Voteaza:
5 voturi | 24 comentarii

Fifth Gear compară Audi RS3 cu Seria 1 M Coupe. Cine câştigă?

Care este cel mai reuşit model compact supersport premium al momentului? Tiff Needell şi echipa de la Fifth Gear ne arată ce şi cum cu ajutorul unui pilot profesionist.

Comentarii (24)

  • race games
    la 24.10.2011, 13:32
    BMW always wins!
    +10
  • la 24.10.2011, 13:41
    In linie dreapta castigase RS3-ul datorita sistemului 4x4, dar pe circuit e altceva, oricum ambele sunt extraordinare
    +21
  • Hahahahaha
    la 24.10.2011, 13:43
    Audi...cea mai mare gluma din istoria auto!!!

    Nu poti sa vinzi un VW cu LED-uri si sa te dai mare producator premium! Nu imi place Mercedes, dar e cu mult inaintea lor, iar de BMW ce sa mai vorbesc...all an Audi will ever see are it's tail lights...briefly, of course!!

    Audi...aaa...a da...hai pa!

    Traiasca adevaratii constructori premium germani!!!
    -12
  • la 24.10.2011, 13:49
    Hooligans fun car :))
    +8
  • la 24.10.2011, 14:37
    Combinatia perfecta ar fi BMW cu motorul de la RS3 :D
    -22
  • shtou
    la 24.10.2011, 15:03
    aveti ceva impotriva daca eu iau rs3?-ul?4 locuri folosibile,chiar 5 la nevoie, portbagaj suficient si tractiune 4x4(mai ales pe drumurile noastre super curate). nu ma dau pe circuit deci nu ma intereseaza secundele..deci?
    +14
  • la 24.10.2011, 15:32
    @shtou - bine gandit, as face aceeasi alegere oricand :)
    +14
  • lol
    la 24.10.2011, 15:46
    Off topic - Mare rusine sa nu scrieti nimic despre un eveniment asa frumos si spectaculos cum a fost drift grand prix doar pentru ca un site concurent a fost in organizare. Urat din partea voastra, a fost un eveniment auto important pentru Romania si voi nu ati spus nimic.
    +25
  • edi
    la 24.10.2011, 20:41
    fara doar si poate rs3. oricum la fifth gear niciodata audi nu a castigat in fata niciunui bmw...cred ca si asta spune ceva despre emisiune.in plus nu stiu daca e chiar "pe bune" testul pentru ca rs3-ul a fost condus de un sofer iar bmw de altul si s-a cronometrat cu iphone-ul. ii las pe cei care au acces la un circuit sa isi ia seria 1 m eu mi-as lua rs3 si fiti siguri ca in viata de zi cu zi intotdeauna as fi in castig.
    @hahahaha vezi ca m5 ii cam vede stopurile la rs6 si cand apare un r8 nu stiu cu ce masina de la bmw sa o compar..ha ha ha
    -4
  • pentru luzeri
    la 24.10.2011, 21:55
    http://www.fastestlaps.com/comparisons/audi_rs3_sportback-vs-bmw_1er_m_coupe.html
    -2
  • preiteni cu 3 ushi
    la 24.10.2011, 21:58
    http://www.fastestlaps.com/comparisons/renault_megane_rs_265_trophy-vs-bmw_1er_m_coupe.html


    BMW sa se caute reval cu 3 ushi.....
    -1
  • la 25.10.2011, 01:12
    @shtou @as21ro
    inteligenti sunteti voi asa... bagam 5 persoane, eh avem 4x4, si cand va e lumea mai draga sa va dati cu masina, apare prietenul cel mai bun a lui audi - "understeer" si jap primu' copac. rezultatul? vreo 5 victime...

