- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Duelul compactelor populare: Focus dă piept cu Golf şi Astra
Jurnaliştii britanici de la AutoExpress au pus în scenă un comparativ aşteptat de publicul larg. Noul Ford Focus dă piept cu rivalii săi populari: Volkswagen Golf şi Opel Astra.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Duelul compactelor populare: Focus dă piept cu Golf şi Astra
1. GOLF (Cea mai populara compacta, cu design conservator , dar mie imi place, motorizari pentru toate gusturile, dotari , fiabilitate, calitate)
2. ASTRA (Masina care a evoluat foarte mult de la generatia precedenta ASTRA H, are motorizari pentru toate gusturile, designul este placut, etc).
3. FOCUS (Masina populara pe aproape tot globul, moderna,nivelul de calitate a crescut, dar noul design exterior nu imi prea place)
Gusturile nu se discuta. :)
Parerea mea
Topul meu
1Focus
2Astra
3Golf
Daca ati fi citit o revista auto ca tot va dati mari ca va pricepeti la masini si nu va cumparati reviste cu salam,guta, etc ati fi vazut ca GOLF este etalon in clasa sa nu ca cele doua modele ar fi proaste sau departe de golf. Am si eu un focus diesel si este departe de Golf per total.
Eu l-am vazut acu 3 zile in brasov si pot sa zic ca arata mult mai bine decat in poze (cel putin asa zic eu).
Topul per total eu zic ca e corect.
Rugina poate avea un Passat daca nu ti distanta fata de cel din fata si sare griblura pe masina ta,se distruge lacul+vopseaua+zincul etc si apare in acele locuri rugina.Asta se intampla la toate masinile ...daca vrei sa distrugi o masina o poti face ff usor, dar daca ai putina grija de ea vei vedea ca tine mult si bine. Asta este parerea mea !!
am puricat modelul expus in showroom, afland abia ulterior ca e vorba de echiparea titanium (de varf) mi-am format urmatoarele pareri:
- stopuri frumoase cu plexiglas luminat in cant (doar pt titanium - si neoptional) - bila neagra ford
- faruri de asemenea cu masca interioara neagra, frumoase, dar numai pt echipare superioara si necomandabila la altele
- cu blocuri optice normale nu mai are aceasi aliura, deci la design exterior, o echipare normala de focus 3 e deficitara, fara un stil unitar
- plansa de bord cu cadranele e placuta, ok, fara nimic care sa atraga in mod special
- comenzile pe volan au forme ciudate, interesante. e ok, depinde de fiecare aici
- restul bordului are un design extraterestru, cu butoane prea ciudate, chiar daca incadrate in designul gandit. nu mi se pare un aspect reusit.
- scaunele sunt ok
- fetele usilor in fata sunt ergonomice, dar materialul folosit si contruite dintr-o bucata (mai ales in spate cum arata) au un feeling foarte LOW - un bax de bile negre
- utilitatea:
portbagajul este deplorabil. cred ca si un clio sau ceva din clasa mica au volum mai mare.
poate o fi din cauza rotii de rezerva care parea de dimensiuni normale, dar si a compartimentatorului de sub podea, mult prea inalt.
nu trebuia sa fie standard acea optiune caci nu stim cati folosesc acele spatii de dedesubt. la drum lung ai nevoie sa incarci troller-e si ai nevoie de inaltime, nu de prostiile de spuma expandata.
bila neagra
-configurarea este una slabutza. n-ai voie unele si altele. in fine, probabil ca au limitat pe baza unor studii infecte de marketing