- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Duelul hot hatch-urilor mici se dă între Hyundai i20 N, Ford Fiesta ST și Volkswagen Polo GTI
Se aliniază la start trei hot hatch-uri mici. Este vorba despre Hyundai i20 N, Ford Fiesta ST și Volkswagen Polo GTI. Care trece primul linia de sosire?
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Duelul hot hatch-urilor mici se dă între Hyundai i20 N, Ford Fiesta ST și Volkswagen Polo GTI
Și astea puține rămase nu cred să mai aibă oricum viață lungă cu atâtea clone edikkeze la butoanele Gaiei-Mațu.
Nu doar sprintu-n linie dreaptă contează totuși în segmentul ăsta, dar i20 N e f. bun și pe viraje - repet, i-a luat 3 secunde Fiestei ST p-un circuit scurt (Ferte-Gaucher).
Unele reflexe jurnalistice (bad Korea, good or God ST :-)) se erodează deci cu timpul.
până şi Tesla model 3 şi BYD Han le bate cu usurinţă
In filmulet ca si in viata reala, baietii jucausi fac mai multe linii. Cam ca-n trafic, te apuca, te lasi, iar te apuca, mai lasi si pe altii sau te mai opreste Politia, nu conteaza ordinea, important este sa fii primul tot timpul.
Ce marmelada face Tesla model 3? Dupa o linie castigatoare i-ai bulit bateria.
E varza in capul tau baiete.
Apropo, măi Édikkk Pilaf, nu observi subiectul multiplu? Tesla şi BYD bat. Eventual bat în retragere.
On topping (cu adaos de marmeladă de la colegul Bubi) : precum am mai subliniat, dacă ar fi continuat aventura de ispravă în WRC, cu siguranţă VW Polo ar fi detronat mitica Lancia Delta. A fost o “colaborare” teribilă acolo între motor şi transmisie, cu tratament R. Din păcate, măreţul VAG şi-a pus singur piedică în careu, reclamând 11 metri (faza cu Dieselgate). Ford a rătăcit drumul, astfel că (încă) savuroasa competiţie patronată de FIA a devenit o afacere asiatică în doi (păi de! – îi tot dăm cu civilizaţia occidentală). Şi nu ne parvin semne cum că se va schimba situaţia în timp.
Cu privire la clip: hei, dar ia să săltăm o clasă mai sus – întrebarea logică este: propune Hyundai vreun vârf de gamă i30 ca rival pentru Golf R? Că Ford nu mai mizează pe Focus RS.
In extenso, îmi voi revizui clasamentul personal al preferinţelor auto, pe motiv că VW (marca în sine) deţine nişte “bijuterii” pe care nici nu le-am luat în considerare de-a lungul anilor. În orice caz, voi rămâne “în trei” : Porsche, VW şi MAN (nici nu mai este nevoie să precizez că voi fi fidel modelelor strict tributare laptelui de mastodont). Nu că n-ar exista şi alte firme sau că istoria auto şi-ar pierde din strălucire dacă ar fi evaluată în ansamblu; pur şi simplu îmi voi defini perimetrul…pasiunii. Apoi îl voi fixa straşnic în cuie.