- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Liniuţă off-road între noul Range Rover şi Porsche Cayenne
Autocar a ţinut să vadă care dintre cele mai importante SUV-uri de lux ale momentului se descurcă mai bine în off-road. Noul Range Rover a dat piept cu mai sportivul Porsche Cayenne.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Liniuţă off-road între noul Range Rover şi Porsche Cayenne
Un test mai bun era intre Cayenne si noul Range Rover Sport.
Eu cred ca astia sunt niște dobitoace care încearcă sa-si promoveze produsele autohtone .
Englez= ocupant= ruși .
Astia au frecat o lume întreaga cu colonii si acum încearcă sa frece oamenii cu niște jafuri de au numai nume dar nu si calitate .
nespalatul asta de la autocar măcar a aratat ce cauciucuri au mașinile astea doua???
Si de ce tureaza Porsche-ul la maxim si așa motoarele la Porsche sunt puternice nu e nevoie sa-i dai pana in roșu sa scoti toți caii din motor , pe noroi , gheata motoarele nu se tureaza la maxim dobitocule, dealtfel Roverul nu l-a turat S-a pornit mai încet .
Deja mie greata de cultura si aroganta britanică , cu cât se cred mai destepti cu atât mai prosti sunt.
Porshe se dovedeste masina pentru coconauti si dorobantenii de pe tot mapamondu'. Daca vrei sa epatezi iti poti lua un cayene, o struta camila potrivita si construita pentru ego-ul infatuatilor analfabeti. Asta sa fiu in ton cu comentatorii de mai sus.
dar in rest..amandoua masinutzele au fost setate identic si aceleasi cauciucuri iar chestia cu "in stanga era mai mult noroi" se dovedeste o tampenie de retard....
clar roverul impaca si capra si varza. Ai ergonomie, confort si performanta rezonabila indiferent de suprafata de rulare. Vrei ceva sporty si sa urci usor bordura iti iei Porsche.
masini pentru putred de bogati dar cu imagine de sine complet diferite. Pentru germanofili roverul e pentru arogati pentru anglofili cayenul e pentru analfabeti.
Este clar ca Autocar a facut un reportaj tip Top Gear si nu trebuie sa il luam in serios.
Ce doream sa spun insa este ca m-au inebunit unii cu Volvo si cu impresia voastra ca e cea mai sigura si stabila din lume.
Subscriu ca Porsche Cayenne nu trebuie nici sa existe dar chiar poate cineva crede ca e mai stabil un V90 pe viraje decat orice Cayenne? Ma mai acuza cineva ca atac aiurea alti utilizatori dar chiar vrem sa o tinem fiecare langa cu a marca lui?
Cum poate sa fie mai putin decat lipita o masina sport (fie ea si Cayenne)? Spre diverenta de V90 care e un 4x4 decent si probabil chiar e sigur dar nu poate fi etalon de stabilitate in viraj sub nicio forma.