- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Liniuţa pe care o aşteptam cu toţii: BMW Seria 1 M vs. Audi RS3
Jurnaliştii publicaţiei britanice AutoExpress au pus în scenă o liniuţă între cele mai proaspete produse ale diviziilor de performanţă BMW M şi Audi RS.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Liniuţa pe care o aşteptam cu toţii: BMW Seria 1 M vs. Audi RS3
La o tura pe circuit insa se vede mai bine care masina e mai buna ...
In viata de zi cu zi nu conteaza atat de mult plecarea de pe loc, cat conteaza placerea de a conduce pe un drum sinuos.
Audi=masini foarte bune
BMW=masini pentru pasionati
500cmc in minus la Audi inseamna si o greutate mai redusa, iar turbinele de pe 1M nu actioneaza in acelasi timp.
Oricum mie mi se par masini pentru oameni total diferiti, una e hatch alta e coupe.
Ai dreptate cand zici ca sunt masini pentru oameni diferiti, dar diferenta este destul de mica - 1M se adreseaza pasionatilor BMW, RS3 se adreseaza pasionatilor Audi. Scriu asta deoarece cele doua masini au preturi similare cu 335i coupe (eventual 335si) si S4, ceea ce le face sa fie atractive decat pentru pasionatii celor doua marci.
Cat despre acest film - si mie mi s-a parut slaba lecarea BMW-ului, dar chiar si cu o plecare perfecta eu cred ca ar fi fost in spatele RS3-ului pe 400m.
2.Nu cred ca au facut doar o liniuta, voiai sa le dea pe toate?
3.Tot timpul trebuie sa existe scuze, de genul ca "soferul BMW-ului este cam prostut".
4.Audi si Mercedes nu viseaza doar linii drepte.
5.Teoretic vorbind, daca aducem la aceeasi scara diferentele dintre linuta asta si tura de pe circuit, diferenta de 0.3 secunde este mult mai mare decat cea de 5 secunde a lui 1M pentru un tur de 8:15 pe circuit.
6. Audi A3 si BMW seria 1 fac parte din aceeasi clasa, insa tipul caroseriei si marimea lui 1M difera mult de RS3. Putem aduce in discutie Audi TT-RS, care a fost cu 6 secunde mai rapid decat 1M pe circuit.
7.Nimeni nu exploateaza in asa fel masinile in viata reala. Poate doar unii care se duc sa se dea pe un circuit o data pe an. Si nu sunt asa de multi.
8.Ambele sunt masini foarte bune, cu rezultate comparabile, dar difera mult ca feeling si parerile nu pot fi decat subiective. Fiecare cu ce ii place.
Dar sincer nici eu nu inteleg dece nu o compara cu TT-RS care e absolut identic cu M1 si la greutate si marime si putere... Ok, am inteles, A3 e in clasa cu seria 1 dar totusi...
Tractiunea spate e pentru șoferi adevarati.
Îmi place Audi ca e mașina buna o mașina de nota 10.
Dar ce pot face eu cu BMW -ul nu faci nici cu Audi nici cu Mercedes .
BMW are un control fenomenal.
Direcție incredibila si o punte spate de 7 stele.
Motoare Potente la maxim .
Rezultatul de mai sus se datorează 4x4 de la Audi .
După 400 de metri sunt sigur ca BMW trece ca racheta pe lângă rs3.
Acum trecem la quattro vs rwd.
Adică BMW , Ferrari , Porsche, Mercedes credeți ca sunt prosti, de nu utilizează puntea fatza ???
Quattro e bun pana la suta si iarna pe zăpadă.
Pe circuit si pe linie dreapta după 400 metri e numai in dezavantaj.
Pentru ca când ai 4x4 ai doua axe care au tractiune.
Când e o punte si mai ales spate pe puntea fata ai numai rulmenti ceea ce e mai ușor de rotit.
Îmi cer scuze sunt multe detalii la puntea fata pe care nu le pot explica in româna .
http://www.fastestlaps.com/comparisons/audi_rs3_sportback-vs-bmw_1er_m_coupe.html
Audi RS3 Sportback vs BMW 1 Series M Coupe
http://www.fastestlaps.com/comparisons/audi_rs3_sportback-vs-bmw_1er_m_coupe.html
Audi are cuplu mai bun in primele 2 trepte si e avantajat pe 0-100. dar BMW are cuplu mai bun in a 3a deci probabil ar fi prins Audi pana la 400m.
Si nu acuzati soferul BMW-ului. A reusit sa schimbe la fel de repede ca un Dual Cutch. Cea ce nu e putin.
Pana la urma masinile astea 2 sunt foarte performante si destul de asemanatoare. Diferenta e ca Audi este o masina pe care o poti folosi oricand si in orice conditii. Pe cand BMW are anumite restrictii.
Cum zicea cineva mai sus: ambele sunt masini pt pasionati.
deci nu depinde de șofer.
dar pe circuit - unde BMW zice că e mai tare - chiar depinde de șofer cum atacă virajele. în linie dreaptă se întrec mașinile, pe circuit șoferii.