- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Duelul supercarurilor americane: Corvette Stingray vs Dodge SRT Viper
Jurnaliştii publicaţiei americane Edmunds au pus în scenă un comparativ incitant între două dintre cele mai noi supercaruri americane: Corvette Stingray şi Dodge SRT Viper.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Duelul supercarurilor americane: Corvette Stingray vs Dodge SRT Viper
Daca varianta ''cuminte'' a Corvette-ului se tine si chiar bate Viperul la unele aspecte inseamna ca viitorul ZR1 nu va avea adversar,indiferent ca e american,european sau japonez.
In concluzie, chiar si asa, incomplet stilizat, Stingray se va proclama prin ZR1 drept adevaratul...Viper.
Mie chiar imi place cum arata spatele noului Corvette,stopurile rotunde de la generatia veche(C6) nu erau chiar pe gustul meu.
In schimb,nu imi plac stopurile de la noua generatie Camaro,imi placeau mai mult cele vechi. Asa ca Danut Akerson al nostru,mai face prostii,dar,cateodata si lucruri bune.
Sunt tare curios cum va arata noua generatie Cadillac Escalade.Vom afla pe 7 octombrie.Sper sa nu ma dezamageasca Danut...
@zarnesteanu mda , e 50k corvettul dar atata face , incearcs sa-l vinzi la pretz de Ferarry , Lambo sau Porshe ... atunci clipeste
Cat priveste stopurile rotunde de la Corvette, iti respect opinia adversa, in general admit diversitatea viziunilor personale, insa eu sustin ca acele stopuri vechi reprezinta un simbol istoric, o cheie de identificare a modelului in timp si in spatiu.
Pe de alta parte, subscriu total la diagnosticul tau despre Camaro. Am mai subliniat si cu alte ocazii ca General Opel (abreviat: GO, care s-a insinuat in locul lui GM, disparut in 2009) vrea sa "rotunjeasca" si sa "sedanizeze" acest monument al ideii de muscle-car, fara sa sinchiseasca daca fanii ar fi de acord...
Cadillac pare sa-si revina incet-incet in simtiri, adica la preocuparea ancestrala, vocationala si definitorie: limuzine. Ma atrage puternic XTS-ul, dar, totodata, ma surprinde neplacut omiterea V8-ului si a cilindreei de cel putin 6000 cmc din gama standard de motorizari!!! Pai nu se poate o asemenea sfidare a traditiei...Adica limuzine autentice precum Audi A8, BMW 7, respectiv Mercedes S-Klasse, cu care XTS-ul vrea sa se masoare, isi permit sa includa si echipari supersport --- 6.3 W12, 6.0t V12, respectiv 6.0tt V12. O fi "triada" mai catolica decat papa, adica, in cazul nostru, mai americana decat Cadillac?!
Din pacate, spre deosebire de tine, eu nu agreez conducerea corporatiei din RC (poate astfel pricepe si Mihaita ca n-am cum sa fiu "spalat pe creier" din moment ce arborez constant o atitudine critica chiar fata de obiectul pasiunii mele).