- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Fifth Gear compară Audi RS3 cu Seria 1 M Coupe. Cine câştigă?
Care este cel mai reuşit model compact supersport premium al momentului? Tiff Needell şi echipa de la Fifth Gear ne arată ce şi cum cu ajutorul unui pilot profesionist.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Fifth Gear compară Audi RS3 cu Seria 1 M Coupe. Cine câştigă?
Nu poti sa vinzi un VW cu LED-uri si sa te dai mare producator premium! Nu imi place Mercedes, dar e cu mult inaintea lor, iar de BMW ce sa mai vorbesc...all an Audi will ever see are it's tail lights...briefly, of course!!
Audi...aaa...a da...hai pa!
Traiasca adevaratii constructori premium germani!!!
@hahahaha vezi ca m5 ii cam vede stopurile la rs6 si cand apare un r8 nu stiu cu ce masina de la bmw sa o compar..ha ha ha
BMW sa se caute reval cu 3 ushi.....
inteligenti sunteti voi asa... bagam 5 persoane, eh avem 4x4, si cand va e lumea mai draga sa va dati cu masina, apare prietenul cel mai bun a lui audi - "understeer" si jap primu' copac. rezultatul? vreo 5 victime...
@ "lauzeru' sef" @preiteni cu 3 ushi
ca sa nu va mai curga mucii dupa bmw, luati situ ala amadoi, printati-l si stergeti-va mucii
Vreti audi-uri dar sunteti vai de capul vostru, la munca puturosilor!
Si manelistii aia cocalari cu BMW-uri, cum ii numiti, nu v-au dat de gandit pana acum ca nu degeaba o duc mai bine ca voi, clar e ceva la mijloc, nu? Ala fura, iar tu esti cinstit si rupt de taitei in apa chioara! Faceti ceva cu viata voastra si mai lasati drq rivalitatile si comentariile pro si contra, masinile alea doua de sus, nu sunt pentru visatori!
Pe cand voi tastati si va obositi ochii in monitoare, altii se plimba si se plictisesc de ele!
Va rog sa mai cautati si teste in care castiga Audi. Ca sa multumiti pe toata lumea. :) Sau macar drag-race, ca sa castige Audi. Pentru ca sunt unii in fata carora testul pe circuit (drum virajat) nu conteaza, special in Romania, care este plina de autostrazi drepte.
In alta ordine de idei, recunosc ca as avea o dilema serioasa cand ar veni vorba sa aleg intre BMW si Audi, din mai multe motive, dar sa nu recunosti superioritatea BMW in materie de manevrabilitate este o prostie. Audi sta mai bine la alte capitole. Unele le-au spus altii mai sus.
In plus Audi in acest test a fost condus de un pilot profesionist de raliuri.
In rest sunt 2 marci premium care alaturi de Mercedes fac legea in toate clasele:compacta,medie,mare si lux unde nici japonezii nu se pot apropia la nici un capitol de ele.
Numai ca BMW joaca pe cartea puterii si a manevrabilitatii,celelalte 2 marci au alte atuuri.
Tot stau si recitesc acel coment si incerc sa-mi dau seama daca ai glumit sau nu pentru ca nu imi puteam imagina pe cineva sa gandeasca in felul acesta.......pana am dat de tine.
Singurele marci premium care merita comparate sunt Mercedes si BMW. Daca am bani(gandesc limpede) si vreau confort imi iau Mercedes, daca vreau sportivitate imi iau BMW, deci nu am motiv sa-mi iau Audi, doar daca sunt fan inrait.
Practic aceste doua marci trag Audi dupa ele, ii forteaza la progres, ceea ce e un lucru bun.
Nu mai catalogati masina dupa sofer.
deci copile, omul ala zicea ca nu il intereseaza timpii pe circuit, acel audi poate face ce face si acel seria 1 pe drumurile din ro, diferenta o face bmw-ul doar atunci cand e condus la limita, ceea ce pe drumurile noastre nici un om sanatos nu ar duce un 1m la extrem. Daca circuli usor agresiv, te mai dai la semafor ca orice roman, si abordezi curbele in limita bunului simt, acel audi e alegerea perfecta in Ro, pentru ca are 5 locuri, putere suficienta, portbagaj, 4x4 etc.
