- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Duel titanic între supercar-urile în vogă în 2011
Britanicii de la Car au pus faţă în faţă şase dintre cele mai dorite maşini sport ale momentului. Cine câştigă bătălia pe circuit între McLaren MP4-12C, Ferrari 458 Italia, Porsche 911 GT2 RS, Lamborghini Gallardo Performante, Audi R8 V10 şi Mercedes SLS
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Duel titanic între supercar-urile în vogă în 2011
citeste pls ce scrie pe ultima imagine din film.
pe langa ca mclaren avea probleme de hidraulica, Ben Collins a condus toate celelalte masini inainte si niciodata inainte McLaren-ul.
http://fastestlaps.com/comparisons/porsche_997_gt2_rs-vs-ferrari_458_italia.html - decat in acest test si pe circuit ud (datorita anvelopelor) este mai lent Porsche.
Porscheu-ul face 3,5 sec pana la 100,iar Ferrari-ul face 3,4 sec pana la 100 deci Porsche-ul nu e cel mai rapid, in fine acceleratia de la 0-100 nu e tocmai relevanta cand vorbim de un circuit...it's all about corners there.
Eu as fi vrut insa sa mai fi introdus si GT-R-u` in testul asta, versiunea cu 530 CP. Cred ca ar fi fost in top 3.
Ex-Stig o fi condus majoritatea masinilor inainte, dar nu cred ca le-a condus asa de mult incat sa putem spune ca au avut un avantaj in fata lui McLaren. Si in plus, are cateva tururi de pregatire inainte.
Atat Ferrari, cat si McLaren sunt niste minuni ale tehnicii moderne, si faptul ca Ferrari-ul e cu 1.7 secunde mai rapid poate fi datorat mai multor factori: preferinta pilotului, nivelul de concentrare/ oboseala al lui, cum a abordat virajul X etc. Ferrari-ul e, cum a zis Collins, cel mai pur.
Sunt curios cum ar fi fost rezultatele daca Collins ar fi lasat Manettino-ul in penultima pozitie, nu in ultima, cu toate ajutoarele decuplate....
Ptiu, astia chiar ca au scos mai multe editii de Galardo decat exemplare... :)
Ferrari accelereaza mai repede pana la 100 Km/h deoarece Porsche pierde cel putin 0.3s cu schimbarea unei trepte de viteza, Porsche are cutie de viteze manuala, si oricat de bun ar fi pilotul, tot nu poate schimba la fel de repede cum schimba o cutie de viteze cu dublu ambreaj. Daca GT2 RS ar fi avut PDK cu siguranta ar fi fost mult mai rapid pana la 100Km/h. In schimb pe circuit aderenta superioara oferita de pneurile Michelin Pilot Sport Cup, greutatea mai mica (170 Kg) si puterea in plus fata de Ferrari se vor face simtite foarte bine. GT2 RS pentru circuit a fost facut.
F40 din3,7 l scotea 470 cp acum multi ani.
dupa ce ca au capacitati destul de mari porsche si mclaren in jur de 600 cp, numa atat dupa 20 de ani? pai daca pui 2 turbo pe 458 si lasat sa tureze pana la 8500 ca si acum cati cp s-ar obtine?
Enzo a zis ca aerodinamica e pt cei ce nu pot construi motoare puternice, eu completez ca turbo e pentru cine nu poate construi motoare aspirate puternice.
Tureaza un merc AMG si tureaza un ferrari, acolo diferenta. una ca un kart si ailalta ca un pick up.:))
SLS-ul are motor aspirat...si din intamplare, cel mai puternic V8 aspirat din lume.
Daca luam in considerare faptul ca SLS-ul are vreo 360 de kg in plus fata de McLaren, vreo 29 de cai in minus si este cu doar 3 secunde mai lent, as spune ca e cel mai bun compromis pt. o masina de strada, mai ales ca are toate dotarile posibile pt, confort.
SLS are un V8 aspirat de 6.3l
F40 scotea 478 cai dintr-un V8 de 2936cmc, si daca plateai un pret, Ferrari crestea presiunea in turbinele IHI , puterea ajungand la 650CP.
Ferrari ramane in continuare etalonul supercarurilor, iar noul Enzo ma astept sa dezvolte vreo 800 cai dintr-un V12 de 6.5l
Sper ca nu aduci in discutie eterna si penibila comparatie intre cilindree si putere. Asta vad numai pe 4tuning, intre copilasi.
Constructorii au filosofii diferite de constructie a motoarelor, pe baza caracteristicilor, traditiei, temeperamentului marcii si nu e vorba de putinta sau neputinta.
Ferrari face cele mai performante motoare aspirate din lumea supercarurilor...dar cel mai bun Ferrari din istorie in opinia multor jurnalisti reputati, ramane unul cu motor V8, inegalabilul F40 din 1987