Voteaza:
5 voturi | 12 comentarii

Duel între doi fanatici ai circuitului: Nissan GT-R și Porsche 911 GT3

AutoExpress a avut ocazia de a testa la limită două mașini îndrăgostite de circuit. Condițiile meteo nepotrivite au ridicat și mai mult miza duelului.

Comentarii (12)

  • la 13.01.2016, 20:56
    Bi-turbo, integrala, electronica statiei orbitale si mult, mult orez umflat, toate au fost degeaba. Dar hei... e ieftina si copii ii spun "godzilla".
    +7
  • la 13.01.2016, 21:57
    Madalescule ce zici de asta ? Cand iti spuneam ca 911 e o masina mai reusita ca GTR nu numai la finisaje si designe cat si la performante nu m-ai crezut.
    +12
  • la 13.01.2016, 23:17
    Doar un test bine sponsorizat si niste baieti care nu au nici o legatura cu pilotajul. Si evident o comparatie mere vs pere. O masina care costa mai putin cu 40 de mii fata de alta. Un motor v6 vs L6 . O masina mai grea cu 300-400 KG fata de un 911 mai usor. Penibil. Cu toate astea m-as fi asteptat ca 911 GT3 sa exceleze nu bine, ci foarte bine. Din pacate nu a putut nici lucrul asta. Totusi, testul a fost facut inainte de dieselgate ? Sau macar motoarele au fost readuse la performantele derivate din norma de poluare reala ? Ca sa reamintesc Nissan GT-R R35 respecta standardele SULEV (Super Ultra-Low Emission Vehicle) desi dezvolta 473 CP. 911 poate aceast lucru ?

    DieselGate by DAS AUTOS :))))))
    -13
  • la 13.01.2016, 23:31
    Si acum pt. stimatul Scorpion Negru ca taciunele :)))) . Nu spune nimeni ca Porsche nu face masini reusite . Dar sa umflii parerea si sa spui ca este ''mama performantelor'' e aberant. Drept urmare am sa-ti compar performantele unui motor Porsche FENOMENAL de mare cu o masina cu motor mai mic . Voi pune in comparatie una dintre masinile mele~ chiar cea Coreeana . Si ca sa fiu corect voi compara strict performanta pe care o scotea inainte de chip tuning ( adica stock )

    Engine 2.0i 133 CP > Acceleratie 0-100 > 9s / Cuplu 184/ 3400 Nm

    Porsche Cayenne 3.2i V6 250 CP Tiptronic S > Acceleratie 0-100 > 9,7s / Cuplu 310/2500-5500 Nm


    Comparatia mea este exacta ca cea din clip, adica : mere cu pere . O masina mai grea vs una mai usoara. Iar aici iar ajung la concluziile mai vechi , atunci cand vb de raportul CP/kg . Un ROL important in performantele masinilor.
    -17
  • la 14.01.2016, 00:05
    @Madalescu, nu e in rusa dar tipul care vorbeste in clip, ne spune si preturile masinilor, iar diferenta de pret e mai mica decat ai crede: 12.000.
    L6 la Porsche ? N-am vazut filmul ala, dar am vazut altul. Ala in care masinile nu se compara in functie de greutate. In filmul tau insa, orice se poate atat timp ca e cum vrei tu. Action!
    +14
  • la 14.01.2016, 00:22
    Tipul care vb in clip spune pretul masinilor intr-o tara unde toate preturile sunt total diferite. Noi vorbim de preturile din Romania. Aici un 911Gt3 este mai scump cu aprox 40.000 . Daca masinile nu se compara in functie de greutate, atunci sorry : Dacia Logan 1.6 16V 105CP accelereaza mai rapid cu 2,3 sec decat un Touareg 2.5 R5 TDI 175 Hp , ce zici ? Conform conceptiei tale comparatia e destul de corecta . Nu ? Deci practic nu conteaza ca Loganul e mai usor cu aproape o tona :)))))) . 1245 vs 2235 kg :))))))) . E GENIAL !
    -18
  • la 14.01.2016, 01:00
    Nu, conform conceptiei mele masinile se compara pe segmente si clase, stii tu.. cum face restul planetei normale. Diferenta e de 40.000 daca iti iei un GT-R second hand. Altfel in euro, pretul lui GT3 e 132000 si la GTR 116000. Presupun ca diferenta de 8000 de euro la GT3 e taxe, dar regula asta s-ar aplica si la GTR. Sau vrei sa spui ca in Romania un GT-R se vindea mai ieftin decat in UK cu vreo 16 mii de coco ? Asta da. Mai baga.
    +9
  • Mitica Blajinul
    la 14.01.2016, 09:30
    No comments. End of "Porsche eater" .
    +9
  • la 14.01.2016, 12:05
    Esti foarte prost informat. Nissan GT-R costa in RO cu tot cu taxe si cu bonusul de livrare > 100.000 euro ( 99.076 euro cu TVA ) livrat prin Dom Automobile ( furnizorul automobilelor inexistente pe piata din RO sau eventual Europa ) . Un GT3 costa pe piata din RO 150.462,00 EUR cu TVA . Deci un pret chiar mai mare cu 50 de miii de euro, nu 40 cum am zis eu . Apropo are si un ''from'' in fata . Lucru care traduce faptul ca masina poate creste in urma unei configurari mai amanuntite. Iar la acest pret deja iti cumperi un GT-R NISMO ( mai extrem ) si iti mai raman si banuti pt un chip tuning. Iar un chip la o masina de 600 de cai, e cv.

    Totusi ma intreb dc oare nu au ales un GT-R NISMO de 600 CP in comparativ. Sau probabil le-ar fi fost frica ca se va face Porsche prea rau de ras ? Nu mowgli ?

    Poftim link :

    http://www.porsche.com/international/_romania_/models/911/911-gt3/
    -11
  • la 14.01.2016, 12:18
    Revenind la ce spuneam . GT-R are o masa proprie de 1740 kg, iar GT3 o masa proprie de 1430 kg.

    Raportul pt primul e de : 3,19 kg/ CP

    Raportul pt GT3 e de : 3,01 kg/CP


    Deci un comparativ mere vs pere. Cu toate astea GT-R Track Edition tot reuseste sa se tina destul de bine cu tot cu cele 310 KG pe care le are in plus.
    -15
  • la 14.01.2016, 12:29
    Acelasi lucru si la compparativul intre BMW M4 vs Lexus RC F . Acolo unde toti ''expertii'' se bateau cu mana in piept cu pasaje : ''uite domle' ce masini supermanevrabile face BMW si ce performante are motorul turbo fata de cel aspirat '' . Pe bune ? Dar acei experti stiu si ei ca M4 cantareste doar 1497kg ? Acei ''experti'' stiu ca lui M4 ii iese un raport de 3,47 KG/CP ? Iar RC F are o masa de 1.840 KG ? Iar raportul lui este de 3,94KG/ CP ? Pai acesta este ''secretul'' lui M4 . Bambeu nu a inovat cu mai nimic la manevrabilitate si la motor. Doar au facut o masina mai usoara. ATAT. Doar ca RC F are si o latime si o inaltime mai mare . Deci mai spatios.
    -19
  • la 15.01.2016, 22:33
    @Madalescu_Georgian
    Iar ti-ai luat manute rosii la greu....de ce nu intelegi ca nu are rost sa mai comentezi ca nu e nimeni de acord cu tine pt. ca spui numai prostii ?
    +6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru