- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Comparative
Duel incitant - Ford Focus RS vs. Megane R26.R
Jurnalistii de la Drivers Republic au pregatit inca un test comparativ incitant. De aceasta data este vorba despre duelul dintre noul Ford Focus RS si Renault Megane R26.R, doua dintre cele mai performante hatchback-uri.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Duel incitant - Ford Focus RS vs. Megane R26.R
Incepe sa gandesti, in timp iti va face numai bine ;)
in teste opc si st sunt cam la egalitate, in functie de cine a facut review-ul.
Pentru a scăpa de greutatea inutilă, inginerii francezi au renunţat la bancheta din spate, airbaguri, sistem de climatizare , proiectoare şi chiar parţial la elementele de izolre fonică . În schimb au montat scaundele sport cu centuri cu şase puncte de prindere. Opţional se poate comanda şi roll-cage.
Puterea modelului este de 255 CP. Acceleraţia până la prima sută de km se va face în 5,7 secunde, graţie rapoartelor mai scurte, în timp ce garda la sol micşorată va avea grijă de un comportament şi mai bun pe circui
La exterior modelul se evidenţiază prin jante pe 18 inchi, capotă de fibră de carbon, geamuri din policarbonat şi viniluri. Modelul va fi limitat doar la 450 de unităţi şi cel mai probabil va ajunge pe pieţele din Franţa, Germania, Spania şi Marea Britanie. Comercializarea va începe în luna octombrie şi se va desfăşura doar până în martie 2009, când va intra pe piaţa probabil versiunea RS bazată pe modelul Megane 3.
Renault Megane R26.R a reuşit un timp incredibil de 8 minute şi 13 secunde pe circuitul de la Nurburgring. . Pentru a vă da seama de performanţa noului model vă prezentăm şi o listă cu maşinile ce au realizat timpi comparativi cu ai noului Megane R26.R:
8:03 Porsche 911 GT3 360 PS/1391 kg
8:03 Honda NSX-R (NA1) 280 PS/1230
8:04 Audi R8 420 PS/1595 kg
8:05 BMW M3 E92 420 PS/1608 kg12/07
8:06 Subaru WRX STi Spec-C 280 PS/1370
8:07 BMW Z8 E52 400 PS/1615 kg
8:09 Audi RS4 420 PS
8:09 BMW M6 E63 507 PS/
8:09 Honda NSX-R 320 PS/1467 kg
8:10 Chrysler Viper GTS
8:13 BMW M5 E60 507 PS
8:13 Ferrari 355 GTB
8:22* Chevrolet Cobalt SS 2008 2.0 Turbo
8:22 Nissan Skyline GT-R R32 280 PS/1430 kg
8:22 BMW M3 E46 343 PS/1584
8:22 BMW M Coupe E36/7 321 PS/1445 kg
8:24 Audi S5 354 PS/1718 kg
8:24 Subaru Impreza Sport Auto 05/04 Sport tires
8:25 Lotus Exige S 243 PS/xxx
8:25 Jaguar XKR
8:25 Porsche Cayman S
8:24 Mitsubishi Charisma GT Evo VI Sport tires
8:25 Mitsubishi Charisma GT Evo VII Sport tires
8:26 BMW 335i E92 Coupe 306 PS
8:26 Nissan 350Z 290 PS
8:28 Porsche 911 Carrera (993) 272 PS
8:32 Porsche Boxster S 252 PS
8:38 Honda NSX
8:39 Honda S2000
8:39 Mazdaspeed3(MPS) 260 PS/1403 kg
8:40 Chevrolet Corvette C5 automatic 344 PS/1505 kg
8:42 Lotus Exige Mk1 179PS/796KG Sport tires
8:47 Honda Civic Type-R 200PS/1204KG
8:49 Volkswagen Golf R32 250PS/1591KG
8:51 Ford Focus ST 225PS/1330KG
http://www.drivers-republic.com/dr_tv/index.cfm?videoid=98d1318eb35f461ca460ec11111165ee&area=videos
Pentru a lamuri fanii astra opc care au inteles de la condus doar blana in linie dreapta. Pun pariu ca pe un circuit in al doilea viraj sunt in decor. Numai bine
cat despre astra OPC LOOOOOOOOOOL =)). :))))))))))))))))), masina aia trebuie sa invete sa ia curbe mai intai si apoi sa ridice gura
bv mihai
cati oameni prosti pot exista in tara asta
pai ce ar fi insemnat sa faca la fel si focus rs?
daca vrei sa iti iei rs poti sa o faci, si mergi safe, o poti folosi in viata de zi cu zi
cu r26r poti sa faci acest lucru??
si apropo, la Nordschleife r26r a scos 8m:16s:9z, fosus rs a scos 8:25, focus st 8:35, astra opc 2005 8:35, megane sport trophy 8:38
detalii: http://www.fastestlaps.com/track2.html
Revenind la subiect Focus RS e cel mai tare hack de serie din lume!undeva pe automarket este si un articol legat de asta.Si aia de la Topgear l-au laudat mult dar si multe reviste de specialitate.
Astea SUNT MASINI ADEVARATE....sau cel putin una e SIGUR.
Idealul nu e sa ai un BMW, cel putin nu pt mine.
"Duelurile" nu trebuie neeaparat sa includa si un BMW , cu toate ca sunt fan BMW si conduc o masina nemteasca.
Asta e un duel pt clasa in care se incadreaza masinile astea , adica hothatch-uri.
Megane R26.R e proiectat pornind de la ideea unei masini de circuit si apoi adaptat pt sosea, deci de aici trageti concluzia.
Daca a-ti fi obs atent filmul cu cele 2 modele pe circuit a-ti fi vazut ce bine sta Meganul pe viraje si in acea sicana stanga-dreapta, pe cand Fordul trebuia in permanenta corectii din volan.
Iar , comentariile se fac pe baza titlului sau articolul sau cum vreti sa-i spuneti.....in filmul asta e doar Renaul vs Ford......asa ca puii mei , lasati Astra OPC pt cand va fii inclusa intr-un test comparativ.
Bafta mare 2all.