Voteaza:
6 voturi | 26 comentarii

Liniuță cu final neașteptat între cele mai rapide SUV-uri de pe piață

Autocar a avut resursele necesare pentru a pune la cale o liniuță între BMW X5M, Porsche Cayenne Turbo S și Jeep Grand Cherokee SRT. Câștigător a fost...

Comentarii (26)

  • vianu
    la 14.02.2016, 13:41
    hmm...a atarnat prea greu luxul la Jeep, clar
    +8
  • DCM
    la 14.02.2016, 13:53
    Acum sa le punem la treaba si in off-road. Rezultatul va fi exact invers.
    -1
  • !?
    la 14.02.2016, 14:32
    ceva of road...nimic?!
    +3
  • la 14.02.2016, 14:35
    M-ul e tare rau ! Nimic de zis. O capodopera tehnica. Dar ca masina tot Cayenne e mai bun ....
    +2
  • nelu
    la 14.02.2016, 15:00
    Jeep-ul are motor mai mare dar este aspirat,nemtoaicele sunt turbo. Cei de la Jeep lucreaza deja la varianta cu motor supaalimentat(Hellcat) numita Trackhawk cu 707cp. Atunci nemtoaicele nu vor mai avea nicio sansa in fata Jeep-ului.
    -3
  • Sam93@ViANUS
    la 14.02.2016, 15:10
    Faci atacuri ieftine la Jeep? Sa nu uitam ca Jeep-ul are cei mai putini cai (470), este singurul cu motor aspirat natural, este cel mai ieftin si este singurul care se descurca off-road. Asteapta numai versiunea Hellcat si sa vezi cum pe mananca pranzul la germani, la un pret mai mic.
    -5
  • la 14.02.2016, 15:26
    Jeep Grand Cherokee adevarat a fost ZJ 1993–1998 5.2 si 5.9 ! Nu o fi avut el caii astiua nou dar era indestructibil si avea un sunet deosebit. Iar in offroad era rege. Performante prea bune la vremea lui. Ala da Jeep nu imitatia asta moderna !
    +3
  • nume
    la 14.02.2016, 17:08
    Ce mizerie de test. Cayenne-ul a plecat atat de tarziu incat mai bine nu mai pleca deloc.

    Iar la partea cu cele mai rapide SUV-uri de pe piata, Jeep-ul poate fi luat in calcul doar daca e vorba despre rapiditatea cu care arde carburantul, in rest e departe de rivalii germani.

    Cat despre partea cu off-road-ul, multe masini doar viseaza sa faca ceea ce poate Cayenne-ul sa faca.
    -7
  • De ce ?
    la 14.02.2016, 17:40
    De ce este final neasteptat ? Si vechiul X5M se batea de la egal la egal cu Porsche. Cred ca X5M este cel mai complet SUV. In Off-Road masinile astea chiar nu au nevoie. Pentru Off-Road iti cumperi altceva.
    +14
  • @de ce
    la 14.02.2016, 19:22
    ...si pt. asa ceva imi cumpar altceva...mai exact cam la aceeasi bani un GTR ii face pe toti odata sau...pe rand
    +8
  • @De ce?
    la 14.02.2016, 19:35
    Pai de ce sa-ti iei SUV rapid atunci? De ce sa nu cumperi o masina sport care va fi mai rapida? Pentru ca unii dintre noi care nu locuiesc in jungla urbana prefera sa aibe un vehicul care poate fi folosit pe drumuri accidentate/forestiere, in noroi si zapada adanca, si in acelasi timp la viteza pe asfalt. Jeep face asta. BMW-ul se impotmoleste si in cativa centrimetri de noroi. Singurul SUV adevarat pe langa Jeep in acesta categorie este Range Rover SVR.
    -2
  • Mitica Blajinul
    la 14.02.2016, 19:41
    Motoare mari= performanta. Motoare mici cu turbine=fix pix. S-a vazut asta chiar aici.
    -2
  • la 14.02.2016, 20:19
    Street and Racing Technology, toata aprecierea ! Motoarele sunt absolut fenomenale. Iar performantele pe masura. Se zvoneste de ceva timp in presa tentativa Jeep, de a oferii motorizarea SRT Hellcat de 717CP si pe GC , atunci cu siguranta va castiga titlul de cel mai performant SUV cu 4 usi din lume, asa cum Challenger si Charger nu au rivali in segment. Timpul in acceleratii fiind compatibil cu un supercar . Iar singurul rival al acestul SRT ar fi Mercedes G 65AMG care ofera abilitati remarcabie atat in off-road cat si pe sosea. BMW si POrsche sunt codasi.

