- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Duel pe sfertul de milă: Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe față în față cu noul Porsche 911 Carrera S
Noul Porsche 911 Carrera S și Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe sunt modelele care au fost așezate în drepul liniei de start. Versiunea cu patru uși a lui AMG GT dezvoltă 639 CP (AMG GT 63 S 4Matic), în timp ce 911 Carrera S generază "doar" 450 CP.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Duel pe sfertul de milă: Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe față în față cu noul Porsche 911 Carrera S
După umila mea părere, de nespecialist (jubilaţi, “amicilor”), Porsche chiar este maşina germană supremă a momentului. Şi tehnic, şi…arhitectural. Până şi “eurofobii” de americani o plasează foarte sus, în clasamentul…fiabilităţii, pe nemţoaica de vocaţie/meserie supersport. Lexus rămâne împăratul, dar Porsche îl “talonează”.
Mă rog, eu laud Porsche exceptând neapărat zona/gândirea de “interferenţă” cu pluri-metastaticul VAG, inclusiv pe e-trend [deşi s-au derulat cariere separate până la “apoteotica” Premium Platform Electric; apropo, întotdeauna şi pretutindeni, spaima paralizantă a costurilor “prea mari” iese câştigătoare de cauză, de! – însă ce baftă pe producători că prostimea planetară standardizată mintal nu “vede” şi mai ales nu “simte” repercusiunile aferente…păi şi normal, căci, în prealabil, a fost riguros “reeducată” (şi) în acest sens].
Totusi, diferenta de 0.02s (2 sutimi de secunda) mi se pare infima fata de distanta dintre masini. Dar asa o fi, daca zic ei :) Cand o sa apara hibridul AMG GT de 830 CP o sa rastoarne multe clasamente.
O veste foarte trista este faputul ca pentru 2020 se pare ca AMG isi vor reduce cu 3/4 (trei sferturi!!) productia din cauza normelor de poluare per producator.
Daca acum 2 generatii puteai sa-ti cumperi un AMG de 6.2L. la ora actuala, maximul este de 4.0L. Se pare ca generatia viitoare de C63 o sa aiba motor de 2.0L + sistem hibrid. Sincer, sunt pro masini electrice, dar sa bagi pumnul in gura la divizia AMG (plus altii de la alte firme) mi se pare o crima. Pai daca vrei motor mare si ti-l permiti, tehnologie exista, de ce sa le omori doar cu niste legi tampite?
In fine, ma gandesc foarte serios sa pun mana pe un AMG cat inca mai sunt cu km putini si preturi relativ rezonabile. Pe urma, n-au decat sa treaca in masa la electrice. Desi normal ar fi sa-ti lase alegerea si nu sa-ti impuna asta prin diverse tertipuri politice si legale.