    @ "lauzeru' sef" @preiteni cu 3 ushi
    ca sa nu va mai curga mucii dupa bmw, luati situ ala amadoi, printati-l si stergeti-va mucii
    +1
  • Esan
    la 25.10.2011, 04:04
    Va mai trebuie si bani lesinatilor, in primul rand toti conduceti masina lu' Tata sau masina firmei, multi de aici nici nu aveti permise, asa ca mai usor cu visele erotice!
    Vreti audi-uri dar sunteti vai de capul vostru, la munca puturosilor!
    Si manelistii aia cocalari cu BMW-uri, cum ii numiti, nu v-au dat de gandit pana acum ca nu degeaba o duc mai bine ca voi, clar e ceva la mijloc, nu? Ala fura, iar tu esti cinstit si rupt de taitei in apa chioara! Faceti ceva cu viata voastra si mai lasati drq rivalitatile si comentariile pro si contra, masinile alea doua de sus, nu sunt pentru visatori!
    Pe cand voi tastati si va obositi ochii in monitoare, altii se plimba si se plictisesc de ele!
    +9
  • la 25.10.2011, 08:56
    @rzn.ozn, prietene cred ca nr. BMW-urilor infipte in "pom" vazute de mine depaseste cu mult nr Audi-urilor. Subvirarea aia nasoala apare atunci cand probabil indiferent in ce masina esti, pe drumurile publice, esti deja in drum spre tirul din fata. La un test complet 1M pierde sigur pt ca timpii de circuit sunt irelevanti in viata reala. In viata reala conteaza "semaforul" (acolo unde Audi ii arata led-urile alea "misto" bavarezuluii), practicabilitatea (acolo unde Audi vine cu 2 usi in plus, portbagaj adevarat si 2 locuri normale in spare) si confortul (unde din nou Audi wins). Acestea fiind spuse, fiecare isi alege ce vrea, dar in general masinile de circuit ar fi bine sa ramana pe circuit sau macar sa fie conduse de soferi competenti.
    +4
  • Paul
    la 25.10.2011, 09:40
    @Automarket
    Va rog sa mai cautati si teste in care castiga Audi. Ca sa multumiti pe toata lumea. :) Sau macar drag-race, ca sa castige Audi. Pentru ca sunt unii in fata carora testul pe circuit (drum virajat) nu conteaza, special in Romania, care este plina de autostrazi drepte.

    In alta ordine de idei, recunosc ca as avea o dilema serioasa cand ar veni vorba sa aleg intre BMW si Audi, din mai multe motive, dar sa nu recunosti superioritatea BMW in materie de manevrabilitate este o prostie. Audi sta mai bine la alte capitole. Unele le-au spus altii mai sus.
    +2
  • EU
    la 25.10.2011, 10:06
    Superioritatea BMW la capitolul sportivitate in fata Audi se stie de cand lumea si pamantul si o stie orice copil,numai ca e mai greu pt unii sa accepte ca Audi NU ARE NICI O TREABA CU VIRAJELE SI E O BARCA SUBVIRATOARE.
    In plus Audi in acest test a fost condus de un pilot profesionist de raliuri.
    In rest sunt 2 marci premium care alaturi de Mercedes fac legea in toate clasele:compacta,medie,mare si lux unde nici japonezii nu se pot apropia la nici un capitol de ele.
    Numai ca BMW joaca pe cartea puterii si a manevrabilitatii,celelalte 2 marci au alte atuuri.
    +4
  • Adi
    la 25.10.2011, 11:57
    Doua petarde.....daca vreti masini sport, luati masini sport. Cu banii aia poti cumpara un Porsche Boxter S si ai ceva deosebit. Respect Audi cat si BMW. Clar ca BMW e ceva mai bun. Dar pt. mine BMW incepe de la seria 5 in sus si Audi de la A7 in sus.
    -5
  • la 25.10.2011, 15:06
    M-am decis acum ceva timp sa nu mai comentez stirile de pe automarket, dar mi-a sarit un comentariu in ochi la stirea aceasta, deci nu ma pot abtine pt ca am ras cu lacrimi. Cineva zicea ca in viata reala nu timpii de pe circuit conteaza, ci "semaforul". Draga cititorule, as vrea sa te vad pe tine, oriunde in galaxia asta, sa fi nevoit pe un drum public sa mergi cu masinuta ta doar in linie dreapta. Sau tu esti cumva genul de "cocalar" care simte nevoia sa plece cu scartait de roti de la semafor? doar, doar mai intoarce cineva capu. Sunt sigur ca pentru un sofer, plecarea cu scartait de pe loc e un "must have"(nu sti cand ai nevoie de aceasta abilitate sa-ti salvezi viata). Desigur, felul in care o masina sta pe sosea in curbe nu conteaza atata timp cat scoate fum la semafor nu? oricum, unde am vazut noi curbe in viata de zi cu zi?