Da bmw-ul oricand a fost mai masina decat audi, dar uneori 3s pe circuit nu conteaza, asta doar daca nu cumva esti cretin, asa cum esti tu, si ai impresia ca 3s in viata reala te pot arunca in sant la o curba de 60 km/h abordata mai agresiv ca domneee asa se intampla pe circuit ca audi-ul sa ramana in spate, deci asa o sa patesc si in viata reala...patesti asta in viata reala daca abordezi curba cu 110-120 nu la un mers normal...deci tu ori nu ai carnet, ori esti copil retard, dar retard rau rau rau.... si ca tine mai sunt multi.
:)) astea sunt doua masini 'hardcore' si tu te gandesti la practicabilitate, la cate usi are...sau portbagajul care tie ti se pare adevarat are doar 303 L fata de 370 L la bmw :)) oricum practicabilitate are si bmwu ala, dar tu esti prea chior sa vezi. tractiunea 4x4 e degeaba pe o masina cu garda la sol joasa, imediat o pui pe burta cand vine iarna asa ca dc sa nu fie mai usoara si sa aibe doar tractiune spate?
legat de bmw-uri in pom... as zice romanii stiu ce vor, si sunt prea prosti sa le conduca... unii din ei...
timpii pe circuit sunt irelevanti in viata reala, dar ceea ce te face sa simti masina in viata reala nu e irelevant, si iti zic ca te simti mai in siguranta si ajungi si mai repede la destinatie mergand ca un om normal la cap... iti dau un exemplu, un drum mergand normal cu logan... dureaza 45 de min... eh treci la bmw... mergi la fel de normal si o sa vezi ca ajungi in 30-35 de min, dc? pt ca masina stie sa ia curbele in siguranta si nu te face sa iti spui in sinea ta hoo incetineste curbaaa si ma refer la viteze de 90-110... deaia nu-mi plac mie audi... pt ca fac masini ordinare care tot grupu vag... nu mai comparati audi cu bmw si mercedes... 2 constructori care se respecta si chiar stiu sa faca masini
Da, inca sustin ca manevrabilitatea e cel mai important factor la o masina. Tu vorbesti de frane, hai sa fim seriosi, cate masini ai vazut tu ca raman fara frane, mai ales masini scumpe? daca te lasa frana se poate numi ghinion la o masina gen Audi, BMW, Mercedes. La fel de usor poate exploda un cauciuc sau sunt multi factori care se pot intampla, doar ca nu se prea intampla. Ce vezi tu cu frane care cedeaza, sunt cazuri izolate si tind sa cred ca se intampla din cauza soferului care trage de revizii cat poate de mult. Airbagul e mai bine sa nu afli daca e functional sau nu, lasa-l acolo la locul lui.
Da, sunt fan inrait BMW, dar inrait in sensul bun. Stiu sa apreciez o masina buna cand o vad indiferent de model, chiar daca e comparata cu un model BMW. Spre exemplu sunt multe modele Porsche(ca sa vezi ca nu am nimic cu cei de la grupul VAG) pe care le-as alege in detrimentul unui BMW. De ce sa nu fim toti oameni si sa recunoastem ca in materie de sportivitate BMW e peste Audi? Chestile de genul "eu aleg Audi ca are 4 usi" nu merita comentate. Cei care zic asta nu stiu ce vor. La pretul asta ori iti iei un "tanc" de 5 metri si ai 4 usi si portbagaj si confort, ori iti iei o masina sportiva la care chiar nu mai conteaza cate usi are. Asta e adevarul, cu totii il stim, doar ca nu il recunoastem. Pacat.
seria 1M se adreseaza celor care au deja o masina de zi cu zi ,poate chiar 2, si care vor sa detina o masina just for fun.
rs3 se adreseaza celor care vor sa mearga ceva mai des cu masina aceasta(zi de zi) si celor ca dan care probabil mai vor sa arunce si vreo 2 3 pepeni in portbagaj si un sac de cartofi + 2 sau 3 piptze pe care sa le impresioneze cu ajutorul subvirarii.