- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Liniuţa hot hatch-urilor: Renault Megane RS Superchips vs Ford Focus RS
Britanicii de la AutoExpress au pus faţă în faţă două hot-hatch-uri foarte potente: deja celebrul Ford Focus RS şi Renault Megane RS cu kit de performanţă Superchips.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Liniuţa hot hatch-urilor: Renault Megane RS Superchips vs Ford Focus RS
So pe ei Semtex!Rupe-i tata!
Focus RS are standard 305 CP
Megane RS are standard 250 CP
Megane RS Superchips are 299 CP
Robotilor
Oricum...
un hot-hatch nu e gandit ca un dragster... nu e gandit pentru demaraje in linie dreapta... un hot-hatch trebuie sa fie desavarsirea manevrabilitatii... asta-i filosofia unui hot-hatch... Megane RS e maestru aici... tocmai de aia e admirat de toata lumea
http://www.caranddriver.com/var/ezwebin_site/storage/images/reviews/hot_lists/high_performance/sport_compacts/2009_ford_focus_rs_first_drive_review/2009_ford_focus_rs/2009_ford_focus_rs_5/2116405-1-eng-US/2009_ford_focus_rs_5_cd_gallery.jpg
Daca masinile nu au si alte modificari, rezulta ca Megane RS Superchips de putere aproximativ egala cu Focus RS, este totusi cu 81 de kilograme mai usor ( Focus RS 1468 kg, Megane RS 250 CP 1387 Kg si probabil aceeasi greutate in varianta Superchips...), ceea ce la finalul liniutei inseamna o diferenta de numai 0.08 secunde.
Nu sunt cifre care sa conteze asa mult in exploatarea zilnica, iar cei care isi permit unul dintre aceste modele, aleg din cu totul alte motive.
Se vede ca meganul are cuplul mai mare in treptele superioare ajutat de remapare.
Iar ca fapt divers nu e cel mai tare ford focus RS asta de 305CP.
http://www.automarket.ro/stiri/oficial-ford-focus-rs500-bestia-nera-de-350-cp-29395.html
Poate totusi repeta testul tot cu un ford focus RS, de data asta RS500 cel cu 350CP scos din fabrica, REPET STANDARD!!! nu cu chip, sa vedem cum se scurge in spatele fordului acel megane cu tot cu chipul lui.
Apoi, doar asa de fan si de oftica pt fanii renault megane RS, Ford Focus RS500 remapat vs Renault Megane RS Standard, asta ca sa fie treaba treaba'! -> in cazul asta meganul va parea o masina normala pe motorina :))
Iar ca incheiere, ca un fan ford ce sunt, spun ca ford focus a fost, este si va fi masina de referinta a clasei hot hatch pe care toti vor vrea sa o bata, era si o vorba: The best fuck the rest!
Maxim respect pentru baietii de la Renault Sport, care sunt niste maestrii in adevaratul sens al cuvantului. Asta se intampla cand se pune multa pasiune si dragoste in ceea ce faci... rezulta capodopere.
O comparatie a variantelor standard, in care Focus RS are 50 cp in plus.
http://www.fastestlaps.com/comparisons/ford_focus_rs_mk_ii-vs-renault_megane_rs_mk_iii.html
Discipline Focus RS Mk. II Megane RS Mk III
Track Performance 57 points 70 points
Straight line speed 296 points 287 points
Total 353 357
Adica Megane se bate cot la cot cu Focus si 50 CP mai putin, de unde rezulta ca Megane are un sasiu net superior.
PS cine crede ca Meganul sau are vreo legatura cu RSul in afara de forma se inseala amarnic. Dar asta e unii se incalzesc cu ideea asta. E ca si cum ai spune ca ai un Fiat deci ai un fel de Ferrari. Spor in viata.
Sa fim seriosi. Focus este referinta suprema in clasa.
RS aduce a Franta mai mult
esti praf