- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Liniuță între noul Bentley Bentayga și Porsche 911 Turbo
Bentley Bentayga a vrut să își măsoare puterile cu un Porsche 911 Turbo. SUV-ul britanic are 600 de cai putere și este unul dintre cele mai puternice din lume.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Liniuță între noul Bentley Bentayga și Porsche 911 Turbo
PS: Daca ar fii si romanii macar pe jumatate bogati ca cei din Rusia ...... dar aici singurele ''liniute'' se fac pe sosele publice ( fiind inexistent un asemenea loc special amenajat ) , iar masinile din dotarea romanilor sunt in general arfe de BMW-uri E39, ursuletz, pisicutz cu toba sparta sau un ''xenon'' ars dar care recupereaza pe proiectoare de ceata 3000 ca sa fie ''ciumeg'' .
GT_R e o capodopera tehnica. Nimic de zis. Dar caroseria e praf ! Nu e aerodinamica ca a lui 911 nu are calitatea nic pe jumatate ca a lui si mai e si urat ca porcu' ! Prefer sa ma faca un GTR in 911 decat sa il fac eu cu GTR si sa ma uit lun dupa perfectiunea caroseriei lui 911 !
Porsche 911 este o sportiva fenomenala. M-am urcat in ea la reprezentanta din Pipera. Am remarcat in detaliu calitatea si finetea asamblarii fiecarei componente interioare . Am remarcat de asemenea si centru de greutate scazut, dar si masa masinii cu 300kg mai mica decta GT-R . Dar cand am intrebat dealerul la ce pret ajunge un asemenea exemplar ( era varianta de varf ) , mi-a spus razand : 285.000 euro , apoi am zis : ok, multumesc. M-ma intors cu coada intre picioare si am zis : Nissan GT-R Nismo costa 132.000 euro in Bulgaria nou. Asadar avantaj GT-R . Bogatasii rusi imbunatatesc interiorul de GT-R la atelierele de renume precum TOP-CAR Design , doare vezi la ei pe website ce fel de interioare executa : piele de crocodil, alncantara care-i foarte scumpa, etc. Cu inca 30 mii adaugati la pretul unui GT-R Nismo 132.000 la showroom in Bulgaria, ajungi la 162.000 euro . Iar calitatea interioara dupa modificarea TOP-CAR Design sau oricare alt atelier brav , va face din GT-R o masina superioara lui 911 la interior. Voi avea inclusiv componente placate cu aur. Asadar tot imi mai raman 123 mii . Cu banii astia, investesc in modificari. Cand am ajuns la pretul cerut de POrsche pe 911 : 285k , eu deja am o masina apropiata ca performante de un hypercar : Koegnigsegg, Bugatti, Mclaren, etc. In prima instanta total corect ce ai zis. Acesta este atuul Porsche : calitate si rafinament. De astfel singura marca auto premium care utilizeaza motoare Boxer Flat N cilindrii. O marca cu o istorie si cu multe evenimente si competiti castigate la nivel mondial. Dar, eu sunt platit de Toyota sa le fac reclama nu ? Eu sunt @madalescu, @QAR7, @WJH, @MPT, si care te-o mai face pe tine sa te simti bine. Probabil vei zice ca tot eu sunt @mircea mester .
Off-topic: Interesante lucrarile baietilor . Ce parere ai ?
https://topcar-design.com/upload/gallery/big/p193bsv5o2lcm2m412111fk06uk5.jpg
https://topcar-design.com/upload/gallery/big/p193bsv5o21hl4i9k19rn1k711enh3.jpg
https://topcar-design.com/upload/gallery/big/a3ca4ecac5a1248a516d1ba358d70817.jpg
Absolut de acord. Totusi sa tinem cont ca se compara mere cu pere ( segmente diferite )
mi-ar fi placut sa se intreaca alea 2 si pe niste viraje :)
nici nu le mai vad pe pagina voastra, ma duc direct pe youtube!