    0-100 -5,3sec pt cei intersati. Iar vit.max. constructiva este limitata electronic ( ca la toate masinile de altfel ) la 230km/h .Cuplul este urias 1.000Nm
    +4
  • @ @De ce
    la 14.02.2016, 20:22
    Nu compara GTR cu X5M. Sunt lucruri diferite. Cine are bani si vrea sa-si cumpere o masina buna si pentru familie si mai sigura, isi cumpara X5M, GTR este altceva. Tu si cu prietena ta :))
    -1
  • la 14.02.2016, 22:06
    @@ @De ce


    Gandesti ca un copil. Nu exista notiunea de masina ''de familie sport'' ... e o aberatie.
    0
  • la 14.02.2016, 22:32
    @@ @De ce Da da...ceva de genu Mos CRACIUN si prietenii sai...o stii pe aia ? daca nu cauta pe you tube !
    -3
  • la 14.02.2016, 22:34
    @nume

    Cayenne este mic copil in Off-Road. Suveranii adevarati sunt Mercedes G 65AMG, Range Rover Vogue , Lexus LX Supercharger, s.a.m.d

    Rapiditatea cu care arde carburatul este ceva oarecum normal pt o masina dotata cu asemenea motor. X5M consuma mai mult ca SRT8 daca stam sa comparam consumul, si asta fiindca numarul turbinelor platesc tribut.
    +5
  • nume
    la 14.02.2016, 22:36
    @WJH_1One: ce-i asa de tare la un motor de 6.4 litri si 468 CP?
    -5
  • la 14.02.2016, 22:41
    20,7  la Jeep si 14,7 la X5 M. Niciodata Jeep nu va avea consumuri mai bune ca BMW. Asta pe hartie....cred ca realitatea e 30% la Jeep si 23=25 la X5.
    +1
  • la 14.02.2016, 22:53
    @nume. Dar ce-i asa de tare sa pui cateva turbine pe un motor facandu-l mai potent ?


    @Scorpionul.negru

    Nu te lua dupa consumul de pe hartie, Mercedesul meu clasa A turbo consuma cu 7-8 litrii mai mult decat pe hartie cand e ''forjat'' la maxim si cu A/C ''ON'' .

    Poftim consum

    http://www.caranddriver.com/reviews/2014-jeep-grand-cherokee-srt-test-review


    http://www.caranddriver.com/reviews/2015-bmw-x5-m-instrumented-test-review
    +5
  • la 14.02.2016, 23:00
    @WJH_1One
    Pai si eu ce am spus ?
    -1
  • 4wd
    la 14.02.2016, 23:28
    Singurul suv adevarat din acel test este Grand Cherokee, Celelalte doua sunt suvuri pe tocuri.
    +4
  • 123
    la 15.02.2016, 09:30
    presa britanica de profil cred ca a adevenit cea mai mare mancatoare de rahat, inventeaza teste tembele care n-ar trebui sa existe, sau altfel spus daca-ti iei suv pentru liniute, ori esti prost pur si simplu ori esti pur si simplu prost, cu toate acestea se pare totusi ca nemtii au aflat ca sunt tare multi, si oarecum iii respect pentru faptul ca au lobotomizat clientul auto.
    +6
  • Nelu.Pantofaru
    la 15.02.2016, 11:08
    Hai cu hatereala :)). Ce imi place cum BMW ii umileste. Haters gonna hate.
    -6
  • Free Germany
    la 15.02.2016, 18:35
    Porsche sa se apuce de gradinarit si plantat floricele daca mai sta mult sub tutela Volkswagen. Macar MAN are sanse sa scape de catuse.
    +4
  • Sorin
    la 16.02.2016, 20:18
    Cred ca n-au avut bani si de un ML 700.....:)
    -1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru