Voteaza:
4 voturi | 21 comentarii

Liniuţa pe care o aşteptam cu toţii: BMW Seria 1 M vs. Audi RS3

Jurnaliştii publicaţiei britanice AutoExpress au pus în scenă o liniuţă între cele mai proaspete produse ale diviziilor de performanţă BMW M şi Audi RS.

Comentarii (21)

  • eee
    la 06.07.2011, 15:46
    4x4 face intotdeauna diferenta la plecare la un drag. Este perfect normal sa castige Audi, desi ma asteptam de la 1M sa recupereze mai repede si mai mult din handicap ...
    La o tura pe circuit insa se vede mai bine care masina e mai buna ...
    +12
  • DAN_GRC
    la 06.07.2011, 15:48
    O masina cu tractiune 4x4 este mai rapida la demaraj pana la 100 km/h decat una pe spate, cand puterile sunt apropiate, nu e nici o surpriza asta, oricum s-a vazut ca recupera si pana pe la 150 probabil erau la egalitate. ( soferul bmw-ului a ezitat putin la start:))
    +8
  • la 06.07.2011, 15:51
    VAG , QUATTRO, RS = Nu am cuvinte.
    +4
  • la 06.07.2011, 16:00
    :D
    -5
  • Bogdan
    la 06.07.2011, 16:09
    Nu spun ca asta a determinat rezultatul final, insa plecarea s-a facut de pe o portiune cu ciment si s-a intrat imediat pe asfalt, iar soferul BMW-ului a avut si o reactie putin intarziata.
    In viata de zi cu zi nu conteaza atat de mult plecarea de pe loc, cat conteaza placerea de a conduce pe un drum sinuos.
    Audi=masini foarte bune
    BMW=masini pentru pasionati
    +13
  • yoyo
    la 06.07.2011, 16:16
    vad ca nimeni nu spune ca motorul rs3-ului este mai mic cu 500cmc si are un singur turbo...
    +21
  • Costin
    la 06.07.2011, 16:27
    Unu mai sus credea ca 1 M o sa recupereze din handicap. Bai nene invata limba romana, 3 zecimi este mult pentru tine ? Liniuta se face de 2 sau 3 ori ca sa vezi finalul, soferul BMW-ului este cam prostut, oricum se stie ca BMW este bun pe circuit nu in linii drepte. Audi si Mercedes viseaza doar linii drepte, faza este ca se pierd in curbe. Handicap este pe circuitul Nurburgring unde 1 M a iesit cu 5 secunde mai bine ca RS3.
    +4
  • abc_e?
    la 06.07.2011, 16:55
    @yoyo
    500cmc in minus la Audi inseamna si o greutate mai redusa, iar turbinele de pe 1M nu actioneaza in acelasi timp.
    Oricum mie mi se par masini pentru oameni total diferiti, una e hatch alta e coupe.
    -1
  • Tudor
    la 06.07.2011, 17:02
    Da, pe Nurburgring 1 M a iesit cu 5 secunde mai bine ca RS3.
    +5
  • la 06.07.2011, 17:08
    @abc_e?
    Ai dreptate cand zici ca sunt masini pentru oameni diferiti, dar diferenta este destul de mica - 1M se adreseaza pasionatilor BMW, RS3 se adreseaza pasionatilor Audi. Scriu asta deoarece cele doua masini au preturi similare cu 335i coupe (eventual 335si) si S4, ceea ce le face sa fie atractive decat pentru pasionatii celor doua marci.
    Cat despre acest film - si mie mi s-a parut slaba lecarea BMW-ului, dar chiar si cu o plecare perfecta eu cred ca ar fi fost in spatele RS3-ului pe 400m.
    +8
  • Kai
    la 06.07.2011, 17:23
    1.Ce a gresit de l-ai trimis sa invete limba romana? A scris si a utilizat exprimarea corect.
    2.Nu cred ca au facut doar o liniuta, voiai sa le dea pe toate?
    3.Tot timpul trebuie sa existe scuze, de genul ca "soferul BMW-ului este cam prostut".
    4.Audi si Mercedes nu viseaza doar linii drepte.
    5.Teoretic vorbind, daca aducem la aceeasi scara diferentele dintre linuta asta si tura de pe circuit, diferenta de 0.3 secunde este mult mai mare decat cea de 5 secunde a lui 1M pentru un tur de 8:15 pe circuit.
    6. Audi A3 si BMW seria 1 fac parte din aceeasi clasa, insa tipul caroseriei si marimea lui 1M difera mult de RS3. Putem aduce in discutie Audi TT-RS, care a fost cu 6 secunde mai rapid decat 1M pe circuit.
    7.Nimeni nu exploateaza in asa fel masinile in viata reala. Poate doar unii care se duc sa se dea pe un circuit o data pe an. Si nu sunt asa de multi.
    8.Ambele sunt masini foarte bune, cu rezultate comparabile, dar difera mult ca feeling si parerile nu pot fi decat subiective. Fiecare cu ce ii place.
    +16
  • ISUS
    la 06.07.2011, 20:53
    Doua turbate :)

    Dar sincer nici eu nu inteleg dece nu o compara cu TT-RS care e absolut identic cu M1 si la greutate si marime si putere... Ok, am inteles, A3 e in clasa cu seria 1 dar totusi...
    +4
  • @ISUS
    la 06.07.2011, 21:15
    S-au facut comparatii si cu TT RS in care BMW 1 M a iesit invingator la puncte. Pe Nurburgring a iesit mai rapid Audi, pe Hockenheim a iesit 1 M mai rapid. Sunt cam egale.
    0
  • Audi
    la 06.07.2011, 23:39
    Bv audi. prea si.au luat`o in cap astia cu bmw`urile lor si acum cauta scuze si motive.
    +2
  • BMW
    la 07.07.2011, 01:40
    Quattro e pentru prosti.
    Tractiunea spate e pentru șoferi adevarati.
    Îmi place Audi ca e mașina buna o mașina de nota 10.
    Dar ce pot face eu cu BMW -ul nu faci nici cu Audi nici cu Mercedes .
    BMW are un control fenomenal.
    Direcție incredibila si o punte spate de 7 stele.
    Motoare Potente la maxim .
    Rezultatul de mai sus se datorează 4x4 de la Audi .
    După 400 de metri sunt sigur ca BMW trece ca racheta pe lângă rs3.
    -13
  • ISUS
    la 07.07.2011, 11:30
    Mda, ideea la mine e cam in felul urmator, as conduce M1 3 luni pe an si Rs3-ul restul anului :)
    +4
  • BMW
    la 07.07.2011, 15:59
    Ok am primit minusuri sa zicem ca am vorbit prostii.
    Acum trecem la quattro vs rwd.
    Adică BMW , Ferrari , Porsche, Mercedes credeți ca sunt prosti, de nu utilizează puntea fatza ???
    Quattro e bun pana la suta si iarna pe zăpadă.
    Pe circuit si pe linie dreapta după 400 metri e numai in dezavantaj.
    Pentru ca când ai 4x4 ai doua axe care au tractiune.
    Când e o punte si mai ales spate pe puntea fata ai numai rulmenti ceea ce e mai ușor de rotit.

    Îmi cer scuze sunt multe detalii la puntea fata pe care nu le pot explica in româna .
    -11
  • la 07.07.2011, 18:55
    TTRS vs 1M

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/audi_rs3_sportback-vs-bmw_1er_m_coupe.html

    Audi RS3 Sportback vs BMW 1 Series M Coupe

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/audi_rs3_sportback-vs-bmw_1er_m_coupe.html
    0
  • B
    la 08.07.2011, 20:34
    Salutare. Nu stiu de ce toata lumea spune ca 4x4 te ajuta la plecare. E chiar din contra: trebuie sa fii maestru ca sa pleci bine cu o masina 4x4. Cred ca differenta au facut-o soferii.
    Audi are cuplu mai bun in primele 2 trepte si e avantajat pe 0-100. dar BMW are cuplu mai bun in a 3a deci probabil ar fi prins Audi pana la 400m.
    Si nu acuzati soferul BMW-ului. A reusit sa schimbe la fel de repede ca un Dual Cutch. Cea ce nu e putin.
    Pana la urma masinile astea 2 sunt foarte performante si destul de asemanatoare. Diferenta e ca Audi este o masina pe care o poti folosi oricand si in orice conditii. Pe cand BMW are anumite restrictii.
    Cum zicea cineva mai sus: ambele sunt masini pt pasionati.
    +2
  • gicu
    la 10.07.2011, 14:05
    nu știu exact, dar cred că scuza cu plecarea mai tîrzie a șoferului de BMW nu ține. vitezele și timpi se măsoară cu senzori ultraperformanți montați pe mașină, nu stă un nene cu ceasul în mînă și cu bunghiul pe mașini să vadă care a plecat mai întîi. Or, măsurătoarea electronică i-a măsurat exact timpul BMW-ului, adică exact de cînd a plecat de la start pînă a trecut linia. electronica nu minte indiferent că a întîrziat șoferul.

    deci nu depinde de șofer.

    dar pe circuit - unde BMW zice că e mai tare - chiar depinde de șofer cum atacă virajele. în linie dreaptă se întrec mașinile, pe circuit șoferii.
    -
  • cretzu
    la 24.02.2012, 21:32
    ba prostilor 4}{4 conteaza, daca nu ar conta la draguri nu ar fi separarte calsele. ca sa iti dai seama cum trage o masina mai bine daca au tractiuni diferite dai o liniuta din mers.... m1 este clar mai tare ca rs3 din mers... de pe loc la 400 m sunt echilibrate!!!Am masinile si de aia stiu chestile astea... Si sunt la fel de confortabile nu difera de loc una de alta...
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru