- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Duel pe circuit - BMW M3 vs Audi RS5
Britanicii de la AutoExpress au scos din nou la încălzire cele mai titrate modele de performanţă ale momentului, Audi RS5 şi BMW M3, de data aceasta într-o bătălie a sutimilor de secundă.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Duel pe circuit - BMW M3 vs Audi RS5
e ca si cum ai compara shaorma cu kebab'ul
revenind la subiect M3 este imbatabil din majoritatea punctelor de vedere (mai putin iarna unde RS5 cu 4x4 se descurca mai bine)
cu toate ca nu sunt fan BMW si chiar le urasc...acest model (E92) este unul fenomenal...
Cu 4x4 adio DRIFT ., e ca vita pe ghiata nu o poti controla cu REAR DRIVE , pentru ca puntea fatza si ESP-ul isi fac datoria .
Deci BMW va ramane BMW , .
De ce nu fac masinele de Formula 1, 4x4 ?
Pentru ca 4x4 e pentru FOREST ZONE .
REAR DRIVE inseamna SPORT .
Drift cu 200km/h? Da unde te crezi ma zmeule? Vezi ca e o masina foarte echilibrata si electronica nu-ti permite sa faci drifturi din alea ca la NFS.
Cand o sa-ti iei permisul, adica peste 3-4 ani nu-ti dau mai mult de 3 luni pana sa faci masina praf, asta in cazu in care tact-o e suficient de inconstient sa-ti dea pe mana una.
spune-le asta pilotilor de WRC :)
in final, decizia apartine cumparatorului, si tine de o suita intrega de aspecte, cum ar fi design, comfort, pret, samd
sincer pare interesant, dar niciodata un pilot, oricat de bun ar fi nu poate sa parcurga acelasi traseu la fel, asa ca e putin irelevanta treaba cu cat scoate o mashina pe circuit ... oricum Audi dueleaza cu BMW de multa vreme si pana la urma ati vazut rezultatul, masini apropiate ca si performante si lux, insa care credeti voi ca sunt mai fiabile ?
Pustiul ala ce a zis ca face drift la 200 de km/h, cred ca sa uitat la prea multe filme SF si a jucat prea mult nfs :))
Teoretic este posibil totul, dar PRACTIC, mai ramane de vazut ...