- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Liniuță între două sedanuri de performanță: BMW M5 Competition față în față cu Mercedes-AMG E 63 S
BMW M5 Competition și Mercedes-AMG E 63 S sunt cele două sedanuri de performanță care au fost așezate în dreptul liniei de start. Acțiunea s-a desfășurat pe pista unui aeroport, iar cele două modele din Germania s-au duelat pe sfertul de milă.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Liniuță între două sedanuri de performanță: BMW M5 Competition față în față cu Mercedes-AMG E 63 S
Da. Abordarea MBZ este mai buna. Ai mai multa prestanta nimic de zis, e mai confortabila, are sunet dar nu are nimic in comun cu sportul. Tocmai de asta s-a inventat M5 si anume pt. condus sportiv. E 63 AMG e pt. lenesi si snobi. M5 pt. ,,piloti''.
REAMINTESC inca odata ca premiile de BEST ENGINE in THE WORLD obtine de BMW sunt DUBLU la NUMAR , fata de cele la MERCEDES sau AUDI.
Ascultați ce muzică psihedelică: aaaemmmgheee, emmm, errresss. Nu vibrați? Creativitate ridicată pe piscurile performanței (sau invers).
PS. Nu-mi dați de Crăciun cu vopsea de Paști; imediat după postare, mă voi ȋncondeia singur, parol!
Referitor la cele 2 zecimi de secunda din clip. Stie cineva ca tot carwow a mai facut un compartiv cu M5 cand a iesit pe piata si a pierdut la toate capitolele in fata la E63 AMG S? Linkul aici:
https://www.youtube.com/watch?v=EfZtr6Sc6q0
Poate l-am scapat, dar eu comparativul asta nu l-am vazut pe Automarket.ro
.
OK, sa ne intoarcem putin la cele 0.2 sec diferenta. In primavara, AMG scotea 11.2 sec pe sfertul de mila. In clipul de astazi a scos 11.3. Aceeasi masina, acelasi site. Poate conditiile au fost diferite, poate timpul de reactie al soferului a fost altul. Sunt multe variabile care influenteaza startul, indifferent ca vorbim de o liniuta la semafor, de drag race sau Formula 1.
Deci pe ce anume ne contram si ne batem cu pumnii in piept ca gorilele? Mi se pare cel mai penibil cand citesc comentarii pe YouTube si ambele tabere isi arunca invective si isi ridica in slavi masina preferata mai abitir ca mayasii la Chichen Itza. In viata reala cati dintre noi pot exploata masina la 100% si pot lua un start perfect de fiecare data? Nimeni. Nici macar pilotii experinentati nu pot reproduce de fiecare data plecarile perfecte de pe loc. Alea 1-2 zecimi de secunda le pierzi la timpul de reactie, la aderenta solului, la benzina din rezervor (cantitate + calitate) samd. Cati dintre cei care te improasca cu tinuta de drum si distributia greutatii de 50-50% au sange sa accelereze pana in ultima clipa si sa ia curba pe traiectoria ideala la limita aderentei, s-o calce pana la fund cu mult inainte de iesirea din curba?
Deci, da baieti, BMW are cele mai tari motoare din lume :):) Poate de-aia imi place cand ne intalnim pe strada, s-o verific pe propria piele :) Niciodata nu ma uit la masina altuia, dar stiu sa apreciez pe unul care stie sa tina volanul in mana, fara sa ajunga prin pomi sau pe aratura.
Peace and Happy New Year :)