    Tot stau si recitesc acel coment si incerc sa-mi dau seama daca ai glumit sau nu pentru ca nu imi puteam imagina pe cineva sa gandeasca in felul acesta.......pana am dat de tine.

    Singurele marci premium care merita comparate sunt Mercedes si BMW. Daca am bani(gandesc limpede) si vreau confort imi iau Mercedes, daca vreau sportivitate imi iau BMW, deci nu am motiv sa-mi iau Audi, doar daca sunt fan inrait.

    Practic aceste doua marci trag Audi dupa ele, ii forteaza la progres, ceea ce e un lucru bun.

    Nu mai catalogati masina dupa sofer.
    +5
  • @replikate
    la 25.10.2011, 16:12
    cata prostie in tara asta, prostie crasa crasa....iti vine sa vomiti uneori, si nu exagerez...

    deci copile, omul ala zicea ca nu il intereseaza timpii pe circuit, acel audi poate face ce face si acel seria 1 pe drumurile din ro, diferenta o face bmw-ul doar atunci cand e condus la limita, ceea ce pe drumurile noastre nici un om sanatos nu ar duce un 1m la extrem. Daca circuli usor agresiv, te mai dai la semafor ca orice roman, si abordezi curbele in limita bunului simt, acel audi e alegerea perfecta in Ro, pentru ca are 5 locuri, putere suficienta, portbagaj, 4x4 etc.
    Da bmw-ul oricand a fost mai masina decat audi, dar uneori 3s pe circuit nu conteaza, asta doar daca nu cumva esti cretin, asa cum esti tu, si ai impresia ca 3s in viata reala te pot arunca in sant la o curba de 60 km/h abordata mai agresiv ca domneee asa se intampla pe circuit ca audi-ul sa ramana in spate, deci asa o sa patesc si in viata reala...patesti asta in viata reala daca abordezi curba cu 110-120 nu la un mers normal...deci tu ori nu ai carnet, ori esti copil retard, dar retard rau rau rau.... si ca tine mai sunt multi.
    -4
  • la 25.10.2011, 18:07
    Uite de ce nu comentez eu pe automarket. Limbajul folosit de tine spune multe. Ai zis foarte bine, daca esti un sofer mai agresiv mai fortezi semaforul sau cum ai zis tu. Ok, de acord, dar acelasi sofer agresiv mai mult ca sigur forteaza si depasirile in afara localitatii, pt ca nu stiu daca ai observat cum se conduce in afara, de pe bancheta din spate cel putin. Lumea nu e asa cum scrie la carte cu curbe la 60km/h, bine nici cu 200km/h. Ideea e urmatoarea: MANEVRABILITATEA e cel mai important lucru la o masina. O masina manevrabila e si sigura si asa mai departe. Inca regret ca ti-am raspuns, dar am facut un efort sa ma cobor la mintea ta, la cota 0. V-am salutat, vacanta iara.
    +4
  • dan @replikate
    la 25.10.2011, 23:14
    manevrabilitatea e cel mai important lucru la o masina? dar daca ramai fara frane? ce faci? sau intra cineva in tine si nu ti se deschid airbagurile(in caz ca ai) ? manevrabilitatea e importanta dar nu cea mai importanta, pentru ca un camion e mai mult mai putin manevrabil decat un bmw si nu intra camioane in pomi zilnic."Singurele marci premium care merita comparate sunt Mercedes si BMW." dc??? chiar ca nu ar trebui sa comentezi pe forum daca esti fan inrait bMW pt ca pentru tine bmw e soarele si restul orbiteaza pe langa el.
    -3
  • la 25.10.2011, 23:28
    @C-G-C
    :)) astea sunt doua masini 'hardcore' si tu te gandesti la practicabilitate, la cate usi are...sau portbagajul care tie ti se pare adevarat are doar 303 L fata de 370 L la bmw :)) oricum practicabilitate are si bmwu ala, dar tu esti prea chior sa vezi. tractiunea 4x4 e degeaba pe o masina cu garda la sol joasa, imediat o pui pe burta cand vine iarna asa ca dc sa nu fie mai usoara si sa aibe doar tractiune spate?
    legat de bmw-uri in pom... as zice romanii stiu ce vor, si sunt prea prosti sa le conduca... unii din ei...
    timpii pe circuit sunt irelevanti in viata reala, dar ceea ce te face sa simti masina in viata reala nu e irelevant, si iti zic ca te simti mai in siguranta si ajungi si mai repede la destinatie mergand ca un om normal la cap... iti dau un exemplu, un drum mergand normal cu logan... dureaza 45 de min... eh treci la bmw... mergi la fel de normal si o sa vezi ca ajungi in 30-35 de min, dc? pt ca masina stie sa ia curbele in siguranta si nu te face sa iti spui in sinea ta hoo incetineste curbaaa si ma refer la viteze de 90-110... deaia nu-mi plac mie audi... pt ca fac masini ordinare care tot grupu vag... nu mai comparati audi cu bmw si mercedes... 2 constructori care se respecta si chiar stiu sa faca masini
    +2
  • la 26.10.2011, 12:56
    @dan

    Da, inca sustin ca manevrabilitatea e cel mai important factor la o masina. Tu vorbesti de frane, hai sa fim seriosi, cate masini ai vazut tu ca raman fara frane, mai ales masini scumpe? daca te lasa frana se poate numi ghinion la o masina gen Audi, BMW, Mercedes. La fel de usor poate exploda un cauciuc sau sunt multi factori care se pot intampla, doar ca nu se prea intampla. Ce vezi tu cu frane care cedeaza, sunt cazuri izolate si tind sa cred ca se intampla din cauza soferului care trage de revizii cat poate de mult. Airbagul e mai bine sa nu afli daca e functional sau nu, lasa-l acolo la locul lui.

    Da, sunt fan inrait BMW, dar inrait in sensul bun. Stiu sa apreciez o masina buna cand o vad indiferent de model, chiar daca e comparata cu un model BMW. Spre exemplu sunt multe modele Porsche(ca sa vezi ca nu am nimic cu cei de la grupul VAG) pe care le-as alege in detrimentul unui BMW. De ce sa nu fim toti oameni si sa recunoastem ca in materie de sportivitate BMW e peste Audi? Chestile de genul "eu aleg Audi ca are 4 usi" nu merita comentate. Cei care zic asta nu stiu ce vor. La pretul asta ori iti iei un "tanc" de 5 metri si ai 4 usi si portbagaj si confort, ori iti iei o masina sportiva la care chiar nu mai conteaza cate usi are. Asta e adevarul, cu totii il stim, doar ca nu il recunoastem. Pacat.
    +4
  • catalin
    la 26.10.2011, 15:07
    sunt perfect de acord cu tine replikate,plus ca cei care aduc in discutie practicabilitatea acestor masini nu vad ca ele se adreseaza unor categorii diferite de persoane.
    seria 1M se adreseaza celor care au deja o masina de zi cu zi ,poate chiar 2, si care vor sa detina o masina just for fun.
    rs3 se adreseaza celor care vor sa mearga ceva mai des cu masina aceasta(zi de zi) si celor ca dan care probabil mai vor sa arunce si vreo 2 3 pepeni in portbagaj si un sac de cartofi + 2 sau 3 piptze pe care sa le impresioneze cu ajutorul subvirarii.
    +3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru