daca vroiam puteam sa-mi iau SUV sau orice altceva dublu la pret fata de ea, crede-ma! Mai mult decat ai spus tu, masina nu are nici macar 80cp ci doar 68cp ce trag cu placere struniti de mine - deci mai pui cam 1-2 secunde la asa numitul sprint, si care nu mananca mai mult de 4% extraurban si 6-7% urban. Placutele de frana le-am schimbat la 90,000km (da da! noua zeci de mii de km), iar altceva nu am schimbat la ea in afara de filtre si ulei. M-a scapat dintr-un accident din spate fara nici o pb medicala, a intrat un taxi in mine cu 60km/h - eu stationand, iar scaunul m-a tras in spate, lucru pe care gatul meu l-a apreciat enorm pt ca nu am stat cu gatul imobilizat cateva zile, dauna de 4,000 euro, pe rca!
Acum, ii rog pe cei de la Automarket sa-mi stearga comentariul daca nu sunt in masura sa vb despre hot-hatch B-class, apreciez ca tu stii ca fiesta e mai inchegata, dar vorbesti din experienta, nu-i asa? Stii sigur ca renault a gresit ca a pus cutie automata, ai condus-o si nu ti-a placut? eu personal cred ca acea cutie ajuta la performante mai bune - asa cum am spus si in comentariul de mai sus, dar nicidecum la placerea de a conduce. Suspensiile si sasiul au fost intotdeauna un punct forte la Ford.
Poti urmarii ca sfaturile mele nu sunt de natura tehnica, doar orientative, iar comantariile in principiu sunt incadrate la parerile oamenilor, eu nu testez masini zilnic si nu ma duc la tot felul de demonstratii de mecanica, nu inventez si nu ma pasioneaza masina din punct de vedere al reparatiilor, cand nu-si va mai face treaba cum trebuie va veni alta, sper la fel de buna ca cea actuala.
Te salut!