- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Ferrari 458 Italia câştigă "liniuţa" cu Lamborghini Aventador
Ferrari 458 Italia reuşeşte să lase în urmă noul Lamborghini Aventador, într-un duel al celor mai în vogă supercaruri italiene. Trebuie menţionat însă că 458 Italia se bucură totuşi de 700 de cai putere sub capotă, antrenaţi de Underground Racing
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Ferrari 458 Italia câştigă "liniuţa" cu Lamborghini Aventador
Trebuia sa apara un racan sa bage gioarsa aia in discutie.
In primul rand, un cumparator de Lambo/Ferarri, etc foarte rar o sa-si permita/stie sa stoarca ultima picatura de potential dintr-un supercar. Daca ar fi sa facem o comparatie, clientul de Ferarri e, in general, un pilot de formula 1 in domeniul financiar, juridic, medical samd. El va sti intotdeauna sa scoata maximum de profit dintr-o tranzactie, un proces, sau oricare ar fi domeniul in care lucreaza. In acelasi timp, un bula cu gtr atinge maximul de putere de cumparare in clipa in care achizitioneaza pissan-ul cu care spera in secret sa rupa gura tipilor de nivelul lui sau mai jos. Din pacate prea putin il duce mintea ca pentru clientul de Ferrari, pe care il "face" la semafor, el e doar un maimutoi stupid. Strazile publice nu sunt pentru aratat muschii si periclitat siguranta unor participanti la trafic nevinovati care au ghinionul sa fie de fata cand trece regele tiganilor cu gtr'u.
Inca astept clipa sa vad un Ferrari/Lamborghini/Porsche/Benz, etc ca se dau in stamba la ore de varf printre van-uri si camioane. In schimb basinosi in toaleta supra, pissan gtr, si alte ragalii au tot timpul ceva de demonstrat lor insisi si celor din jur. Din pacate la sfarsitul demonstratiei nu sunt decat in acelasi loc din care au plecat. Undeva pe la inceputurile evolutie biologice.
Back on topic! Comparatia din clip ar fi corecta daca amandoua masinile ar fi stock. Oricare ar fi insa rezultatul, exclusivismul si pretul isi spun cuvantul chiar si (sau mai ales) la nivelul asta.
P.S. Lambo face masini extraordinare de cand sunt sub aripa Audi, dar Ferrari pur si simplu e mereu cu un pas in fata(poate si pentru ca are o experienta in motorsport incomparabila)
si 1380 kg 458 italia. de aici e problema
ei busurosi si tu un mare snob
"...atfel te voi pocni si-ti voi da foc la Logan". Bua-ha-ha. Cu tipi ca tine Romania are sanse de progres extraordinar mai ales in viitorul apropiat.
Slana de pe burta, creierul minuscul si mamaliga dintre dinti e tot ce pot sa vad dupa ce ti-ai scremut inteligenta sa debitezi paragraful de mai sus. Pun pariu pe ce vrei tu ca n-ai calcat in viata ta pe un circuit pentru ca a) n-ai masina pentru asa ceva. b) nu-ti permiti biletul de la intrare.
Cartofi ca tine n-au cum sa inteleaga ca viata se vede intr-un fel cand abia ai bani de tigari si bautura si cu totul altfel cand bagi in buzunar un Ferarri la fiecare salariu.
Sper ca n-ai batut-o pe amarata de nevasta-ta aseara ...
pentru zarnesteanu: ce spui tu este partial adevarat. Cei cu GTR se dau in stamba mai mult dar motivele par a fi complet altele. Exagerezi pueril si discutia nu poate duce decat la cearta
strict raportat la articol: amuzant, mai trece vremea. Evindent ca nu este un test stiintific.