Voteaza:
4 voturi | 6 comentarii

Duelul supercarurilor americane: Corvette Stingray vs Dodge SRT Viper

Jurnaliştii publicaţiei americane Edmunds au pus în scenă un comparativ incitant între două dintre cele mai noi supercaruri americane: Corvette Stingray şi Dodge SRT Viper.

Comentarii (6)

  • HP
    la 29.08.2013, 12:04
    Din ce am vazut,Viper-ul castiga doar la capitolul acceleratie,asta pentru ca are cu 180cp mai mult decat Vette. La capitolele stabilitate si frane sta mai bine Chevrolet-ul,cu toate ca vipera are o stabilitate excelenta,obtinand un timp mai bun decat supercarurile europene pe Nurburgring.
    Daca varianta ''cuminte'' a Corvette-ului se tine si chiar bate Viperul la unele aspecte inseamna ca viitorul ZR1 nu va avea adversar,indiferent ca e american,european sau japonez.
    +10
  • la 29.08.2013, 18:20
    Tocmai citisem zilele trecute un articol despre noul Corvette. La $50 000 este cea mai accesibila masina sport la ora actuala. Are un design superb si poate privi drept in ochi un Ferarri, Lambo sau Porsche, fara sa clipeasca. Viper-ul e un pic alta mancare de peste :)
    +9
  • inexorabil
    la 29.08.2013, 23:10
    @HP si @zarnesteanu, m-ati uns pe inima...Dar nu pentru ca ati fi magulit orgoliul meu pro-american, ci fiindca ati facut dovada unui spirit de analiza simplu, nepatimas si elocvent! Totusi, eu cred ca, daca noul Corvette ar fi pastrat fidel spatele precedentei generatii, atunci ar fi rezultat un supercar realmente bestial (cel putin bordul "aero" imi aminteste, in mod reflex, de cel al fabulosului Corvette C4, daca n-o fi chiar mai frapant...), insa actuala amprenta din dos a lui Camaro parca ii strica tot farmecul...Din pricina neroziilor interminabile ale impostorilor din RC (care, de amar 25 de ani incoace, confunda GM cu mosiile lor proprii...se rasucesc in mormant Billy Durant, Ransom Olds, David Buick, Louis Chevrolet, Harley Earl si ceilalti corifei acoperiti de glorie), eu, din postura de fan etern GM, agonizez aiurea si nu mai intrevad nicio sansa de revenire la firesc...Ma rog.
    In concluzie, chiar si asa, incomplet stilizat, Stingray se va proclama prin ZR1 drept adevaratul...Viper.
    +5
  • HP
    la 30.08.2013, 00:41
    @inexorabil

    Mie chiar imi place cum arata spatele noului Corvette,stopurile rotunde de la generatia veche(C6) nu erau chiar pe gustul meu.
    In schimb,nu imi plac stopurile de la noua generatie Camaro,imi placeau mai mult cele vechi. Asa ca Danut Akerson al nostru,mai face prostii,dar,cateodata si lucruri bune.
    Sunt tare curios cum va arata noua generatie Cadillac Escalade.Vom afla pe 7 octombrie.Sper sa nu ma dezamageasca Danut...
    +5
  • mihai
    la 30.08.2013, 00:56
    @inexorabil .. esti brain washed .... a prins bine propaganda americana la tine
    @zarnesteanu mda , e 50k corvettul dar atata face , incearcs sa-l vinzi la pretz de Ferarry , Lambo sau Porshe ... atunci clipeste
    -6
  • inexorabil
    la 30.08.2013, 11:34
    @HP, ma bucur ca esti "de-al nostru", pro-american, indiferent ce balmajeste @mihai. El crede ca noi avem creiere netede sau netezite, in schimb el scrie cu seninatate "Ferarry" si "Porshe"...No comment.
    Cat priveste stopurile rotunde de la Corvette, iti respect opinia adversa, in general admit diversitatea viziunilor personale, insa eu sustin ca acele stopuri vechi reprezinta un simbol istoric, o cheie de identificare a modelului in timp si in spatiu.
    Pe de alta parte, subscriu total la diagnosticul tau despre Camaro. Am mai subliniat si cu alte ocazii ca General Opel (abreviat: GO, care s-a insinuat in locul lui GM, disparut in 2009) vrea sa "rotunjeasca" si sa "sedanizeze" acest monument al ideii de muscle-car, fara sa sinchiseasca daca fanii ar fi de acord...
    Cadillac pare sa-si revina incet-incet in simtiri, adica la preocuparea ancestrala, vocationala si definitorie: limuzine. Ma atrage puternic XTS-ul, dar, totodata, ma surprinde neplacut omiterea V8-ului si a cilindreei de cel putin 6000 cmc din gama standard de motorizari!!! Pai nu se poate o asemenea sfidare a traditiei...Adica limuzine autentice precum Audi A8, BMW 7, respectiv Mercedes S-Klasse, cu care XTS-ul vrea sa se masoare, isi permit sa includa si echipari supersport --- 6.3 W12, 6.0t V12, respectiv 6.0tt V12. O fi "triada" mai catolica decat papa, adica, in cazul nostru, mai americana decat Cadillac?!
    Din pacate, spre deosebire de tine, eu nu agreez conducerea corporatiei din RC (poate astfel pricepe si Mihaita ca n-am cum sa fiu "spalat pe creier" din moment ce arborez constant o atitudine critica chiar fata de obiectul pasiunii mele).
    +8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru