Voteaza:
5 voturi | 9 comentarii

Liniuță între două sedanuri de performanță: BMW M5 Competition față în față cu Mercedes-AMG E 63 S

BMW M5 Competition și Mercedes-AMG E 63 S sunt cele două sedanuri de performanță care au fost așezate în dreptul liniei de start. Acțiunea s-a desfășurat pe pista unui aeroport, iar cele două modele din Germania s-au duelat pe sfertul de milă.

Comentarii (9)

  • andrei
    la 24.12.2018, 12:34
    Oricat de mult imi place BMW, divizia M nu are motor comparabil cu AMG decat la cifre seci, ingineresti. Pur si simplu sunetul AMG-ului este in alta liga. Exceptand M2-ul, nici un M actual nu suna cum trebuie. Ce diferenta fata de V10/V8-urile mai vechi, pur si simplu acum ai niste motoare inferioare. Iar M5-ul nu e decat o limuzina rapida/GT, nu are nimic in comun cu o masina sport la 2 tone. Abordarea Mercedes este clar mai buna, se axeaza pe confort, sunet, prestanta.
    -2
  • la 24.12.2018, 13:17
    Cică M5 nu are nimic în comun cu sportul, dar AMG 63 are, care se axeaza pe " confort și prestanță ".
    +5
  • Corocsenie Adrian
    la 24.12.2018, 13:54
    @andrei
    Da. Abordarea MBZ este mai buna. Ai mai multa prestanta nimic de zis, e mai confortabila, are sunet dar nu are nimic in comun cu sportul. Tocmai de asta s-a inventat M5 si anume pt. condus sportiv. E 63 AMG e pt. lenesi si snobi. M5 pt. ,,piloti''.
    -7
  • BMW
    la 25.12.2018, 07:11
    Oricati cilindri nu ar avea Mercedes si oricate Kompressoare nu ar avea Mercedes niciodata nu o sa ajunga la EFICIENTA motoarelor de la MUNCHEN !!!
    REAMINTESC inca odata ca premiile de BEST ENGINE in THE WORLD obtine de BMW sunt DUBLU la NUMAR , fata de cele la MERCEDES sau AUDI.
    -7
  • Alexandru
    la 25.12.2018, 09:45
    Prietene "BMW", degeaba ai World Engine of the Year dacă îți crapă distribuția variabilă după 30k km.... Și etc., nu mai continui
    +1
  • inexorabil
    la 25.12.2018, 10:06
    Să se alinieze la start și Audi RS 7 și Cadillac CTS-V cu motorul său de Corvette. Chiar dacă se află cu un segment mai jos, să vină ȋnsă și “fosila” Buick Grand National cu o singură turbină mare și atunci să vezi incorectitudine automobilistică, adică șoc și indignare.

    Ascultați ce muzică psihedelică: aaaemmmgheee, emmm, errresss. Nu vibrați? Creativitate ridicată pe piscurile performanței (sau invers).

    PS. Nu-mi dați de Crăciun cu vopsea de Paști; imediat după postare, mă voi ȋncondeia singur, parol!
    +2
  • Raul
    la 25.12.2018, 12:00
    Ce-i drept, noul M5 Competition pare sa fie un Dumnezeu intre masinile sedan. Tot astept inca un rival pe masura de la Audi, dar ma indoiesc ca vor scoate ceva mai performant decat M5. Aceasta masina cu siguranta va fi o legenda.
    -5
  • Aoi
    la 27.12.2018, 03:22
    BMW are motoare de Oltcit
    -2
  • la 28.12.2018, 22:11
    Aceeasi veche poveste. Ne luam de par pentru 1-2 zecimi de secunda diferenta dar pierdem din vedere aspecte extrem de importante care formeaza un automobil.

    Referitor la cele 2 zecimi de secunda din clip. Stie cineva ca tot carwow a mai facut un compartiv cu M5 cand a iesit pe piata si a pierdut la toate capitolele in fata la E63 AMG S? Linkul aici:

    https://www.youtube.com/watch?v=EfZtr6Sc6q0

    Poate l-am scapat, dar eu comparativul asta nu l-am vazut pe Automarket.ro 
    .
    OK, sa ne intoarcem putin la cele 0.2 sec diferenta. In primavara, AMG scotea 11.2 sec pe sfertul de mila. In clipul de astazi a scos 11.3. Aceeasi masina, acelasi site. Poate conditiile au fost diferite, poate timpul de reactie al soferului a fost altul. Sunt multe variabile care influenteaza startul, indifferent ca vorbim de o liniuta la semafor, de drag race sau Formula 1.

    Deci pe ce anume ne contram si ne batem cu pumnii in piept ca gorilele? Mi se pare cel mai penibil cand citesc comentarii pe YouTube si ambele tabere isi arunca invective si isi ridica in slavi masina preferata mai abitir ca mayasii la Chichen Itza. In viata reala cati dintre noi pot exploata masina la 100% si pot lua un start perfect de fiecare data? Nimeni. Nici macar pilotii experinentati nu pot reproduce de fiecare data plecarile perfecte de pe loc. Alea 1-2 zecimi de secunda le pierzi la timpul de reactie, la aderenta solului, la benzina din rezervor (cantitate + calitate) samd. Cati dintre cei care te improasca cu tinuta de drum si distributia greutatii de 50-50% au sange sa accelereze pana in ultima clipa si sa ia curba pe traiectoria ideala la limita aderentei, s-o calce pana la fund cu mult inainte de iesirea din curba?

    Deci, da baieti, BMW are cele mai tari motoare din lume :):) Poate de-aia imi place cand ne intalnim pe strada, s-o verific pe propria piele :) Niciodata nu ma uit la masina altuia, dar stiu sa apreciez pe unul care stie sa tina volanul in mana, fara sa ajunga prin pomi sau pe aratura.

    Peace and Happy New Year :)
    +3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru